Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoisin sen miehelle nätisti

Vierailija
29.05.2023 |

Minua on alkanut aika kovastikkin ärsyttämään, kun mieheni nykyään tosi usein ottaa kalun kokoasiat puheeksi. En tiedä mistä tämä on alkunsa saanut, mutta halusi jopa mitata sen minun nähden. Survoi viivottimen niin lujaa ihoaan vasten, että pelkäsin sen menevän läpi ja pyysi minua katsomaan lukeman. Joo, se oli 18cm mutta tosiaan se viivotin varmasti lähemmäs 2cm "ihon sisällä"
Sitten on samoin myös ympärysmittaa katseltu, huoh...13cm taisi olla...
Miten sen voisi nätisti ilmaista, että minua ei kiinnosta tippaakaan, onko se nyt jonkun sentin jonkun keskiarvon yläpuolella. Tekisi toisaalta mieli sanoa suoraan, että ihan normi vehje se on, eikä ole mitään syytä buustata itsetuntoaan ainakaan koon puolesta. Lähes 20v ollaan oltu yhdessä ja en ymmärrä mistä nyt tuulee? Onko kenelläkään muulla vastaavaa tilannetta ollut ja miten olette nätisti saanut palautettua maan pinnalle?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh runoilija tyyppi välillä tälläkin osastolla.

Siitä en tiedä mitään mutta oma kontribuutiosi keskusteluun oli varsinaista sanataidetta. /s

Vierailija
22/23 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että koolla ei ole väliä ja kehu hänen penistään. Mutta sano että suostut sen kerran mittaamaan jos mies välttis haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että kohta on nussimiset nussittu, jos se kyrvän mittailu ei lopu!