Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille festareille menet nyt tulevana kesänä?

Vierailija
31.05.2023 |

Itse menen ainakin Tuskaan kolmeksi päiväksi, ostin early crow -lipun viime vuonna ja olen kyllä tyytyväinen tämän vuoden kattaukseen. Lisäksi Weekend houkuttaisi, haluaisin nähdä David Guettan, mutta en ole vielä ostanut lippua. Tuskassa odotan eniten Lorna Shorea.
N33

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-foorumin Röllifest 2023

Vierailija
2/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva-foorumin Röllifest 2023

Joo, tää on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow 3 päivän liput ostettu, onneksi asun 200 metrin päästä Suvilahdesta niin ei tarvitse kalliita festari juomia ja ruokia ostaa.

Vierailija
4/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minnekään. Samat artistit vuodesta toiseen, ei ketään kiinnostavaa. Hinta-laatusuhde ei kohtaa.

Vierailija
5/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minnekään. Samat artistit vuodesta toiseen, ei ketään kiinnostavaa. Hinta-laatusuhde ei kohtaa.

Saako kysyä, että kenet sinä sitten haluaisit nähdä? Kuka saisi sinut lähtemään festareille?

6/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurila Festivaaleille yhdeksi päiväksi. Olen Portion Boys -fani. 

Vierailija
7/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kivaa joskus päästä festareille jolla olisi sellaiset artistit ja musiikit josta tykkään, mutta en ole koskaan käynyt menneinä kesinä enkä tule käymään tulevina koska onhan ne festariliput hintavia plus siihen marja- ja yöpymiskulut päälle. Tosin nyt alkaa olemaan ikääkin, nimittäin täytin tässä 27 ja se sai miettimään että ehkä olen jo myöskin liian vanha käymään festareilla ja ehkä on vain parempi lopettaa haaveilu että pääsisin joskus sellaisella käymään.

Vierailija
8/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow-festivaaleille

Vierailija
9/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä, että kenet sinä sitten haluaisit nähdä? Kuka saisi sinut lähtemään festareille?

Elvis

Vierailija
10/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskaan täälläkin menossa, sunnuntaina, Electric callboy on varmaan mielenkiintonen livenä, ja Lorna Shorea odotan.Vähän potkin itseäni kun lähdin liikkeelle liian myöhään ja jäi lauantain lippu saamatta, Orbit culture olis ollut myös kiva nähdä.

Vierailija
11/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä tiedä mutta wknd houkuttelisi.

Vierailija
12/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään, mutta jos menisin niin valinta olisi Flow (Lorde, Caroline Polachek ja Shygirl <3)

Vierailija
13/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow festareille en menisi vaikka saisin ilmaiset liput. Pimpo festarit ja paskaa musaa.

Vierailija
14/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kivaa joskus päästä festareille jolla olisi sellaiset artistit ja musiikit josta tykkään, mutta en ole koskaan käynyt menneinä kesinä enkä tule käymään tulevina koska onhan ne festariliput hintavia plus siihen marja- ja yöpymiskulut päälle. Tosin nyt alkaa olemaan ikääkin, nimittäin täytin tässä 27 ja se sai miettimään että ehkä olen jo myöskin liian vanha käymään festareilla ja ehkä on vain parempi lopettaa haaveilu että pääsisin joskus sellaisella käymään.

Mä olen 43 v ja käyn edelleen joten ei hätää iän puolesta. :D

Vierailija
15/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku ja keskari kaltaisellesi köyhälle luuserille. Festareilla käyminen ei ole rahastakiinni vaan tahdosta ja viitsimisestä.

Vierailija
16/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla ei oo kivaa enää. Ennen juhlittiin kunnolla ja oli kovat bileet RMJ juhannusfestareillakin. Nyt ne on ihan lällyt festarit jossa ei ole tunnelmaa edes koska niihin ei panosteta enää. Eikä yleisö osa edes juhlia enää. Ne vaan seisoo tumput suorina siellä kännykkä kädesssä kuvaamassa jotain apulantaa. Kukaan ei tanssi edes kuten joskus aikoinaan vuosina 2003- 2010.

Vierailija
17/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on monia ilmaisia tapahtumia ja festareita jotka löytyvät läheltä ilman että tarvitsee matkustaa toiselle paikkakunnalle. Mitä jos vaikka kokeilisit Helsinkipäivän festareita jotka on nyt 12. kesäkuuta eivätkä maksa mitään?

Vierailija
18/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on juhannusfestarit tuossa noin 6 km päässä mutta en aio mennä. 150 euroa liput eikä juuri sellaista musaa mitä kuuntelisin joten  aion vaan veneillä ja kalastaa juhannuksena. Menen yhteen saareen saunomaan myös.

Vierailija
19/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

DBTL

Asun hyvin lähellä, niin helppo mennä.

Vierailija
20/23 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupungin Kuopiorock taitaa riittää tälle kesälle. Megadeth \m/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän