Suomalaiset kiroilevat niin maan jumalattomasti!!!!!!!!!!!!!
huomasin tämän kun tulin Suomeen takaisin 3 kk reissulta ja joka paikassa on saa--tana ja vi---ddu ja somejulkaisuissa varsinkin ja tik tokissa on jatkuvaa kiroilua, ei tällaista ole muualla maailmassa
tämä on häpeällistä, kun pitäs olla muka sivistynytkin maa!!
Kommentit (43)
Paljon kamalampana pitäisi naisten ulkonäköä ja käytöstä
En minä ainakaan kiroile. Olen saanut hyvän kasvatuksen ja käytäytymissääntöjä on opittu.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan kiroile. Olen saanut hyvän kasvatuksen ja käytäytymissääntöjä on opittu.
Itsekin kiroilen vain hyvin satunnaisesti samaisesta syytä. Sen verran kuitenkin elämäni aikana, etten voi väittää, etten ole kiroilut lainkaan. Minulle vain on koko lapsuuteni opetettu sekä kotona että koulussa käyttäytymissääntöjä laidasta laitaan ja kiroilu on yksi niistä, mikä ei kuulu hyviin käytöstapoihin.
Joskus tulee kiroiltua. Ei se niin vakavaa ole
Älä saatana?
Näin työkaverini aina vastaa, ihan sama mitä sanoo.
Minusta kiroilu on tympeää ja antaa ihmisestä sivistymättömän kuvan.
Kuka on sanonut sivistyneeksi maaksi?
Onpa tässä ketjussa paljon kus'päitä!
Niin kiroilevat ja ovat aina kiroilleet. Mitä sitten? On tutkittu, että älykkäät ihmiset kiroileilevat tyhmempiä enemmän.
Ei kiroilu haittaa jos ei muille haistattele, Hiukka huumorintajua, kiitos.
Kuullostaa kyllä karulta kun joidenkin 10-vuotiaidenkin joka toinen sana on nykyään v**tu tai s***ana. Ei kaikkien tietenkään mutta todella paljon tuota kuulee. Sellaisella kirkkaalla lapsenäänellä kun noituvat niin ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
Kiroilu on älykkään täytesana, tätä on siis ihan tutkittu.
Eihän se tietysti kivalta kuulosta mut mitä 'ttua sitten, tulokset puhuu puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kiroilu on tympeää ja antaa ihmisestä sivistymättömän kuvan.
Mulle syntyy samanlainen vaikutelma ihmisestä joka ei kestä puhetta.
Kiroilu on kyllä rumaa, jos sitä viljelee puheessaan paljon. Niiltä sanoiltahan menee merkitys kokonaan! Mitä sitten ku oikeasti viduddaa, niin eihän siinä enää vidud auta :( Vähemmän on enemmän, hehe!
Miten sinä siellä Intiassa olisit edes ymmärätänyt, kiroileeko joku vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Kiroilu on älykkään täytesana, tätä on siis ihan tutkittu.
Eihän se tietysti kivalta kuulosta mut mitä 'ttua sitten, tulokset puhuu puolestaan.
Joku erittäin huonosti käyttäytyvä älykäs, joka ei kuitenkaan kovin viisas, keksinyt tuon "tutkimuksen".
Ei, kyllä suomalaiset kiroilevat jumalallisesti!
Onko kauniimpaa sanaa kuin tilanteeseen sopiva ja miehekkäästi päräytetty "Perkele!"?
Jumalallisuus on mukana myös sanoissa "jumalauta", "saatana" ja "helvetti".
Naapurin neiti 3-v jo hokee v..a. lapset hokee mitä kuulee
Finns swear more than their Nordic neighbors or Central Europeans, reaching the same level as Scots or Russians. Euphemistically, virtually any word can be used in place of profanity by, for example, preceding it with voi (an interjection meaning "oh!"), for example voi paska!
https://en.wikipedia.org/wiki/Finnish_profanity#:~:text=Finns%20swear%2…,)%2C%20for%20example%20voi%20paska!