Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille tärkeää että takissa on kunnon povari ja taskut?

Vierailija
29.05.2023 |

Taas jouduin lähettämään tilaamani takin takaisin lähettäjälle kun povari oli niin pieni ettei sinne mahtunut lompakko. Taskutkin olivat niin pieniä ettei edes kännykkää saanut niihin mahtumaan. Minä kun tykkään että on lompakolle, kännykälle ja avaimille kunnon taskut. Ilmoittavat kyllä aina taskujen määrän hyvin mutta ei se auta jos ne on sitten jotain mikroskooppisen pieniä. Kenelle yleensäkään tehdään sellaisia pieniä taskuja kun ei niihin sitten mahdu mitään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tärkeää, mutta ostan yleensä halvinta.

Ja usein miesten vaatteissa on paremmat taskut ja vetoketjutkin niissä, ja jykevämmät etteivät heti hajoa, eli ostan miesten puolelta usein.

Vierailija
2/5 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole. Lompakkoni on aika pieni. En pidä isoista lompakoista muutenkaan . Lähinnä korttilompakko. Samoin avaimet. Se yksi avain nyt mahtuu minne vain. En ymmärrä, kuinka joillakin voi avainnipussa olla tuhoton määrä avaimia.Tarvitseeko koko nippua kuljettaa aina mukana. Puhelin mahtuu ja muuutenkin pidän sen aina housujen etutaskussa.

Tämä kaikki siis, jos olen ns normivaatteissa. Erätakit ja muut on sitten aivan eriasia, mutta ne onkin tarkoitettu erikoiskäyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää. Yhden autonavaimen olen kadottanut, kun taskussa ei ollut kunnollista vetoketjua. Tuli kallis luontoretki, kun piti taksilla lähteä hakemaan toista avainta kotoa. Siihen vielä päälle uuden avaimen hankinta. Nykyään autonavain on vetoketjullisessa povitaskussa, opin kerrasta. Takki ilman kunnollisia taskuja jää kauppaan.

Vierailija
4/5 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ole. Lompakkoni on aika pieni. En pidä isoista lompakoista muutenkaan . Lähinnä korttilompakko. Samoin avaimet. Se yksi avain nyt mahtuu minne vain. En ymmärrä, kuinka joillakin voi avainnipussa olla tuhoton määrä avaimia.Tarvitseeko koko nippua kuljettaa aina mukana. Puhelin mahtuu ja muuutenkin pidän sen aina housujen etutaskussa.

Tämä kaikki siis, jos olen ns normivaatteissa. Erätakit ja muut on sitten aivan eriasia, mutta ne onkin tarkoitettu erikoiskäyttöön.

Mulla on avainnnipussa useampi turha avain ynnä muuta. Sen tuntee jos se tippuu helpommin ja on helpompi löytääkin. Kännykkä on kotelossa niin ei mene rikki. Ei vaan mahdu mihinkään pikkutaskuun.

Vierailija
5/5 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeää. Olen nainen, enkä pidä mitään povitaskussa, jos jossain takissa sellainen sattuu olemaan. Urheilu/ulkoilutakissa vetoketjullinen tai muuten varma etutaskusysteemi on avainten ym. vuoksi tärkeä. Saman asian ajavat toki houduntaskutkin. Muuten kuin liikuntaharrastusten yhteydessä käytän laukkuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan