Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon sinulla oli ylimääräisiä tuloja tilillä kun lähdit lentokoneeseen?

Vierailija
28.05.2023 |

Täällä joku sanoi, että pitäisi olla pari tonnia ylimääräistä tilillä jos lähtee reissuun vahinkojen varalta. Mutta onko matkustajat kaikki tosiaan noin varakkaita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

900

Vierailija
22/27 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina pitää löytyä muihinkin asioihin kymppitonnin puskuri, muuten en hassaisi rahojani matkustamiseen.

Täällä ei kukaan edes tiedä minkävärinen satasen seteli on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt jotenkin pitää itsensä kotiin hoitaa? Ihan sama meenkö lentokoneella toiselle puolelle maailmaa, vai vaikka laivalla Tukholmaan, tai onnibussilla toiseen kaupunkiin. Kotiin on päästävä, joten sen verran rahaa on oltava, mitä se sieltä missä olen maksaa.

Vierailija
24/27 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina pitää löytyä muihinkin asioihin kymppitonnin puskuri, muuten en hassaisi rahojani matkustamiseen.

Täällä ei kukaan edes tiedä minkävärinen satasen seteli on.

Mitä järkeä on pitää satasen seteliä maailmassa jossa käteistä ei juurikaan enää käytetä?

Vierailija
25/27 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Minulla ei ole YLIMÄÄRÄISIÄ TULOJA ollenkaan, ainoastaan tarpeellisia ja ansaittuja tuloja.

Vierailija
26/27 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muodossa tämä puskuri on? Minulla on käteistä tähän aikaan kuusta normaalisti on 300 €, puskuria sitten taas on luottokorteilla käytettävissä 25 000 ja sijoituksissa tällä hetkellä vain 50 000, kun vasta käytin puskuria maksaen 300 k€ lainan pois kerralla.

Vierailija
27/27 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten monet köyhätkin matkustelee? ja tekee äkkilähtöjä?

Siksi kun monet velaksikin.... on niin kiva maksaa vuosi jälkeenpäin sitä viikon reissua...tyhmää sanon mä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan