Onko noloa olla neitsyt 20-vuotiaana?
Olen siis puhunut tyyöille ja näin mutta ei oo ikinä edenny jutut.
Kommentit (32)
Moni mies tuossa iässä saattaa nykyään olla neitsyt, eihän tuossa mitään noloa vielä ole. Olin itsekin neitsyt tuossa iässä ja epävarma itsestäni. Suosittelen itsensä kehittämistä, erityisesti sosiaalisten taitojen kehittämistä (eikä mitään Andrew Taten horinoita).
Vierailija kirjoitti:
Moni mies tuossa iässä saattaa nykyään olla neitsyt, eihän tuossa mitään noloa vielä ole. Olin itsekin neitsyt tuossa iässä ja epävarma itsestäni. Suosittelen itsensä kehittämistä, erityisesti sosiaalisten taitojen kehittämistä (eikä mitään Andrew Taten horinoita).
Joo olen aloittanut itseni kehittämisen ja sen myötä ihmisille puhuminen jännittää paljon vähemmän
Ihan normaalia, varsinkin nykyään. Mutta siiis oli ennenkin.
Ehtii sitä myöhemminkin. Itse menetin poikuuteni vasta 25-vuotiaana mutta sain sitten samantien todella hyvän parisuhteen ja siinä on sitten ollut seksiä yllin kyllin sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ja voi nainenkin olla. Itse sain ekan kokemuksen 36-vuotiaana. Ei ollut yhtään kiinnostunutta ennen sitä. N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voi nainenkin olla. Itse sain ekan kokemuksen 36-vuotiaana. Ei ollut yhtään kiinnostunutta ennen sitä. N40
Oho 36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla miehenä samoin ensimmäinen kokemus 36 vuotiaana. Olin toki kiinnostunut "siitä" ja tytöistä jo teini-iän alusta, mutta nallekarkkeja ei elämässä jaeta tasan. Joskus se "se" saadaan vasta vaihdossa itse omalla työllä hankituilla nallekarkeilla paljon teini-iän jälkeen.
Horoskooppimerkit ovat täyttä humpuukia!
Vierailija kirjoitti:
Horoskooppimerkit ovat täyttä humpuukia!
joo mutta en sitä tarkottanukaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla miehenä samoin ensimmäinen kokemus 36 vuotiaana. Olin toki kiinnostunut "siitä" ja tytöistä jo teini-iän alusta, mutta nallekarkkeja ei elämässä jaeta tasan. Joskus se "se" saadaan vasta vaihdossa itse omalla työllä hankituilla nallekarkeilla paljon teini-iän jälkeen.
Sokeri aiheuttaa tulehdusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho 36
Niin mäkin ajattelin, että oho, kun se viimein tapahtui 😅.
Onhan tuo. Tuskin olet järin miehekäs, kun ei tohon ikään mennes oo irronnu. Itellä poikuus lähti 13-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo. Tuskin olet järin miehekäs, kun ei tohon ikään mennes oo irronnu. Itellä poikuus lähti 13-vuotiaana.
En kyllä leuhkisi tuolla. Kaikki kyllä tietää mitkä tyypit on seksihommissa jo tuossa iässä. Vinkki: eivät ne penaalin terävimmät kynät.
Ihan normaalia. Nykyään taitaa aika harva aloittaa alle parikymppisenä. Omassa nuoruudessa tuntui, että kokemusta olisi pitänyt olla kovin nuorena. Myöhemmin tajusin, että se johtui niistä piireistä joissa liikuin. En ollutkaan outo, kun menin ekan kerran sänkyyn 21-vuotiaana. Nykyäänhän valtaosa aloittaa seurustelut ja muut paljon myöhemmin kuin ennen. Sehän on sitä paitsi hyvä, ettei ole ehtinyt keräillä kaikenlaisia sukupuolitauteja maailmalta.
Tärkeä neuvoni sinulle on, että sitten kun saat sen tyttöystävän ja asia tulee ajankohtaiseksi, niin etene rauhassa, kuuntele mitä kumppani sanoo ja vihjaa, kommunikoi avoimesti, kunnioita kumppania, älä katso p****a tai älä ainakaan luule oppivasi siitä mitään. Joskus nuorilla miehillä on tapana sählätä kiireellä kaikkea ja esittää jotain kovaa panomiestä, vaikkei tiedä yhtään, mitä on tekemässä. Siitä ei hyvä seuraa. Ole siis rauhallinen, hellä ja herkkä. Jos kiirehdit liikaa tai olet liian kovakourainen, menetät mahdollisuutesi.
Ei. On tervettä kasvaa ensin aikuiseksi. Lapset saattavat rikkoa itsensä aloittaessaan seksileikit humalassa murrosikäisinä, kun ymmärrys ei ole vielä kehittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei. On tervettä kasvaa ensin aikuiseksi. Lapset saattavat rikkoa itsensä aloittaessaan seksileikit humalassa murrosikäisinä, kun ymmärrys ei ole vielä kehittynyt.
eli ei oo normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Olen 19 ja ikäisistäni niillä menee paremmin, jotka aloittivat seksin ja alkoholin käytön yläasteella. Ne jotka eivät aloittaneet ovat komeroituneet vanhempien kellariin tai yksilön ilman koulua tai töitä. Osa on tehnyt itsemurhan.
Ei ole, itse olen 28v neitsyt. Vielä hetki niin musta tulee velho.