Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kauhea menkkapäänsärky

Vierailija
29.05.2023 |

Lopetin ehkäisyrenkaan käytön viime viikolla ja nyt menkkojen aikaan ihan kamala päänsärky. Burana auttaa vain hetkeksi. Miten muut jaksaa tälläsen kanssa? Ja nyt kun hormonit lopetettu niin onko luvassa vielä enemmän särkyjä ja kolotuksia?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sukupuolesi mieheksi. 

Vierailija
22/36 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda sukupuolesi mieheksi. 

En. Olen ylpeä nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadol ja Burana sekä pimeään nukkumaan niin yleensä helpottaa

Vierailija
24/36 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa menkkahousut päähän, kyllä helpottaa.

Vierailija
25/36 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä auttaa vain uni. Ihan turha yrittää olla ihmisten ilmoilla kun oksettaa, pyörryttää, paleltaa, hikoiluttaa, senat sakaisin, näköhäröjä ja se saakelin pääkipu. Ja ripulikin voi olla.

Tuo kuullostaa migreeniltä. Siihen on reseptilääkkkeitä, jotka auttavat useimpia.

Vierailija
26/36 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko migreenissä tyypillistä , että vain toisella puolella jomottaa?

Vierailija
27/36 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin!

Vierailija
28/36 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittele sitä pumpulipuikolla... Ja laula suvivirttä.. Helpottaa..

Vierailija
29/36 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa helpottaa. Maannut illan pimeässä

Vierailija
30/36 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkuuko joillain ihan koko kuukautisten ajan tämä? Helpotti illaksi, mutta taas jyskyttää. Nyt kiertopäivä 6 ja edelleen kyllä myös kuukautisvuotoa niukasti

Vierailija
31/36 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko migreenissä tyypillistä , että vain toisella puolella jomottaa?

On. Voi särkeä myös koko päätä.

Vierailija
32/36 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkuuko joillain ihan koko kuukautisten ajan tämä? Helpotti illaksi, mutta taas jyskyttää. Nyt kiertopäivä 6 ja edelleen kyllä myös kuukautisvuotoa niukasti

Muistaakseni se on 3 vrk minkä migreeni pystyy jylläämään, sitten katoaa. Mutta ehdottomasti suosittelen käyntiä hyvällä gynellä. Minulla migreeni johtui syödyistä hormoneista. Niitä oli niin monta lajia, hormonikierukkakin, etten arvannut sen johtuvan niistä. Gyne määräsi Qlaira-pillerit, sittemmin Zoelyn, siihen lähestulkoon jäi migreeni.

Vierailija
33/36 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni se on 3 vrk minkä migreeni pystyy jylläämään, sitten katoaa. Mutta ehdottomasti suosittelen käyntiä hyvällä gynellä. Minulla migreeni johtui syödyistä hormoneista. Niitä oli niin monta lajia, hormonikierukkakin, etten arvannut sen johtuvan niistä. Gyne määräsi Qlaira-pillerit, sittemmin Zoelyn, siihen lähestulkoon jäi migreeni.

Migreeni voi kestää minkä ajan vain, mutta hormonaalinen tosiaan kestää yleensä vain 3 päivää. En tiedä liittyykö jotenkin hormonitasapainon tasoittumiseen sinä aikan. Itselläni on menossa särkypäivä  2. Helpottaa kun tietää, että huomenna on viimeinen, tosin siitä alkaa pms viikko.

Vierailija
34/36 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla toinen päänsärkypäivä, alkoi vasta vuodon alettua. En tiedä sopiiko siis kuukautismigreeniin. Epäilen kyllä myös hormonivaihteluita

Vierailija
35/36 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, että oot saanut helpotusta. Mä en enää jaksa kokeilla hormonivalmisteita. Eivät vain mulle tunnu mikään sopivan. Jos ei tuu päänsärkyä niin sitten tulee paniikkia ja ahdistusta ym

Vierailija
36/36 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onneksi särky loppunut. Taisi liittyä ihan vain kuukautisiin ja hormonien tasoittumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä