Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatko kesäisin myös juustohöylän jääkaappiin

Vierailija
30.05.2023 |

Vai pesetkö sen joka käyttökerran jälkeen? Itseäni inhottaa säilyttää sitä huoneenlämmössä ruokailujen välissä kun kesällä kuuma, joten pidän sitä jääkaapissa

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes omista juustohöylää. Ostan juuston valmiiksi viipaloituna.

Vierailija
22/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laittaisin pestynä ja kuivattuna jääkaappiin. Jos olisi niin erikoinen tilanne, että juustoa pitäisi välillä säilyttää pöydällä koko ruokailun ajan (normaalisti otetaan viipaleet ja juusto heti takaisin jääkaappiin). Jääkaappiin siksi, että höylästä ei siirtyisi lämpöä juustoon, eikä pilaantuminen alkaisi niin nopeasti. Mutta jos on niin tarkkaa, kannattaa höylätä kaikki kerralla jäähdytettyyn astiaan.

Kädet pitää muistaa jäähdyttää myös. Muuten voi käydä niin että juusto sananmukaisesti pilaantuu käsiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilytän sitä jääkaapissa myös talvella. Sitten kun astianpesukone laitetaan käyntiin, niin laitetaan höyläkin pesuun, eli ehkä joka toinen tai joka kolmas päivä.

Vierailija
24/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näköjään pitänyt myös juustoa lämpimässä viime lauantaista asti.

Vierailija
25/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-asteinen keittiö ratkaisee ongelman!

Vierailija
26/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestyjen juustojen vieressä säilytän

Vierailija
27/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon sellainen pikkuinen maakellari juustohöylälle. Mummovainaan oppeja.

Vierailija
28/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappikylmään höylään tarttuu juusto kiinni, joten on vaikeampi höylätä ja täytyy pestä useammin.

Vierailija
29/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laittaisin pestynä ja kuivattuna jääkaappiin. Jos olisi niin erikoinen tilanne, että juustoa pitäisi välillä säilyttää pöydällä koko ruokailun ajan (normaalisti otetaan viipaleet ja juusto heti takaisin jääkaappiin). Jääkaappiin siksi, että höylästä ei siirtyisi lämpöä juustoon, eikä pilaantuminen alkaisi niin nopeasti. Mutta jos on niin tarkkaa, kannattaa höylätä kaikki kerralla jäähdytettyyn astiaan.

Minä änkeydyn pakastimeen puolukoiden viereen höyläämään juustoa ettei lämpöä siirry sisäilmasta minuun, juustoon tai höylään. Haittapuolena on se että usein puolukoita eksyy sinne ja sitten puolukka pyörii pil....ssa.

Vierailija
30/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä änkeydyn pakastimeen puolukoiden viereen höyläämään juustoa ettei lämpöä siirry sisäilmasta minuun, juustoon tai höylään. Haittapuolena on se että usein puolukoita eksyy sinne ja sitten puolukka pyörii pil....ssa.

🤣

Vierailija
31/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juusto pitäisi oikeastaan syödä huoneenlämpöisenä. Kylmästä juustosta ei saa makunautintoa.

Vierailija
32/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juusto pitäisi oikeastaan syödä huoneenlämpöisenä. Kylmästä juustosta ei saa makunautintoa.

Eiköhän se juustoviipale muutu huoneenlämpöiseksi ihan muutamassa sekunnissa kun laitat sen leivällesi. Jos näin ei käy, leikkaat liian paksuja viipaleita.

Vierailija
33/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi juustohöylä, jota säilytän kaikki ajat jääkaapissa. Toisella sitten höylään juustoa.

Vierailija
34/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän juustoa jääkaapissa ja höylää työkalupakissa. Mikä olikaan kysymys?

Vierailija
35/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökkkk... Höylä ja voi etsi heti pesuun ruokailun jälkeen.... Hrrrrr.. Yökkkk..

Vierailija
36/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain on lähtenyt mielikuvitus laukalle.

Vierailija
37/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään yhden päivän suojassa pakastepussissa ja sitten tiskataan.

Vierailija
38/38 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän juustohöylää boksereissa. Saavat lisäjuustoaromia hikisistä kiveksistä.🤤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan