Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ärsyttää kun olen kömpelö ja sählä

Vierailija
29.05.2023 |

Kysyin miesystävältäni onko minussa jotain mikä ärsyttää häntä. Vastasi että ärsyttää se kun pudottelen tavaroita, nopeat harkitsemattomat liikkeet ja yleinen sähläys. Olen ollut tällainen aina ja se on lähinnä huvittanut muita; mulle sattuu ja tapahtuu.
Saimme tästä kunnon riidan aikaiseksi,hän suuttui kun loukkaannuin. Yritin puolustella etten voi tälle piirteelleni mitään, se on osa minua.
Nyt en saa asiaa pois mielestäni ja mietin mitkä muut asiat minussa ärsyttävät ja tarkkaileeko hän mua jatkuvasti..
Onko tämä teistä syy ärsyyntyä tai onko todellinen syy joku muu?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
22/24 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei olisi pitänyt kysyä, lähinnä ihmetyttää toi asia joka häntä ärsyttää

No onhan jatkuva sählääminen ärsyttävää.

Mun mielestä naisen tekemänä lähinnä hellyttävää.

Tämä on oleellista! Sellaisia miehiä kyllä löytyy, jotka joko eivät edes huomaa tuota sähläystä tai pitävät sitä hellyyttävänä ominaisuutena. Kannattaa etsiä parisuhteeseeseen sellainen mies, sen sijaan että yrität miehen vuoksi pakottaa itseäsi laatikkoon johon et mahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen samanlainen sählä, ja kaiken lisäksi hyvin nopea liikkeissäni, ja juu, se ärsyttää miestä, välillä tosi paljon. Mutta vaikka yritän olla huolellinen ja olla sähläämättä, niin ei se kauaa onnistu, unohdan asian ja taas olen vanha sählä. En syytä miestä, että sitä se ärsyttää, eihän kukaan ole täydellinen ja meissä kaikissa on hyviä ja huonoja puolia. Sen sijaan arvostan sitä, että mies jaksaa sähläämistäni vaikka se häntä ärsyttää, ilman että tekee siitä (enää) isompaa numeroa. 

On hänessäkin puolia, jotka ärsyttää minua, esim. kuorsasaminen, mutta siedän sitä silti enkä marise asiasta jatkuvasti

Vierailija
24/24 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ADHD? Kompurointi ja sählääminen kertovat tarkkaamattomuusongelmista. Kannattaa ottaa selvää.

Ja kyllä, sählääminen on tosi ärsyttävää. Olen itse sellainen ja yksi mun lapsista on sellainen ja ollaan hakeuduttu ADD-tutkimuksiin. Mua ärsyttää itseänikin, kun mun lapsi kävelee ovenkarmeja päin ja kompastelee ties mihin. Todella rasittavaa.

Miehesi vastasi vain rehellisesti. Ei pidä loukkaantua, etenkin kun itse kysyit. Ehkä voisit avata hänelle asiaa, että olet aina ollut sellainen, etkä sählää tahallasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi