Ihan kauhea menkkapäänsärky
Lopetin ehkäisyrenkaan käytön viime viikolla ja nyt menkkojen aikaan ihan kamala päänsärky. Burana auttaa vain hetkeksi. Miten muut jaksaa tälläsen kanssa? Ja nyt kun hormonit lopetettu niin onko luvassa vielä enemmän särkyjä ja kolotuksia?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vaihda sukupuolesi mieheksi.
En. Olen ylpeä nainen.
Panadol ja Burana sekä pimeään nukkumaan niin yleensä helpottaa
Laittaa menkkahousut päähän, kyllä helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä auttaa vain uni. Ihan turha yrittää olla ihmisten ilmoilla kun oksettaa, pyörryttää, paleltaa, hikoiluttaa, senat sakaisin, näköhäröjä ja se saakelin pääkipu. Ja ripulikin voi olla.
Tuo kuullostaa migreeniltä. Siihen on reseptilääkkkeitä, jotka auttavat useimpia.
Onko migreenissä tyypillistä , että vain toisella puolella jomottaa?
Pyörittele sitä pumpulipuikolla... Ja laula suvivirttä.. Helpottaa..
Nyt alkaa helpottaa. Maannut illan pimeässä
Ja jatkuuko joillain ihan koko kuukautisten ajan tämä? Helpotti illaksi, mutta taas jyskyttää. Nyt kiertopäivä 6 ja edelleen kyllä myös kuukautisvuotoa niukasti
Vierailija kirjoitti:
Onko migreenissä tyypillistä , että vain toisella puolella jomottaa?
On. Voi särkeä myös koko päätä.
Vierailija kirjoitti:
Ja jatkuuko joillain ihan koko kuukautisten ajan tämä? Helpotti illaksi, mutta taas jyskyttää. Nyt kiertopäivä 6 ja edelleen kyllä myös kuukautisvuotoa niukasti
Muistaakseni se on 3 vrk minkä migreeni pystyy jylläämään, sitten katoaa. Mutta ehdottomasti suosittelen käyntiä hyvällä gynellä. Minulla migreeni johtui syödyistä hormoneista. Niitä oli niin monta lajia, hormonikierukkakin, etten arvannut sen johtuvan niistä. Gyne määräsi Qlaira-pillerit, sittemmin Zoelyn, siihen lähestulkoon jäi migreeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni se on 3 vrk minkä migreeni pystyy jylläämään, sitten katoaa. Mutta ehdottomasti suosittelen käyntiä hyvällä gynellä. Minulla migreeni johtui syödyistä hormoneista. Niitä oli niin monta lajia, hormonikierukkakin, etten arvannut sen johtuvan niistä. Gyne määräsi Qlaira-pillerit, sittemmin Zoelyn, siihen lähestulkoon jäi migreeni.
Migreeni voi kestää minkä ajan vain, mutta hormonaalinen tosiaan kestää yleensä vain 3 päivää. En tiedä liittyykö jotenkin hormonitasapainon tasoittumiseen sinä aikan. Itselläni on menossa särkypäivä 2. Helpottaa kun tietää, että huomenna on viimeinen, tosin siitä alkaa pms viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla toinen päänsärkypäivä, alkoi vasta vuodon alettua. En tiedä sopiiko siis kuukautismigreeniin. Epäilen kyllä myös hormonivaihteluita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, että oot saanut helpotusta. Mä en enää jaksa kokeilla hormonivalmisteita. Eivät vain mulle tunnu mikään sopivan. Jos ei tuu päänsärkyä niin sitten tulee paniikkia ja ahdistusta ym
Nyt onneksi särky loppunut. Taisi liittyä ihan vain kuukautisiin ja hormonien tasoittumiseen.
Vaihda sukupuolesi mieheksi.