Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan normaalia, että pitemmän päälle on niin uupunut ja väsynyt, että se vaikuttaa ihan jokapäiväiseen toimintaan (jatkuu)

Vierailija
29.05.2023 |

Ja ihan tavalliset asiat tuntuvat todella työläiltä ja raskailta. Sitten nukkuukin yhtenä yönä 9 tunnin yöunet ja huomaa olevansa ihan eri ihminen, luova, aikaansaava ja energinen. Voiko yhden yön hyvät unet todella vaikuttaa näin paljon ihmisen toimintaan ja mielialaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus;

Kyllä voi.

On niin henk koht minkälaiset yöunet kukin tarvitsee; joku pärjää 5h toinen 9 h yöunilla

Minä valitettavasti tarvitsen myöskin 9 h yöunet muuten olin kun zombie töissäkin.

Vierailija
2/3 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin vaikuttaa. Jonkun verran itsellä juuri tuollaista, kun on huonoa tuo nukkuminen.

Yleensä nukun noin 5,5 tuntia, eikä se oikein riitä. En vaan saa unta. Olen jotenkin zombiemainen, eikä mitään jaksa. Juuri duunipäivän, mutta ei mitään kotitöitä tai edes kävelylenkkiä. Sitten kun oon tarpeeksi väsynyt (tai planeetat on suosiollisessa kulmassa tai mitä lie) ja nukunkin 8 tuntia, niin ihan kuin olisin eri ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempi tilanne on se jos vielä 9 tunnin yöunienkin jälkeen olo on kuin zombilla.