Mistä asioista et jaksa puhua?
Mitkä aiheet ovat sellaisia että ei vaan kiinnosta jutella vaan mieluummin vaihtaa puheenaihetta?
Kommentit (27)
Perinnöstä. Perintöasioista kaikkien kanssa riitauneesta sisarestani.
Sanna Marinin ylivoimaisesta erinomaisuudesta jokaisella osa-alueella jolla on vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Politiikasta.
Sama.
Tuntemattomien ihmisten asioista. Asioista, jotka eivät minulle kuulu, eikä kiinnosta.
Kodinhoidollisista tehtävistä siis esim. pyykinpesusta, siivoamisesta...
Mulla on kaksi työkaveria, jotka suhtautuvat pyykinpesemiseen aivan intohimoisesti. Puhuvat siis viikoittain omista pyykinpesurutiineistaan (kuinka ja koska ja kenen vaatteita pestään), vertailevat pesukoneidensa malleja ja ominaisuuksia, vertailevat erilaisia pesuaineita ja jotain nukankeräsyliinoja...
Siis tässä kirjoitettuna kuulostaa ehkä jopa jotenkin huvittavalta, mutta jumankekka kun kahvipöydässä kuuntelet 20 minuuttia asiaa pesujauheista, niin...
Isäni uskottomuudesta, josta äiti, 80. aina vain haluaisi kertoa.
Nykynuorisosta. Olen itse 64 Ja selkeästi tunnen liikaa sellaisia, jotka haukkumasta päästyään haukkuvat nykyajan nuorisoa.
Mitä teit tänään? Mitä söit tänään? Toisinaan ihan oko tiedonvaihtamista, mutta muutoin tylsää ja merkityksetöntä.
Koirista. Mulla on itselläkin kaksi koiraa ja olen käynyt molempien kanssa pentukurssit yms, mutta en jaksa sitä, että koiraihmiset puhuu vain niistä koiristaan. Pari kertaa kävin paikallisen rotujärjestön kerhon kanssa illanistujaisissa ja ajattelin, että kiva tavata uusia ihmisiä, mutta... ihmiset oikeasti siellä puhui vain koiristaan, kävi läpi jotain sukutauluja. Koko illan. En jaksanut enää kolmatta kertaa mennä.
Rokotteet, politiikka, ravitsemustieto ja kuinka monta kumppania kelläkin on ollut. Ei voisi suoraan sanottuna vähempää kiinnostaa, mitä muut ajattelevat näistä asioista. Silläkään ei ole väliä ovatko he anti- vai pro näille asioille.
Raha, sijoittaminen, pörssi.