Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä harrastuksen harrastajilla menee harrastaminen kaiken muun edelle?

Vierailija
29.05.2023 |

Otsikossa kysymys. Tarkoitan nyt siis ihan oikeasti kaiken muun edelle, ettei voi esim. tehdä lapsia, koska ei pääsisi harrastamaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskettelu

Lasketteluhan on koko perheen harrastus.

No ei kyllä ole kun homma menee överiksi ja aletaan jotain vapaalaskettelua harrastamaan

Aika harvalla taitaa mennä överiksi. Ja jos pari reissua vuodessa tekee niin onko se niin paha?

Sen sijaan esimerkiksi metsästyksessä minimivaatimus on, että metsästyskauden eli käytännössä koko syksyn kyykit jossain pusikossa. Muuten ei pääse porukkaan. Sitten jos menee överiksi niin alat lisäksi kouluttaa metsästyskoiria, mikä sitoo ympärivuotisesti.

Vierailija
22/26 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten metsästykseen saa menemään noon paljon aikaa. Minulla on kolme lasta ja olen metsästänyt nuoresta pojasta lähtien. Olen saanut sekä riistaa että p..lua. Eukkokin on tuossa sohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästäminen ja kalastus

Mies kalastaa ja metsästää. Hirvipassissa menee muutama viikonloppu vuodessa. Kalalla käy pari tuntia soutamassa uistinta ja samalla katsoo katiskat. En pidä noita mitenkään kohtuuttomina kun kuitenkin tuo lihaa ja kalaa pöytään.

Vierailija
24/26 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pari tuttua on hevosharrastajia. Ihan sekopäistä jengiä. Toisella hevosia on kolme. Eihän noi muuta tee kun käy töissä ja tallilla.

Vierailija
25/26 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness ainakin. Riski kropan pilalle menosta on liian suuri

Vierailija
26/26 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi