Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä ja samalla todella intiimi kysymys raskaudesta

8kk raskaana
28.05.2023 |

Kuinka saisin mieheni ymmärtämään etten halua viettää loppu raskautta kokonaan "ilman" ? En tarkoita, että haluaisin joka päivä, mutta haluaisin kuitenkin. Luulen, että mies ei uskalla koskea minuun. Läheisyyttä oli harvakseltaan 3-7 kk aikana, mutta nyt mitään ei ole ollut yli kuukauteen. Olen myös puhunut asiasta suoraan, mutta tuntuu ettei mitään ole tehtävissä. En haluaisi hyökätä em naapurin kimppuunkaan

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/16 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halunnut loppuraskaudessa. Omaan käteen tai leluihin oli tyytyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa asiasta, mies voi pelätä, että vahingoittaa vaikkapa vauvaa tai aiheuttaa haittaa raskaudelle ja sen jatkumiselle turvallisesti. Sperma sisältää samaa hormonia kuin mitä on synnytyksen käynnistämiseen käytetyissä Zytotec-tableteissa. Ja naisen orgasmihan aikaansaa supistuksia kohtulihakseen.

Mies voi myös kokea ""vaikeana" ajatuksen, että "tökkii" naisen sisälle silloin, kun siellä on mahdollisesti jo "iso" vauva.

Syitä voi olla lukuisia, puhumatta asia ei selviä.

Vierailija
4/16 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei halua tunkeutua ns. vauvan ns. kotiin?

Vierailija
5/16 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika normaalia, että miehen kiinnostus vähenee raskauden loppuvaiheessa. Mikä on sinänsä ikävää et usein nainen on silloin koko ajan kiimassa😂 sitten synnytyksen jälkeen voisi miestä alkaa taas kiinnostamaan ja nainen haluaa vaan nukkua seuraavan vuoden joka ikisen vapaa hetken.

Eihän se kaikilla tietenkään näin mene, mutta monilla kuitenkin. Ei siinä auta kuin tyydyttää itse itsensä ja uskoa että molempien halut tasaantuu ajan myötä taas takaisin "normaalitilaan".

Vierailija
6/16 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi sanoa miehellesi että haluat seksiä ??

Miten ylipäätään olet kehdannut sitä harrastaa?

Vierailija
7/16 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina loppunut seksi positiiviseen raskaustestiin. Miehen perustelu: hän ei halua vahingoittaa vauvaa/aiheuttaa keskenmenoa/aiheuttaa muitakaan ongelmia.

Esikoinen kuoli kohtuun 39+5. Silloinkaan ei harrastettu seksiä sen jälkeen kun tikkuun ilmestyi kaksi viivaa. 

Vierailija
8/16 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa sanoa tuohon mitään kun meillä oli seksiä 1-2 kertaa viikossa koko raskauden läpi synnärille asti. Okei no alkuraskaudessa oli 3vk tauko kun mulla oli niin paha olo ja kamala väsymys niin ei huvittanut. Mies voi tosiaankin pelätä, että hän vahingoittaa vauvaa tai sinua. Puhukaa asiasta kunnolla.

Vierailija
9/16 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aikalailla sai olla ilman melkein koko raskauden. Miestä ei vaan kiinnostanut vaikka omasta mielestäni olin ihan seksikkäässä kunnossa

Vierailija
10/16 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt lihavasta naisesta pitäisi, yök🤮

Vierailija
11/16 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö. En oo itse koskaan ollut raskaana, mut aika reilua olis saada vähän helpotusta olotilaan vaikka sitten seksin muodossa jos se tuntuu hyvältä idealta. Eihän ketään voi pakottaa, mut keskustelu olis hyvästä.

Vierailija
12/16 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui kans viimeisen parin kuukauden aikama. Ymmärrän näin jälkeenpäin, kun lapsi alkoi laskeutua hyvissä ajoin ja tuntuma muuttui. Ikävintä kuitenkin oli, että samalla loppui läheisyys, vaikka olisin tarvinnut miestäni. Aikanaan tämä loukkasi syvästi ja varjosti vauvavuotta.

Vierailija
13/16 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, että kaipaat seksiä.

Pari raskautta meni niin, ettei paljon himottanut ja välillä lääkärin suositteli taukoa, kun oli ylimääräisiä vuotoja ym raskauden aikana. Mutta kolmannen kohdalla himot jylläsivät, eikä mieskään pistänyt pahakseen.

Vierailija
14/16 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huvittanut muakaan kunnes puoli pakolla sai mut sänkyyn :D kyll se oli ihan jees, märkää ja toinen tuntu nauttivan

Vierailija
15/16 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimi hyvin cow girl taaksepäin nojaten melko loppuun asti.

Vierailija
16/16 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoittaa.

Nyt ehdin lukea nämä viestit. Kiitos kannustuksesta 🥲.

Tuntuu vaan niin pahalta koko ajan. Puhuminen ei auta. Sama kuin seinälle puhuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi