Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK todistusvalinnasta kysymys

Vierailija
29.05.2023 |

Heippa, nyt on pakko kysyä jos täällä sattuisi olemaan tietäjiä paikalla. Sain siis juuri tiedon että olen saanut ammattikoulun todistuksella paikan ammattikorkeasta todistusvalinnassa. Olen todella yllättynyt ja epäuskoinen tästä tiedosta ja aloinkin miettimään että voiko tässä olla jokin virhe? Onko mahdollista että paikkani perutaan jostain syystä ja onko ollut tilanteita jossa pisteet olisikin laskettu jostain syystä väärin ja opiskelupaikka olisi peruttu tästä syystä?
Kiitos teille ketkä vastaatte, olen niin häkeltynyt tästä uskomattomasta mäihästä että pakko varmistaa vielä mammapalstalta mahdolliset sudenkuopat etten iloitse turhaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinulla todella on ammattikoulun myöntämä tutkinto niin se on täysin pätevä paperi amk-haussa.  

Vierailija
2/4 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteiden laskusysteemi on julkista tietoa eli voit halutessasi tarkistuslaskea omasi itse (ja verrata niitä tämän vuoden pisterajoihin ammattitutkinnolla hakeneiden kiintiössä), jos asia epäilyttää noin kovasti. 

Onnittelut opiskelupaikasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia, kävin varmuudeksi laskemassa vielä itse pisteeni ja ne täsmäsivät. Nyt voin huokaista helpotuksesta ja uskoa todeksi :D

Ap

Vierailija
4/4 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea opiskeluun! :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan