Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vein tytön pvkotiin ja mulla oli vapaapäivä, kyllä tuli huono omatunto

Vierailija
05.12.2006 |

ja oli pakko jo klo 2 jälkeen hakea hänet kotiin. 3vee jo tykkää kyl olla siellä, kävin kävelyllä, lääkärissä ja oli tarkoitus leipoa....Mutta vien vielä 2 pv ennen joulua vaikka vapaalla ja silloin leivon ja paketoin. Onko joku muu suunnitellut näin nyt joulukuussa? Hoitopäiviä tarvitsen vain 8 mut maksetaan 12 joten sen takia näin teen, nyt hän on siellä 11pv.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi on osa sinun elämääsi, arvon ap. Ihme, että edes haluat olla erossa hänestä. Haluat leipoa rauhassa, eikö leipominen ole lapsestasikin hauskaa? Teet jouluvalmisteluja? Niinhän me kaikki, mutta vasta, kun lapset jo nukkuvat... Kasva ap aikuiseksi!!

Vierailija
2/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta JOKA PÄIVÄ??????????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi kerhoilee joka päivä (3 tuntia aamuisin) ja pienempi käy puistossa. Joka päivä. Isomman kohdalla olen oikeasti ruvennut miettimään, riittääkö tuokaan, vai pitääkö panna jo loppukeväästä päiväkotiin.

Ja ap:n lapsi ei edes ole hoidossa joka päivä.

Vierailija
4/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oma lapsi on osa sinun elämääsi, arvon ap. Ihme, että edes haluat olla erossa hänestä. Haluat leipoa rauhassa, eikö leipominen ole lapsestasikin hauskaa? Teet jouluvalmisteluja? Niinhän me kaikki, mutta vasta, kun lapset jo nukkuvat... Kasva ap aikuiseksi!!

eihän ap sanonut niitä hoitopäiviä olevan kuin 11 kuussa! sehän on aika vähän! ja miksi pitää moralisoida aina, siis tää koko av on yhtä hurskastelua ja pätemistä. sitte ihmetellää kun tulee burn out tai mies jättää viulunkielen kireän vaimonsa toisen takia tms...

jos ap haluaa viedä lapsensa hoitoon ja muutaman tunnin leipoa ja laittaa joulua rauhassa nii siitä vaan, suomi on vapaa maa!

itse haen lapseni vasta 15.30 vaikka todellisuudessa voisin hakea jo 14.30. tuo tunti on henkireikäni ja sen avulla jaksan paljon paremmin arkea pyörittää... anteeksi vai arvon täydelliset-av-mammat.

Vierailija
5/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on saamattomia vanhempia jos lapsella on tylsää kotona tai että kerhot ym. ei riitä vaan täytyy mennä oikekin päiväkotiin asti hakemaan seuraa. Anna mun kaikki kestää! Ootteko miettineet kuinka stressaavaa päiväkotielämä on lapselle? On se muutakin kuin virikettä ja lapsiseuraa.

T. Lto

Vierailija
6/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa täällä tällaisia kysellä. Juu, nyt on peli menetetty. Ei enää ikinä lapsesi opi tekemään mitään, ei varmaan tule tekemään ikinä töitäkään. Varmaan narkkariksi rupeaa...

Haloo hullut!!! Täällä on kyllä niin kireää porukkaa leipomisineen, että huh huh. Ei ihan lääkitykset kohdallaan.

Vierailija
7/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää. Äidin hyvä olo auttaa koko perhettä. Ap on siis perheen asialla, kun hoitaaa itseäänkin. Se ei ole lapselta pois vaan päinvastoin. Eri asia jos lapsi joka päivä täydet päivät hoidossa, mutta noin vähän. Kateelliset äidit valittaa. Ap kuulostaa erittäin hyvältä ja empaattiselta äidiltä. Äitihän ei ole marttyyri, se on liian raskasta taakkaa lasten kantaa. Tsemppiä ap!

Vierailija
8/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä vuotta olen ollut kotona. Esikoinen käy siis kerhossa ja paljon sovitaan leikkitreffejä kavereiden kanssa sen lisäksi. Kuopus on 2,5 ja kaipaa myös seuraa, hän käy puistossa kanssani sinä aikana kun esikoinen kerhoilee. Keväällä pääsee samaan muskariin kuin esikoinen ja esikoinen käy lisäksi myös tanssimassa.

Hoidan lapseni siis kotona, ja aion hoitaa ainakin siihen kun kuopus on 3, sen jälkeen menevät viiden tunnin päiväksi hoitoon. Esikoinen on silloin 5 ja pääsee vuodeksi " harjoittelemaan" ennen eskaria.

Olen koko neljä vuotta tehnyt työpäiväni iltaisin ja öisin kotona, koska haluan lasteni saavan olla kotona niin pitkään kuin haluavat.

Mieheni on matkatöissä, joten pyöritän rumbaa yksin. Olen sitä valmis pyörittämään vaikka maailman tappiin, jos lapseni siitä hyötyvät, mutta minulla on tosi vilkkaat ja sosiaaliset lapset, joten heidän ehdoillaan hoitoasioita järjestän.

16

Vierailija
9/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti muiden lasten seuraa, ovat ilmeisesti niin " hevosen laput"

silmillä etteivät he yksinkertaisesti kykene muuta tajuamaan.

Tietenkin lapsi kaipailee 3-4 vuotiaana muiden lasten seuraa mutta ei aivan varmasti tarvitse sitä joka pv. Myös rauhallinen kotipv tai vaikkapa leipomispäivä on sitä mitä lapsi tarvitsee.

Vierailija
10/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tarvitsee vapaapäivän joskus! eihän mikään toimi jos hän sairastuu. Mistä noita tuomitsijoita näin pienestä asiasta riittää? Taidatte elää pumpulissa, kun ette tiedä milloin oikeasti lapsella on huonosti asiat.

Vierailija
11/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapselle riittää pelkkä kotona olo eivät sitten taas tajua, että lapset ovat erilaisia.

Oma esikoiseni on oikeasti aivan duracell, siis pelkästään hyvällä tavalla, energinen pieni aurinkopakkaus, mutta hän ei vaan enää jaksa könnätä kanssani tai minun ja kuopuksen kanssa koko päivää. Sen näkee lapsesta.

22

Vierailija
12/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan meidän puoltoistavee ilahtuu ihan toisella tavalla kun tapaa muita lapsia, kuin vaikka suuresti rakastamaansa mummoa tai pappaa.

Vierailija
13/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä koko päiväksi päiväkotiin ja hoitaa vauvaa kotona. Ei kuulemma jaksa antaa virikkeitä ja viedä ulos. että tämmöisiäkin tapauksia on.

Vierailija
14/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut miksi jotkut hankkii monta lasta ja sitten ei jaksa hoitaa niitä? Jotain lusmuilua? Ei tarvi mennä töihin? Tällainen tulee heti mieleen, kun ei itse viihdy lastensa kanssa.

Vierailija
15/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan, että taapero kaipaa lapsiseuraa, mutta että jokaikinen päivä?

Onko luetun ymmärtämisessä vikaa?

ei 23, mutta tasan samaa mieltä.

Vierailija
16/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki hiljaisuutta hoitaa mieltä kovasti. Kerkeät ajatella. Laita hyvää musiikkia ja herkuttele myös. Äiti ansaitsee hemmottelua. Kolme vuotias saa turvallisessa paikassa samalla telmiä ja ulkoilla.

Vierailija
17/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni ovat sosiaalisia, superenergisiä ja vilkkaita ja vaikka heitä on kotonakin kaksi niin silti tarvtisevat muiden seuraa. Naapurien lapsia, kerhon lapsia, puiston lapsia.

Minulle itselleni olisi helpompaa että näin ei olisi ja haluaisin hoitaa heidät kotona kouluikään, mutta heille se ei vaan ole hyväksi.

Miksi on niin vaikea tajuta, että lapset on erilaisia? Lapsuudenperheessäni minä itse olin tällainen kyläluuta 1-vuotiaasta, nuorin siskoni voisi asua autiolla saarella ikänsä näkemättä koskaan ketään muuta.

22

Vierailija
18/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n puolustusta täältäkin. Siis AP:n lapsi ei ole kovin monta päivää kuusta hoidossa ja vielä haettiin aikaisin pois.

Mun mielestä tossa ei ole mitään pahaa, jos sen tekee joskus.

Itse olen töissä 8h/pv. Sen jälkeen taaperon kanssa illat kahdestaan, mies on töissä. Sukulaiset asuvat muualla ja lapsenvahteja ei ole liiemmälti tarjolla. Pari kertaa olen vienyt lapsen hoitoon ja hoitanut itse asioita.

Yrittäkää ihmiset ymmärtää, että elämäntilanteita on monenlaisia.

Vierailija
19/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähdin shoppailemaan. Itse asiassa parikin kertaa. Nautin joka hetkestä olla yksin. Lapset hain iloisena ja virkistyneenä. Lapset olivat silti vain noin 3-4 kertaa viikossa päiväkodissa normaalisti johtuen vuorotyöstäni.

Vierailija
20/53 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se on hyvä syy teille???

mitä ihmeen pahaa siinä on, varsinkin jos jonkun päivän lapsi onkin ylimääräistä hoidossa? Jos kuussakin on vaan ne 11 (vai mitä ne nyt oli) päivää?

tää palsta toisaalta huvittää, toisaalta surettaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi