Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kauhean paljon lapsen. Millaista on olla raskaana?

Vierailija
05.12.2006 |

Olen vasta 12. Mulla on ollut kova vauvakuume aina. Tiedän kyllä että olen liian nuori ja mun kuukautiset ei ole vielä alkanut.

Millaista tuntuu olla raskaana? Millaiselta se tuntuu, kun se vauva on mahassa? Onko kivaa olla äiti? Haluaisin niin kovasti oman vauvan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaikin sivuja. Ja jos lapsiasiat todella kiinnostaa, niin kyseleppä äidiltäsi porvoosta!

Vierailija
2/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äidiltäkin kysynyt mutta kysyin teiltäkin. En asu Porvoossa vaan Lempäälässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen lapsen vanhemmuus jahoito kestää seuraavat 20-60 vuotta. Mieti ennemmin sitä - ja mitä siitä tiedät etkä vain kuvittele.

Vierailija
4/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei mun kuukautisetkaan ole alkanut!

Kunhan haaveilen lapsesta vaan... Ja voisiko joku kertoa, millaista on olla raskaan?

Vierailija
5/5 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys on erittäin vaativaa aikuisellekin saati sitten keskenkasvuiselle nuorelle. Odota ihan rauhassa vielä 10-vuotta, mutta haaveillahan aina voit.

Raskaus on omasta mielestäni kamalaa aikaa. On paha olo, väsyttää, joka paikkaa kolottaa ja vihloo. Hyvin epämiellyttävää.

Äitinä olo on ihanaa, mutta todella rankkaa. On osattava luopua omista haluista ja tarpeista lapsen vuoksi, silloin kun lapsen tarpeet ja halut niin vaatii. On osattava olla tiukkana, mutta myös hellä ja rakastava. Sinusta tulee varmaan hyvä äiti sitten, kun aika on kypsä, mutta vielä se ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi