Jestas sentään, vaihtakaa niitä käsipyyhkeitänne välillä ! Taas tuli käytyä vessassa jossa roikkui märkä ja pahanhajuinen pyyhe
Kommentit (46)
Meillä on vessassa jokaiselle neljälle perheenjäsenelle oma käsipyyhe sekä lisäksi vieraille omansa. Aina varmasti puhdas vieraille.
Siinä, että jokaiselle on oma käsipyyhe on se hyöty ollut, että esim. jollakin perheenjäsenellä ollut vatsatauti ei ole koskaan tarttunut muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin eräissä ylioppilasjuhlissa ja vieraita oli paljon. Vessassa, jota vieraat käyttivät oli yksi ainoa sellainen 30 X 30cm kasvopyyhkeen tapainen naulakossa ja siitä melkein tippui pisaroita kun oli ollut niin kovassa käytössä. Ostakaa juhlien pitäjät vaikka pari pakettia paperisia käsipyyhkeitä ja roskis siihen viereen. Todella yököttävää pyyhkiä kädet samaan pyyhkeeseen, johon kymmenet ovat pyyhkineet vessareissun jälkeen.
Minä puolestani ihmettelen, miksi porukka viettää juhlissa enemmän aikaa vessassa kuin rupattelemassa muiden kanssa. Meillä on käsidesiä tarjolla, ei ole pakko mennä ensitöikseen pesemään käsiä ja ratsaamaan peilikaappia.
Saat varmasti vieraat tuntemaan itsensä tervetulleiksi jos kellotat heidän vessassakäyntejään. Ne mahdolliset emätinvoiteet ja muut intiimituotteet voi siirtää jonnekin muualle juhlien ajaksi, niin ei tarvitse jännittää sen puolesta.
Joo hyi hitto. Aika surullista miten jotkut ei huolehdi edes perusjutuista. Toki voi olla masennusta tai muuta taustalla...
Asun yksin. Kylppärissäni on kaksI käsipyyhettä. Lisäksi siellä on talouspaperirullaa, jos joku ei pysty käsiään pyyhkimään noihin kahteen. Luulen, että suurin vika on se, että käsiäpesevät eivät yhtään ravistele käsiään, ennen kuin iskevät kätensä noihin pyyhkeisiin. Ei ihme, että pyyhkeet ovat ovat läpi märkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessa paikassa olen huomannut noita pahanhajuisia pyyhkeitä, miten onnistutte saamaan niistä pahanhajuisia? Pesen omat vasta noin 2kk jälkeen eikä niihin mitään hajuja tule siinä ajassa. Pyyhittekö likaisia käsiä ja hikistä naamaa niihin?
Siis 2 kk sama käsipyyhe ilman pesua välissä? Minä vaihdan joka päivä käsipyyhkeet. On vähän liiottelua mutta siinä samassa ne menvät muun pyykin kanssa koneeseen.
Minä vaihdan myös joka päivä. Saavat kumminkin kuivua likaisina kodinhoitohuoneessa ja noin kerran viikossa pesen koneellisen 60 asteessa. En usko, että kunnolla puhdistuu viileämmässä?
Pesen kahdesti viikossa.
Meillä on kaksi vessaa ja lusäksi käsienpesuallas kylppärissä eli tää just riittää.