Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ei ole ollut vakavassa pitkässä parisuhteessa esim 40v mennessä niin kannattaako sellaisesta sitten enää haaveillakaan?

Vierailija
29.05.2023 |

Monelle kuulemma vaaran merkki ja red flag jos keski-ikäisenä takana on vain lyhyitä suhteita. Itse en ole vakaviin pitkäkestoisiin suhteisiin koskaan päässyt koska olen tavannut vain sitoutumishaluttomia ihmisiä ja suhteet on päättyneet kun on selvinnyt että halutaan eri asioita. Olenko siis parisuhdemarkkinoilla viallinen? Kannattaako edes vaivautua?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en ole edes seurustellut epävakavasti 40 ikävuoteen

Vierailija
2/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että sellainen on suurempi red flägi joka ei ole koskaan ollut edes lyhyissä suhteissa siihen mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuohon kaadu, jos muuten olet sopiva.

Vierailija
4/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 42 kun tapasin mieheni joka oli 39, liitto kesti 20 vuotta ja päättui miehen äkilliseen kuolemaan

Vierailija
5/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin 42 kun tapasin mieheni joka oli 39, liitto kesti 20 vuotta ja päättui miehen äkilliseen kuolemaan

jäi sanomatta aluksi että kummallekin suhde oli ensimmäinen. 

Vierailija
6/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin että sellainen on suurempi red flägi joka ei ole koskaan ollut edes lyhyissä suhteissa siihen mennessä.

No ei minulla niitä lyhyitäkään montaa ole. Ujo ja epävarma olen (taustalla lapsuudenkokemukset) ja ne leikkisuhteet joissa olin söivät entisestään luottamusta ihmisiin. 

Vierailija
7/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sellaisesta haaveilu hyödyttää? Toki vastaan voi sellaisen ottaa jos niin sattuu käymään, mutta haaveilu saattaa vaan korostaa sitä tunnetta puutteesta, jolloin potentiaalisen suhteen vastaantuleminen voi jopa hankaloitua

Vierailija
8/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 32 vuotias mies ja pian täytän 33 enkä ole koskaan seurustellut. Muutamia "säätöjä" mulla on kyllä ollut mutta ne on kestäny sen kuukauden verran johon kuului viestittelyä ja muutamia treffejä. Minä olen melkein aina ollut se kuka on pistänyt jutulle stopin koska kiinnostus vain lopahti, olen introvertti eli tykkään olla paljon yksin.

Parisuhde tuntuu todella oudelle asialle minulle ja olen hyvää vauhtia erakoitumassa, jotenkin mulla sellanen tunne etten tule koskaan seurustelemaan eläessäni ja se ei mua kyllä haittaa.

Mitä kauaemmin on sinkkuna niin sitä enemmän siihen tottuu.

Vierailija
9/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tottakai.

Vierailija
10/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin 44 vuotiaaseen mielettömän komeaan juristiin. Ei mitään vakituisia, pitkiä suhteita hänellä koskaan, ei avioliittoa ei lapsia. Ihmettelin itsekseni kovin, miten on pysynyt vapaana.

Mutta oli aivan sekaisin. Hirveän väkivaltainen. Netissä vain notkui only fans sivustoilla. Ne olivat hänen ainoat kiinnostuksen kohteensa.

Erään sellaisen vuoksi yritti jopa polttoitsemurhaa.

Hullu, mikä hullu.

Vierailija
11/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minulla niitä lyhyitäkään montaa ole. Ujo ja epävarma olen (taustalla lapsuudenkokemukset) ja ne leikkisuhteet joissa olin söivät entisestään luottamusta ihmisiin. 

Sun pitäisi löytää sopiva nainen, olet hengaillut vääränlaisten kanssa.

Vierailija
12/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin 44 vuotiaaseen mielettömän komeaan juristiin. Ei mitään vakituisia, pitkiä suhteita hänellä koskaan, ei avioliittoa ei lapsia. Ihmettelin itsekseni kovin, miten on pysynyt vapaana.

Mutta oli aivan sekaisin. Hirveän väkivaltainen. Netissä vain notkui only fans sivustoilla. Ne olivat hänen ainoat kiinnostuksen kohteensa.

Erään sellaisen vuoksi yritti jopa polttoitsemurhaa.

Hullu, mikä hullu.

Apua, kunnon kauhuleffa-ainesta!

Vierailija
13/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haaveilen. En koe, että siinä mitään menetänkään. Mitään takeitahan ei ole, että kumppani löytyy, sen aika näyttää.

Vierailija
14/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh no ei tuossa nyt ole mitään ihmeellistä. Ei vaan ole tullut sitä oikeaa kohdalle. Hyvä vaan kun ei ole lapsia entisestä suhteesta ja jotain hullua exää taakkana. Sellaiseen kuvioon ei monikaan lähde.

Vierailija
15/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koin neljänkympin kynnyksellä kai jonkinlaisen valaistumisen, sitä ennen oli ne normit haaveilut mitä nyt kokematon päässään pyörittelee. Viimein koin kiihkeän, voisi kai sanoa elämäni ensimmäisen suhteen tapaisen joka sitten kaatui niihin komplikaatioihin kun ei ihminen ymmärrä noteerata toisen tarpeita ja sen sellaista. Piti yrittää vielä toisenkin kerran, lukuisten joo-ei-vääntöjen jälkeen totesin että kyllä se taitaa loppuelämä mennä ihan yksikseen, ei tämä millään terapioillakaan sen kummemmaksi muuttuisi.

Vierailija
16/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kaikki valta tässäkin asiassa koska nainen saa laittaa kriteerejä miehille mutta mies ei saa ja nainen saa päättää kenen kanssa seurustelee. Mies joutuu tyytymään siihen keneen taso riittää jos oma käsi käy tylsäksi.

Vierailija
17/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut pitkissä seurustelusuhteissa lähes koko ikäni. Nyt en ole seurustellut vuosiin, vaikka olisi "vientiä" ollutkin. Mutta kun nyt alan taas tässä miestä tiirailemaan, ehkä, niin ei haittaa, vaikka olisi kuinka kokematon, kunhan on muuten mukava. Seksi on helppoa kuulkaas, siihen pystyy kuka vaan ja seurustelu ei oikein treenamalla parane, kun kaikki suhteet ovat kuitenkin omanlaisiaan.

Pääasia olisi löytää sellainen sopiva kumppani, josta tykkää.

Vierailija
18/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut pitkissä seurustelusuhteissa lähes koko ikäni. Nyt en ole seurustellut vuosiin, vaikka olisi "vientiä" ollutkin. Mutta kun nyt alan taas tässä miestä tiirailemaan, ehkä, niin ei haittaa, vaikka olisi kuinka kokematon, kunhan on muuten mukava. Seksi on helppoa kuulkaas, siihen pystyy kuka vaan ja seurustelu ei oikein treenamalla parane, kun kaikki suhteet ovat kuitenkin omanlaisiaan.

Pääasia olisi löytää sellainen sopiva kumppani, josta tykkää.

Seksi oli kyllä kaikkea muuta kuin helppoa kohdallani, mutta se nyt onkin epävarmaa olenko siinä suhteessa normaali muutenkaan.

Vierailija
19/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa teissä on ketkä ette kelpaa kenellekkään.

Vierailija
20/39 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi ikävä kuulla tälläistä. Voimia sinulle.

Muuten pitäisin red flagina monia lyhyitä suhteita.

En jaksaisi itse ihmistä joka ei ole oppinut mitä kestävään suhteeseen tarvitaan.