Kysytäänkö 30 vuotiaalta henkkareita? (tarviiko olla mukana henkkarit)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ite M29, pitkät hiukset ja pukinparta ja vielä välillä kysytään.
En nyt erityisen nuorelta näytä omasta mielestä, liekö sitten hiusten takia? Ei kauheen monella ikäiselläni ole, enempi siiliä, ja keskipitkää mistä näkyy kaljuuntumisen alku ohimoilta ylöspäin.
Silmien ympäryksistä ja otsasta näkee helposti, kannattaako ne henkkarit kysyä. Jos on kovin sileäihoinen, niin todennäköisemmin ne paperit kysytään. Ja ennemmin sellainen kunnon kokoparta vanhentaa kuin pukinparta.
T. Myyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite M29, pitkät hiukset ja pukinparta ja vielä välillä kysytään.
En nyt erityisen nuorelta näytä omasta mielestä, liekö sitten hiusten takia? Ei kauheen monella ikäiselläni ole, enempi siiliä, ja keskipitkää mistä näkyy kaljuuntumisen alku ohimoilta ylöspäin.Kaikilta alle 30v näköisiltä pitäis kysyä. Minä olen kohta 34v ja välillä kysellään paperit edelleen. Aika 50/50. Riippuu mitä muuta ostaa. Saatetaan kysyä vaikka olen 8-vuotiaan tyttären kanssa kaupassa ja hän puhuttelee äitinä....
Niin no, onhan maailma täynnä hyvinkin nuorena lapsen saaneita, ettei 8-vuotias lapsi alle 30-vuotiaalla olisi mikään outo juttu.
Ei ole koskaan kysytty henkkareita kaupassa eikä muuallakaan. Olen 21 vuotias.
Multa kysytään aina kaupassa henkkarit, mutta baareissa ei ikinä. Olen päätellyt, että kasvoiltani näytän nuorelta, mutta pukeutuminen ei sitten kuitenkaan ole trendikästä tai lainkaan nuorten tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Kysytään. Ainakin pk-seudulla on aina kysytty. Ilmeisen tiukkoja ovat nykyään kun kaikilta, jotka _vaikuttaa_ siltä, että _voisivat_ olla alle 30-vuotiaita, pitää kysyä. Ihme pelleilyksi koko homma mennyt. Ei kai se iso vaiva ole näyttää niitä, mutta kyllähän se välillä on ketuttanut, kun kaupassa ruokaostosten mukana on ajatellut pari siideriä ostaa tai vappuna simaa (siihenkin tarvitsee henkkarit) ja sit just sillä kertaa on onnistunut jättämään ne kotiin. Joo, oma vika ja kassa tekee vaan työtään. Alkossa kysytään aina kaikilta, iästä riippumatta.
Minä ostin vappuna simaa, niin innokkaan oloinen myyjä kysyi henkkarit. Kysyin, että onko tässä siis alkoholia, niin myyjä: "on vähän, mutta sitä saa myydä vielä :)))"
(kello oli siis yli yhdeksän)
Siinä sitten näytin henkkarit simaa ostaessani ja toivoin, ettei TODELLA innokkaan oloinen myyjä ole joku stalkkeri.
Kaikissa kaupoissa on PTY:n sanelema ohjeistus.