Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielialalääkkeestä alkaa ehkä olla apua?

Vierailija
28.05.2023 |

Tuntuu, että terävin kipu ja ahdistus on pois. Vaikka vaikeita asioita tulee eteen, saan ajatuskierteen helpommin katkaistua. Edelleen tuntuu pahalle ja välillä itkettää. Pysyn kuitenkin jollainlailla toimintakykysenä enkä romahda täysin.
Toisaalta pää ehkä tuntuu vähän paksulta.

Olen nyt reilun viikon vasta syönyt näitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jatka vain niin alkaa helpottamaan. Itse olen syönyt jo liki 30 vuotta.

Vierailija
2/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, ettei mun tarvitse niin kauan syödä. Kunhan tämän akuuteimman kriisin ohi pääsisin. Ainaki. Toisaalta jos pitää tuskan siedettävänä niin mielummin syön pillereitä entä koen sitä sietämätöntä oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan alkaa jo auttaa.

Irtipääseminen onkin jo toinen juttu.

Vierailija
4/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran lääke toimii eikä ole haittavaikutuksia niin silloin kannattaa syödä sitä lääkettä. Voihan sitä ajatella olevansa ilmankin mutta siinä on tietenkin iso riski että oireet palaavat, lääkkeen voi aloittaa toki uudestaan. Annoskokoa voi myös kokeilla muuttaa tai jopa eri lääkettä. Mielialalääkkeitä on useita erilaisia jotka vaikuttavat hiukan eri tavalla.

Vierailija
5/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se varmaan alkaa jo auttaa.

Irtipääseminen onkin jo toinen juttu.

Ne mielialalääkkeet joita määrätään ensimmäisiksi lääkkeiksi eivät aiheuta riippuvuutta. Vasta jos mikään muu ei auta niin otetaan kovemmat tropit käyttöön.

Vierailija
6/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeistä irti pääseminen? En edes jaksa juuri nyt sitä ajatella. Pakko vaan saada apua omaan oloon jostain, ennen kun teen jotain peruuttamatonta tai muuten käsittämättömän huonoja päätöksiä tämän tuskan ja epätoivon vuoksi.

Olen jo saanut puheillani pahaa aikaan, kun en ole pystynyt suodattamaan itseäni järkyttävän pahan olon vyöryessä päälle.

Vierailija
7/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että eivät aiheuttaisi riippuvuutta.

Voiko todella olla, että 10pvä käytön jälkeen olo alkaa kohentua?

Vai kuvittelenko vain?

Vaikka toisaalta, ihan sama, kuvittelin tai oli todellista, jos kun olo parempi niin ihan sama mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme