Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi kertaa päätetty suhde miehen kanssa, hän "ei myönnä" päätöstä vaan katoaa keskustelusta. Myöhemmin...

Vierailija
30.05.2023 |

Olen kaksi kertaa päättänyt suhteen miehen kanssa, asiallisesti keskustelimme mitä haemme ja kuinka hän ei voi tarjota sitä mitä haen. Siis jotain vakavampaa.

Sitten hän vain katoaa, ei heippoja, ei mitään, olemme kuitenkin tunteneet kauan. Ja viikkoja myöhemmin hän ilmestyy ja pyytää minua taas ulos. Pidän hänestä todella joten tämä on minulle vaikeaa.

Mitä ihmettä, kokemuksia tällaisesta??

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset pidä kiinni rajoistasi ja ota vastuuta elämästäsi? Blokkaa mies kaikista yhteydenpitokanavista, kasvata selkäranka, äläkä odottele mieheltä mitään selityksiä tai hyvää käytöstä tai muuttumista.

Blokkaaminen on lapsellista. Keskustelu on se mitä aikuiset tekee.

ap

Aikuisella on myös selkäranka. Todellisuudessa et halua miehestä eroo, älä siis vingu ja vikise.

Haha olet niin säälittävä pikkukiusaaja joka ei ota tekemisistään mitään vastuuta ja syyttää aina muita.

Kasvata itse se selkäranka.

Vierailija
22/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedosta narsismin lisäksi se, että sinä et ole ainoa tuon miehen haaremissa. Se aika, jota hän ei vietä sinun kanssasi, hän venkoilee samat temput jonkun toisen kanssa. Verkot on vesillä kaikkialla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset pidä kiinni rajoistasi ja ota vastuuta elämästäsi? Blokkaa mies kaikista yhteydenpitokanavista, kasvata selkäranka, äläkä odottele mieheltä mitään selityksiä tai hyvää käytöstä tai muuttumista.

ap

Haluat pitää takaoven auki ja vierittää päätäntävallan miehelle. No, omapa on soppasi. Monet naiset tykkäävät draamasta ja kurjuudesta.

Mistähän sinä tuon keksit. Kieltäydyin kutsusta.

Ihmettelen tätä käytöstä. Mutta ilmeisesti sellaisille kuin sinä se on ihan normaalia, kuten on blokkaaminen. Kun ei asioista voida keskustella ja sopia, vaan niitä pitää paeta.

Pelkurimaista.

ap

Sinähän olet jo keskustellut ja sopinut erosta. Mistä vielä haluaisit keskustella? Eikö tuossa vaiheessa ole jo keskustelut käyty ja muu on häirintää?

Niin tosiaan minustakin on törkeää että hän edelleen pyytää minua ulos, vaikka totesi jo että ei halua parisuhteita. Mikä pointti tuollaisessa on.

Onko sinulla jotenkin logiikka rikki?

ap

No miksi sinusta sitten on lapsellista, jos joku toinen tuollaisessa tilanteessa blokkaisi miehen ja estäisi yhteydenpidon?

Vierailija
24/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä touhua. Miksi sä lähdet ulos sen kanssa kun mikään ei ole muuttunut? Mieshän hyppyyttää sua mennen tullen etkä itse edes ymmärrä sitä. Eihän tuo ole sitä aikuismaista käytöstä mitä peräänkuulutat. Kun erotaan niin erotaan ja sanotaan hyvät jatkot toiselle ja siinä se.

En mennyt ulos! Kerroin että hän pyytää.

Onko se jotenkin hauskaa ymmäsrtää tahallaan väärin.

ap

Ja sitten kun vastasit, että et halua olla hänen kanssaan enää, mennä hänen kanssaan enää minnekään tai viestiä hänen kanssaan enää mitenkään niin mitä se sitten sanoi?

Vierailija
25/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Haluat pitää takaoven auki ja vierittää päätäntävallan miehelle. No, omapa on soppasi. Monet naiset tykkäävät draamasta ja kurjuudesta.

Ihmettelen tätä käytöstä. Mutta ilmeisesti sellaisille kuin sinä se on ihan normaalia, kuten on blokkaaminen. Kun ei asioista voida keskustella ja sopia, vaan niitä pitää paeta.

Pelkurimaista.

ap

Sinähän olet jo keskustellut ja sopinut erosta. Mistä vielä haluaisit keskustella? Eikö tuossa vaiheessa ole jo keskustelut käyty ja muu on häirintää?

Niin tosiaan minustakin on törkeää että hän edelleen pyytää minua ulos, vaikka totesi jo että ei halua parisuhteita. Mikä pointti tuollaisessa on.

ap

No miksi sinusta sitten on lapsellista, jos joku toinen tuollaisessa tilanteessa blokkaisi miehen ja estäisi yhteydenpidon?

Minä nyt en vaan toimi niin, asia selvitetään niin ettei mikään jää kaivelemaan. Ketään ei haukuta tai asioista puhuta selän takana, koska asia on jo selvitetty. Enkä myöskään blokkaa ketään.

ap

Vierailija
26/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä touhua. Miksi sä lähdet ulos sen kanssa kun mikään ei ole muuttunut? Mieshän hyppyyttää sua mennen tullen etkä itse edes ymmärrä sitä. Eihän tuo ole sitä aikuismaista käytöstä mitä peräänkuulutat. Kun erotaan niin erotaan ja sanotaan hyvät jatkot toiselle ja siinä se.

En mennyt ulos! Kerroin että hän pyytää.

Onko se jotenkin hauskaa ymmäsrtää tahallaan väärin.

ap

Ihmettelet miksi hän toimii noin. Siksi että olet aiemminkin suostunut näkemään ja ilmeisimmin myös harrastamaan seksiä, ainakin kaksi kertaa suht helposti. Jos toinen ei voi tarjota sitä mitä haluat, hän yrittää tietysti silti uudelleen ja uudelleen kun olet suostunut näkemään. Hän tietää hyvin että pidät hänestä, joten olet mahdollisesti vietävissä.

Tuo on etenkin nuorten ihmisten yleinen tapa koettaa muuttaa ja kontrolloida toista sanomalla että ellet anna minulle mitä haluan, lähden. Ei se mies edelleenkään mitään vakavaa tahdo kanssasi, vaan koettaa saada samaa kivaa mitä jo sinulta sai. Se toki imartelee sinua ja haluaisit jatkaa suhdetta, mutta toivomaasi et lähes varmasti tule saamaan. Miksi haluta edes nähdä ihmistä joka ei keskustele vaan katoaa? Ja joka lisäksi haluaa eri asiaa kuin sinä. Pelkkää jahkailua ja vonkaamista luvassa. Hän ei edes kunnioita sanaasi siitä ettet halua jatkaa suhdetta, se toki johtuu osin myös siitä että haluaisit jatkaa ja hän on huomannut sen. Noin pidetään rakkaudennälkäistä juoksunarussa.

Siinä vastaus aloituksen kysymykseesi.

Vierailija
27/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Aikuiset naiset seukkaa narsistisen mulkun kanssa, jos se on itsevarma ja komea.

Vierailija
28/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pelkurimaista.

ap

ap

Minä nyt en vaan toimi niin, asia selvitetään niin ettei mikään jää kaivelemaan. Ketään ei haukuta tai asioista puhuta selän takana, koska asia on jo selvitetty. Enkä myöskään blokkaa ketään.

ap

Oh my sweet summer child. Maailmalla on sinulle vielä monta ässää hihassaan.

Vierailija
29/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on narsistisia pirteitä, narsistit ei kunnioita toisen rajoja. Sinun täytyy hyväksyä ettei mies kykene keskustelemaan ja mitä enemmän "annat periksi" eli otat hänet vastaan vaikka sinä olet jo lopettanut suhteen , mies ei muutu. Näitä emotionaalisesti epäkypsiä vain on. Seuraavan kerran et enää keskustele vaan toimit. Mulla on samantyyppinen tilanne just meneillään. Mies loukkasi minua , pyysi anteeksi "koska ei halua vihanpitoa keskellämme". Niinpä , olis miehen kannattanut ajatella mitä sanoo. Ja tiedän että hän ottaa jonkun ajan päästä yhteyttä  niinkuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta yllättyy kun en reagoi mitenkään. Hän kuuluu nyt minun menneisyyteeni.

Tältä minustakin tuntuu. Psykologia on hyvin tuttu aihe.

ap

Vierailija
30/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Aikuiset naiset seukkaa narsistisen mulkun kanssa, jos se on itsevarma ja komea.

Kuvittelet vielä tuntevasi minut, nuo ei ole minun arvoja ollenkaan.

ap

Vierailija
31/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pelkurimaista.

ap

ap

ap

No mutta ettekös te jo selvittäneet asian? Siitä olen samaa mieltä, että aikuiset keskustelevat ja selvittävät asian, mutta sehän on jo tehty. Toisaalta aikuiset eivät myöskään suostu mihinkään päättymättömään yhteydenottokierteeseen, jossa toinen nostaa jo kertaalleen selvitetyn asian pöydälle ja haluaisi aloittaa rumban alusta.

Toki itsehän päätät, mitä teet. Jos haluat loputtomiin vastailla noihin yhteydenottoihin ja kiltisti keskustella asioista uudestaan ja uudestaan, niin senkun vaan. Aika moni tosin pitäisi sitä ajanhukkana ja haluaisi omassa elämässään keskittyä muihin asioihin - esim. mennä eteenpäin ja etsiä uuden kumppanin sen sijaan, että loputtomiin selvittelee vanhaa eroa entisen tapailukumppanin kanssa.

Vierailija
32/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Aikuisella on myös selkäranka. Todellisuudessa et halua miehestä eroo, älä siis vingu ja vikise.

Haha olet niin säälittävä pikkukiusaaja joka ei ota tekemisistään mitään vastuuta ja syyttää aina muita.

Todistit juuri olevasi selkärangaton, turha vinkuja. Ok. Jatka vain.

Vierailija
33/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat "tämä on minulle vaikeaa" ja kuitenkin kieltäydyt tekemästä sitä ratkaisua, joka helpottaisi, koska mielestäsi se on lapsellista. 

Ei sinulla ole mitään velvollisuutta pitää häneen keskusteluyhteyttä auki, jos ainoa keskustelu on tuollaista ja se on sinulle vaikeaa.

Vierailija
34/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pelkurimaista.

ap

ap

ap

Oh my sweet summer child. Maailmalla on sinulle vielä monta ässää hihassaan.

Kyllä vain, näin reippasti yli kolmekymppisenä on olen aina toteuttanut omia henk koht arvoja ja minulla onkin ympärilläni vain ihmisä joihin voin luottaa.

Sinä tuskin olet itse kovin onnellinen ihminen kun tunnet tarvetta muita vähätellä tai loukata.

Ja sama muille tässä ketjussa haukkuville trolleille.

ap

Vierailija
35/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota narsistikorttia heilutellaan vähän turhan helposti. Ei se mies todennäköisesti mikään narsisti ole, vaan hän haluaa vain kokeilla, lähtisitkö uudestaan mukaan. Hän on huomannut, että moni ihminen on liian kiltti ja kohtelias eikä uskalla/kehtaa/osaa sanoa ei. Hän voi myös haluta seksiä tai itsetuntobuustia, ja kokeilee nyt, irtoaisiko niitä sinulta. Hänellä voi myös yleisesti ottaen olla taipumusta on-off-suhteisiin ja muuhun draamailuun, joten tuo on silloin vain hänelle luontainen tapa toimia ihmissuhteissa.

Vierailija
36/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Todistit juuri olevasi selkärangaton, turha vinkuja. Ok. Jatka vain.

Voi raukkaa, onko sinulla paha olo.

Vierailija
37/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta tästä edellä kirjoitetusta tulee fiilis, että et todellakaan ole tekemisissä normaalin tunne-elämän omaavan ihmisen kanssa ja olet jo niin syvällä tämän ihmisen vaikutusvallan alla, että koet velvollisuudeksesi, ja jopa haluat tavata tämän henkilön taas ja "jutella asiat". Tajuat kuitenkin, että miehen käytös ei ole ok, mutta silti helposti lähtisit imeytymään koko juttuun taas mukaan. Olette jo jutelleet ja sen pitäisi riittää molemmille osapuolille. Nyt koko homma poikki ennen kuin joudut oikeasti katumaan.

Vierailija
38/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat "tämä on minulle vaikeaa" ja kuitenkin kieltäydyt tekemästä sitä ratkaisua, joka helpottaisi, koska mielestäsi se on lapsellista. 

Ei sinulla ole mitään velvollisuutta pitää häneen keskusteluyhteyttä auki, jos ainoa keskustelu on tuollaista ja se on sinulle vaikeaa.

Blokkaaminen on hyvä nykyajan keino kertoa ihmiselle, että unohda koko juttu.

Vierailija
39/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin sama ongelma. Hänestä on todella todella vaikea päästä eroon ja jos keskustelemme asiasta mikä minua häiritsee hän onnistuu kääntämään koko asian niin että se on minun syytä ja jään suhteeseen. Ainoa keino miten tälläisestä suhteesta pääsee pois on että jättää miehen tekstiviestillä ja blokkaa kaikkialta, jotta hän ei pääse muuttamaan mieltäsi.

Itsellä on hylätyksi tulemisen pelko lapsuudesta asti, joten uskon että tämän takia minun on vaikea lähteä suhteesta. Täällä on muutkin sanoneet että blokkaisit miehen, mutta jonkun syyn takia et sitä halua tehdä. No, jää sitten suhteeseen, koska tämä mies onnistuu aina saamaan sinut takaisin.

Vierailija
40/51 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin old school -ihmisenä ei yhtä suhdetta ole tarvinnut päättää kuin kerran, ja molemmat ovat ymmärtäneet. Kaikenlaisiin välitiloihin sitä näköjään voi juttuakin loputtomalla diskuteeraamisella. N44