Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (1257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko nainen etten tiedä että rakastat mua. Turha pelailla mitään pelejä😉
Rakkaallakin tulee raja vastaan, jos toisen tunteita käyttää väärin.
Mitä tuo nyt taas tarkotti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelaa pelejä. En täällä, enkä irl. Ihastunut voi olla ilmankin, että haluaa mitään sen enempää. Elämäni on liian solnussa nyt, että kykenisin mihinkään deittailuun. En silti ole sokea, kun vastaan astelee silmiä hivelevän komea mies.
Onneksi sentään myönsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo nyt taas tarkotti?
Sitä, että meitä on täällä paöjon ja moneen junaan. Eri eri sivusta.
Milla, kaipaan sua ja haluan selvittää välimme
Terveisin Helena.
Mikä elämässäsi muka on solmussa? Kaikki perus palikat on kohdallaa. Et vaan uskalla ottaa riskiä ja päästää ketään lähellesi. Jos epäonnistuisit ja juttu ei onnistuisikaan, uskot että kaikki pitäis sua virheen tehneenä luuserina. Ja sinähän et voi koskaan tehdä virheitä. Ja vaikka tekisitkin, ne ei saa näkyä ulospäin muille. Et uskalla elää. Haluat vain toistaa loputtomasti samaa.
Sun ajatteleminen on pääni sisäistä ilotulitusta.
Vierailija kirjoitti:
No voitais olla jo panohommissa, mutta sinä haluat mieluummin vain selata kännykällä nettiä ja elää virtuaaliunelmissa kuin tuntea aidon kosketuksen.
Milloin kysyit?
Vierailija kirjoitti:
Sun ajatteleminen on pääni sisäistä ilotulitusta.
Saat tanssia mulle jos haluat?
Olet kuplivan raikas mansikkajuoma kielelläni ja kesäsateen ropina ihollani, olet painopeitto mielelläni sekä vihreän kesän kaikki sävyt silmissäni. Olet kaikkea miellyttävää ja rauhoittavaa pyörteissä elämän rankoissa. Naiselle, mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en rakasta, tykkään. kaksi eri asiaa. eri
Sen tiesin. Mutta mä rakastan, kuten ap totesi ja raja tulee vastaan jos mun tunteita käytetään väärin.
Ymmärrätkö miten pahalta se tuntuu jos oon samanaikaisesti kärsinyt ja sitten kuulen, että oon muka ollut välinpitämätön?
Kuka postailee europoppia ysäriltä? Ja kenelle?
Vierailija kirjoitti:
En ole rakastanut, olin vain tosi isosti ihastunut. Mutta sekin on jo laantunut, nyt fiilis on oikeastaan pelkästään kaverillinen. Tässä mielessä myös kaipaan, ainakin tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka postailee europoppia ysäriltä? Ja kenelle?
Kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmin halaus vai kiinteä katse?
Katse. Herätti kiinnostukseni, pyyhkäisi jalat alta ja rakastuin... Tänäänkin ajatellut ihania sinisiä silmiä vähän joka välissä. Ei olla nähty tänä vuonna. Sopii kyllä, että halataan sitten pitkään, kun seuraavaksi nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole rakastanut, olin vain tosi isosti ihastunut. Mutta sekin on jo laantunut, nyt fiilis on oikeastaan pelkästään kaverillinen. Tässä mielessä myös kaipaan, ainakin tällä hetkellä.
Naisten höpötystä.
Tuollaisia perässävedettäviä kannattaa välttää. Kukaan ei kieltäydy panohommista ellei ole gay tai varattu.