Ärsyttää kun mies hemmottelee ja kehuu koko ajan
Siis koko aika hösää jotain, tuo kukkia ja suklaata, ostaa tamponeja ja kaikenlaista sälää menkkojen aikaan. Haluaa halailla jatkuvasti eikä sano mitään poikkipuolista sanaa minusta, toistelee vain kuinka kaunis olen ja kuinka onnekas hän on.
Tuntuu ettei ole enää tilaa hengittää!
Kommentit (27)
Kuule sisko, jos tietäisit kuinka moni tappaisi tuollaisesta miehestä jota kuvailit...
Ehdotan seksuaaliterapeutilla käyntiä tai verkkokurssia
Helvetin kiittämätön lehmä siellä, olisit tyytyväinen!
t. nainen itsekin.
Elämä olisi tukalaa, jos lahjoina saisi tamponeja.
Kauanko suhde on kestänyt? Jos on tuore suhde, voi olla myös ns. rakkauspommitusta.
Hyi ällö että tuo tamponeja. Joku yksityisyys sentään.
Selvästi pettänyt sinua ja paikkailee sitä.
Voisin ottaa sen pois vaivoistasi, mutta mulla on jo tosi hyvä mies. Ei se kyllä kehu silti. Voisit lähettää ees välillä omasi kehumaan mua ja tuomaan tamponeja. Ob, pinkki paketti. Kiitos.
Minulla on/oli ystävätär, jonka kanssa olimme aika läheisiä ja jaettiin kaikenlaisia asioita elämästämme. Hän oli ihan huippu aina siihen saakka kunnes jäi pois töistä.
Hänellä on hänen erinomaisuuttaan palvova ja suitsuttava mies. Ja kun ei ollut näitä realistisia työkavereita enää peilaamassa hänen kanssaan elämän realiteetteja niin hän ilmeisesti miehensä suitsutuksen vaikutuksesta alkoi kuvitella olevansa jotenkin erikoinen. Sain tarpeekseni kun hän alkoi säätää minun elämääni. Hän tiesi ja osasi ja oli lähes kaikkivaltias. Nykyisin lähttelemme joulu- ja synttärikortit. Ei muuta. Kaipaan sitä entistä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan seksuaaliterapeutilla käyntiä tai verkkokurssia
Luin ensin että verkkosukkia. :D
Jätä antamatta niin eiköhän tilanne muutu 5-10 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on/oli ystävätär, jonka kanssa olimme aika läheisiä ja jaettiin kaikenlaisia asioita elämästämme. Hän oli ihan huippu aina siihen saakka kunnes jäi pois töistä.
Hänellä on hänen erinomaisuuttaan palvova ja suitsuttava mies. Ja kun ei ollut näitä realistisia työkavereita enää peilaamassa hänen kanssaan elämän realiteetteja niin hän ilmeisesti miehensä suitsutuksen vaikutuksesta alkoi kuvitella olevansa jotenkin erikoinen. Sain tarpeekseni kun hän alkoi säätää minun elämääni. Hän tiesi ja osasi ja oli lähes kaikkivaltias. Nykyisin lähttelemme joulu- ja synttärikortit. Ei muuta. Kaipaan sitä entistä häntä.
Ajattele mikä menetys sinulle kun joku olikin erikoinen, voi voi. Voin oikein kuvitella kuinka siellä kanalauma kaakattanut taas: luulee itsestään liikoja. No ei luule, vaan itsearvostus on ok. Häpeä, kateus on synti.
Ehkä hänen olisi parempi ilman sinua.
miehen pitää myös olla vähän kusipää.. ihan vähän.
Vierailija kirjoitti:
Hyi ällö että tuo tamponeja. Joku yksityisyys sentään.
Pyydettäessä kyllä, pyytämättä outoa.
Jätä se sika, ansaitset hengittää!!