Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvat seksiaiheiset jutut työpaikalla

Vierailija
28.05.2023 |

En tiedä olenko jotenkin estynyt tämän suhteen (en mielestäni, sillä puhun esim. ystävieni kanssa ajoittain seksistä) mutta työpaikalla on alkanut suht yksityisten seksijuttujen jakaminen esim. kahvitauoilla tai ruokatunnilla. Esim. puhutaan suoraan fetisseistä ja millaisessa asennossa sitä ja tätä tehtiin eilen saunan jälkeen.

Minusta tuollaiset puheet ovat työpaikalla täysin asiattomia ja etovia mutta tunnen olevani vähemmistössä, sillä suurin osa työyhteisöstä lähtee tähän mukaan. Olemme ihan asiantuntijatöissä ja muuten tyypit ovat asiahenkisiä. En edes tiedä, ottaisinko tätä puheeksi esimiehen kanssa.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa vetämään rajoja. Se on yllättävän hankalaa ja toki saa varmasti vaikean ihmisen maineen, mutta se luo usein myös kunnioitusta (tai ainakin varovaisuutta) muissa ja ei joudu pompoteltavaksi.

Nuorena naisena mies voittoisessa työyhteisössä sain kuulla vaikka ja minkälaisia juttuja. Aluksi varsinkin. Parhaiten auttoi katsominen naama peruslukemilla, äänen käyttö ja poistuminen paikalta. Jos minulle yritettiin puhua seksii liittyvistä asioista, niin sanoin hieman normaalia lujempaa, ettei ole yhtään asiallista tai ei kuulu muille tms. Jos muut puhuivat keskenään, niin pitkä tuijotus ja poistuminen paikalta auttoivat. Aluksi varsinkin miehet yrittivät kuitata suhtautumistani naureskellen, mutta ajan kanssa kyllä auttoi. Myönnän pitäväni töissä eräänlaista roolia päällä, jotta olen vaikeammin lähestyttävä (työmme ei vaadi yhteistyön tekemistä kuin harvoin), toki asiallinen pitää olla aina.

Työpaikkamme naiset, jotka yrittävät esittää rentoja ja lähtevät mukaan mm. Niihin seksi-aiheisiin ovat ehdottomasti niitä, joita käytetään muutenkin "hyväksi". Venytetään työaikoja ja soitellaan palveluksia, kun miehet eivät itse jaksa/halua tehdä jotain.

Vierailija
42/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kirjoitustyyli on helppo tunnistaa. Hanki elämä ja lopeta satuilu täällä vauvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottaja on taas keksinyt aiheen, jota ei ole kokenut, kun ei uskallamihinkään töihin mennäkään.

Voit mennä ihan rauhassa ei siellä sellasia käsitellä.

Ei meidän tehtaalla ainakaan ole aikaa kenenkään petipuuhia vatvoa sillä lyhyellä tauolla 12min ja ruokis 20min ja kun on oltava työpisteessä päästämässä toinen duunari syömään/kahville. Työpistekään ei ole ihan lähellä.

Kyllä alkaisi nyppimään, jos sen arvokkaan taukoajan jotkut käyttäisivät rasvaisia juttuja kertoen, hyi. Syö siinä sitten.

Yleensä kaikki istuvat nenä kiinni kännyssään, (jota ei saa viedä tuotantotiloihin) ja syöden eväitään.

Vierailija
44/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liki 200 yläpeukkua tarinalle työpaikasta, jossa kahvihuoneessa ihmiset avoimesti kertoilevat fetisseistään.

Maailma näyttää varmaan tosi eksoottiselta paikalta monen palsta(mamman?)laisen silmissä. Voi  tapain turmelusta.

Vierailija
45/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liki 200 yläpeukkua tarinalle työpaikasta, jossa kahvihuoneessa ihmiset avoimesti kertoilevat fetisseistään.

Maailma näyttää varmaan tosi eksoottiselta paikalta monen palsta(mamman?)laisen silmissä. Voi  tapain turmelusta.

No voivoi.

Mene kokeeksi kesätöihin niin saat edes hieman kokemusta oikeasta työelämästä eikä tarvitse täällä leikkiä palstamammaa.

Voithan hetimiten ensimmäisellä ruokiksella alottaa seksfantasioistasi avautumisen.

Voit ihan itse todistaa omin silmin ja korvin ja häpeästä punastuvin kasvoin sen mikä on sopivaa ja mikä ei.

Vierailija
46/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? 

Vierailija
47/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman perseeni

nyt hän vetää

oman perseeni

Niilin hanhet

Vierailija
48/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kyllä paljon miehiä härskimpiä. Muistan kun opiskellessani jonkin toisen ryhmän naiset, joita en ollut koskaan nähnytkään puhuivat kaikkien kuullen seksiasennoista ja seksistä miestensä kanssa.

Vierailija
49/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voivoi.

Mene kokeeksi kesätöihin niin saat edes hieman kokemusta oikeasta työelämästä eikä tarvitse täällä leikkiä palstamammaa.

Voithan hetimiten ensimmäisellä ruokiksella alottaa seksfantasioistasi avautumisen.

Voit ihan itse todistaa omin silmin ja korvin ja häpeästä punastuvin kasvoin sen mikä on sopivaa ja mikä ei.

No, mulla on vuosikymmeniä työelämäkokemusta alalta, joissa on roisimmat jutut (eli hoitoalalta) eikä sielläkään kukaan todellakaan fetissejään esittele kahvipöydässä. Ootte te sekaisin. Poistutteko kotoa koskaan?

Vierailija
50/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viime viikolla puhuttiin kahvitunnilla, kuinka itse kukin sheivaa alhaalta.

Olikohan sekin paheksuttavaa?

Vierailija
51/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan asiantuntijoita ootte?  Vaativan alan?

Vierailija
52/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan otettu julkkiksista mallia jotka myös lehtien etusivuilla on aika ajoin kertoilemassa samoja juttuja miten sitä on seksiä harrastettu ja milloin.

Vierailija
53/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, ettei ole tiukkapipoista meininkiä. Kuka jaksaa jumalauta jauhaa jostain ilmoista tai verhojen väristä päivästä toiseen.

Vierailija
54/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun töissä oli sellaista, että tietyt puhuivat toisista aina että senkin pitäisi saada kunnolla munaa, jos joku oli ollut allapäin tai kireänä. Ja kun joku hymyili ja oli mukavalla päällä, puhuttiin selän takana että nyt se on saanut parrua. Oksettavaa ja lapsellista. Työpaikalla pelkästään naisia.

Kai tuollaista viljelevät naiset ovat niitä jotka pitävät itseään hyvinä jätkinä. Ovat joutuneet tottumaan jatkuvaan halventavaan ja seksistiseen puheeseen itsestään ja käyttäytyvät itse samoin muita kohtaan.

Vierailija
55/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset täällä esittää niinku ei muna kiinnostais, hah 😂

Vierailija
56/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Pikkujouluissa kuitenkin nussitaan ristiin rastiin, mutta sit asioista ei kuitenkaan kehdata puhua.

Vierailija
57/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäämisestä ja seksistä puhuminen ovat vähän samaa kuin nenän tai takapuolen kaivelu. Joku joo tekee sitä työpaikan kahvihuoneessa, mutta ei se mikään älymystön merkki ole.

Vierailija
58/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkojen juttuja,herrasmiehet ei hehkuttele.

Vierailija
59/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun töissä oli sellaista, että tietyt puhuivat toisista aina että senkin pitäisi saada kunnolla munaa, jos joku oli ollut allapäin tai kireänä. Ja kun joku hymyili ja oli mukavalla päällä, puhuttiin selän takana että nyt se on saanut parrua. Oksettavaa ja lapsellista. Työpaikalla pelkästään naisia.

Kai tuollaista viljelevät naiset ovat niitä jotka pitävät itseään hyvinä jätkinä. Ovat joutuneet tottumaan jatkuvaan halventavaan ja seksistiseen puheeseen itsestään ja käyttäytyvät itse samoin muita kohtaan.

Tämä. Yliseksuaalinen käytös ja puheet on yleistä seksuaalisen hyväksikäytön uhreilla. Joka paikassa näkee seksiä ja itsensä ja muut seksiobjekteina joko itselleen tai muille.

Vierailija
60/61 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yksin elävä enkä kaipaa parisuhdetta, niin mua ei huvita noita juttuja kuunnella. Ei kiinnosta ja mulla ei ole niihin mitään sanottavaa. Voisi puhua jostain muusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi