En saa tarpeeksi seksiä
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätelmäsi ovat hakoteillä.
Eivät ne ole. Juuri noinhan perussuomalaisten edustajat puhuvat naisista.
Mä en kusekaan noihin päin. Teet kyökkipsykologina metsään meneviä päätelmiä. Mä arvostelen miesten junttiutta ja seksismiä ihan samalla pieteetillä. Olen pelastanut raiskattavana olleen naisen, hakattavana olleen naisen. Mennyt ulkopuolisena väliin kun sun kyökkipsykologin kännykamera olisi ottanut kuvaa ja filmi nettiin pöyristelyjen kera. Ja olisit vetänyt thoughts and prayers linjaa.
Mä olen vasemmistolainen tasa-arvon kannattaja. Hyvin normaalia elämää elävä mies (valitettavasti valkoinen ja hetero)
Väkivaltainen vasemmistohetero. Oi että ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Nyt sain.
Menikö pillunhuulet kalun mukana vaginaan vai ehditkö levittää ne sivuille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätelmäsi ovat hakoteillä.
Eivät ne ole. Juuri noinhan perussuomalaisten edustajat puhuvat naisista.
Mä en kusekaan noihin päin. Teet kyökkipsykologina metsään meneviä päätelmiä. Mä arvostelen miesten junttiutta ja seksismiä ihan samalla pieteetillä. Olen pelastanut raiskattavana olleen naisen, hakattavana olleen naisen. Mennyt ulkopuolisena väliin kun sun kyökkipsykologin kännykamera olisi ottanut kuvaa ja filmi nettiin pöyristelyjen kera. Ja olisit vetänyt thoughts and prayers linjaa.
Mä olen vasemmistolainen tasa-arvon kannattaja. Hyvin normaalia elämää elävä mies (valitettavasti valkoinen ja hetero)
Väkivaltainen vasemmistohetero. Oi että ihanaa!
Missä näet väkivaltaa. Eikö noita tapauksia, jotka mainitsin, tulisi estää, eikä voivotella vierestä? Olen myös mennyt väliin sanallisesti kun humalainen puhui varhaisteinille rivoja bussissa ja näin että tyttö pelkäsi. Muut matkustajat olivat hiljaa ja pitivät huolta omista asioistaan, vaikka varmasti kuulivat. Olinko silloin toisten asioihin puuttuva vasemmistohäirikkö? annoin värilliselle pikkupojalle hänen piponsa takaisin ja saatoin kotiin, kun pikkumaahanmuuttovastaiset kiusasivat. olinko lapsiinsekaantujavassari kun menin viattomaan pikkuleikkiin väliin, otin pipon kiusaajilta pois ja käskin lopettaa lumipesujen antamisen itkevälle lapselle. lapsen isä, kun saatoin kotiin, ei ollut minulle vihainen, vaikka ei ollut koskaan nähnytkään.
jos olen paha ihminen teidän mielestä, niin olen sitä ylpeänä, jos pahuus on teistä tuota. pyrin ottamaan oikeassa elämässä ihmiset huomioon. katsokaa te muualle ja haukkukaa minua. ja ei, en ole mikään sankari tai valkoinen ritari.
Sama persu-ulisija on taas hinttaroimassa täällä.
Naiset vetää sua pataan, kaulaparta.
Niin kai. Eipä mies osaa ajatella mua yhtään.