Käytetty paitapusero ei haise hieltä, pitääkö kuitenkin jo pestä?
Jep, kritisoikaa vaan uusavuttomaksi.
Mutta mitä mieltä olette:
olen käyttänyt paitapuseroa kahtena päivänä töissä.
Kainalot ei kuitenkaan haise hieltä.
Pitäisikö hygieenisen ihmisen kuitenkin jo pestä paita?
Kommentit (15)
Jos et halua pestä nii tuuleta kuitenkin.
Ei tarvitse pestä, ellei se kerran haise eikä näytä likaiselta.
Ihan mielenkiinnosta, minkä ajattelet olevan vaatteen pesemisen pointti?
Vierailija kirjoitti:
Se, että et itse hajuja haista niin ei tarkoita, etteikö muut voisi huomata hikoilujen hajuja.
Siinä kohtaa, kun haistat oman hikesi niin muut haistavat sen jo 3 kertaa voimakkaampana.
Linkki?
En pese jos ei ole likainen tai haise miltään.
Miksi hevetissä täältä kyselette tyhmiä.. Oletteko oikeesti niiiiin tyhmiä. En vastaa.
Mä pesen lyhytohjelmalla tuollaisessa tapauksessa. Mulla on 15 ja 30 min lyhytohjelmat pesukoneessani. Yksittäisen vaatteen pesen 15 min lyhytohjelmassa jos vaate ei ole varsinaisesti likainen.
Minä tuuletan käyttövaatteet, tulee raikas tuoksu ja pidentää pesuvälejä.
Turha pestä jos ei ole tahroja eikä haise.
Vierailija kirjoitti:
Mä pesen lyhytohjelmalla tuollaisessa tapauksessa. Mulla on 15 ja 30 min lyhytohjelmat pesukoneessani. Yksittäisen vaatteen pesen 15 min lyhytohjelmassa jos vaate ei ole varsinaisesti likainen.
Ei tuommoisesta pesusta ole oikein mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuommoisesta pesusta ole oikein mihinkään.
Onpas. Se on juuri tuollaiseen vähän käytetyn vaatteen pesuun oivallinen.
Ei tarvitse pestä. Kuinka usein oikein pesette vaatteitanne? Viikonkin saattaa olla sama paita töissä, jossa en hikoa.
Kiitos tiedoista ja taidoista viisitoista vuotiaat.
Se, että et itse hajuja haista niin ei tarkoita, etteikö muut voisi huomata hikoilujen hajuja.
Siinä kohtaa, kun haistat oman hikesi niin muut haistavat sen jo 3 kertaa voimakkaampana.