Porasin vesijohtoon reiän. Miten korjata?
Eli siinäpä ongelma ja kysymys. Keittiön kaappia asentaessa porasin suoraan vesijohtoon, joka alkoi vuotaa. Miten tuollainen korjataan?
Kommentit (21)
Kutsu putkimies.
Sen jälkeen kutsu toinen ammattilainen asentamaan ne kaapit.
Ammattimies korjaa niin et joudu vastuuseen jos tekemäsi korjaus alkaa vuotaa poissaollessasi tms.
Sinulla on korjattavaa osaamisessa.
Teit itse ja säästit? Putkari ottaa satasen tunnilta plus alv ja matkakulut
Katkaise vedentulo sulkemalla asunnon sulkuventtiili.
Luultavasti ok-talo kyseessä kun on aikaa kysellä neuvoja täältä av-mammoilta :xd
Purukumilla. Sillä korjattiin aikoinaan Pikku Matin autonrengaskin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastointiteippiä vaan.
Klemmari eli letkunkiristin siihen päälle niin käy hätäkorjauksesta.
Sattuuhan noita. Ammattimies laskuttaa poraamansa vuodot jo varmuuden vuoksi.
Kierrä siihen sopiva pultti tai laita uusi hana jos on isompi reikä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen tehnyt täyden remontin 100 neliömetrin asuntoon, ja olen säästänyt näin n. 100 000€.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Purukumilla. Sillä korjattiin aikoinaan Pikku Matin autonrengaskin.
Meinasin tätä myös ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen tehnyt täyden remontin 100 neliömetrin asuntoon, ja olen säästänyt näin n. 100 000€.
Ap
Mitähän ostaja sun korjauksista mahtaa tuumia. Mä en ostais sulta. Porailet vesijohtoihin ja kyselet vauva.fistä korjausohjeita.
Paljonko arvelet ton vesivahingon kuivatuksen tulevan maksamaaan vai aattelitko vain toivoa, ettei menny rakenteisiin.
Putkimies tulossa huomenna korjaamaan, kustantaa 150€. Kiitos asiallisesti vastanneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja sinne ne 100 000e äkkiä meneekin kun rakenteita avataan ja paikkoja kuivatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitähän ostaja sun korjauksista mahtaa tuumia. Mä en ostais sulta. Porailet vesijohtoihin ja kyselet vauva.fistä korjausohjeita.
Paljonko arvelet ton vesivahingon kuivatuksen tulevan maksamaaan vai aattelitko vain toivoa, ettei menny rakenteisiin.
En ole kellekään myymässä, ihan itse asutaan asunnossa. Ja asunto sijaitsee Espanjassa, jossa kesä kyllä kuivaa minkä putkivuoto kastelee... :) Ei täällä mitään vuotoja kuivatella, heh. Eikä täällä kukaan virallisesti remontteja teetä.
Ap
Kupariputken reikä juottamalla. Pex putki, jossa reikä vaihtamalla putki.