Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (1257)
Vierailija kirjoitti:
Olen hauras ja haavoilla hylkäämisen kokemuksista. En uskalla ryhtyä asioihin, joissa turvallisuuden tunteeni on vaarassa. Sinä murtauduit esteiden ohi, ja koin syvää iloa seurassasi. Vihdoin joku, joka viihtyi kanssani. Aion lähestyä sinua hyvin hitaasti ja varovasti.
On niin monia asioita, joista haluaisin kuulla mielipiteesi. Olet ihmisenä erilainen, kuin mitä näytät muille ulospäin.
Mitä näytän ulospäin?
Juu, ei riitä katse. Varsinkin kun sanoja on sanottu sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä ja sateinen rintama tuonu hieman haasteita.
Pidätkö sinäkin haasteista? Ota mutkin vastaan. 😏 Pieni rintama ei aina ole este tai edes paha hidaste.
Vierailija kirjoitti:
Olen hauras ja haavoilla hylkäämisen kokemuksista. En uskalla ryhtyä asioihin, joissa turvallisuuden tunteeni on vaarassa. Sinä murtauduit esteiden ohi, ja koin syvää iloa seurassasi. Vihdoin joku, joka viihtyi kanssani. Aion lähestyä sinua hyvin hitaasti ja varovasti.
On niin monia asioita, joista haluaisin kuulla mielipiteesi. Olet ihmisenä erilainen, kuin mitä näytät muille ulospäin.
Ihana viesti. Lohdullinen. Tällaisen lähestymisen kun saisi vielä kokea. Siis häneltä. Tällä hetkellä en ole kovin toiveikas. Kenelle on viestisi? Lähesty rohkeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Superman hakusessa. Ilmianna itsesi. 😻
Heps! Suoraselkäinen palstaherra paksulla lompakolla ja isoilla lihaksilla.
Kuulostaa ihanalta mutta tarvitset toisenlaista seuraa. Olisko muita ihania seuralaisia ketjussa herralle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko viikonloppuusi mukavia asioita?
Kiva kun kysyit. Kyllä kuuluu. Kävin kaupassa ja olen siivonnut. Hieman harmittaa väsymys ja tylsistyneisyys mutta kyllä kaikki taas siitä. Sadeilma varmaan buustaa olotilaa. Aurinko olisi tässä fiiliksessä ollut toivottu mutta sade oli nyt tarpeellisempi. Mitäs sun viikonloppuun?
Oi, vastakysymys. En ole syönyt lämmintä ruokaa ollenkaan vaan elänyt voileivillä ja appelsiinijaffalla. Jostain syystä nukuin myös päiväunet. Iltaa kohti virkistynyt ja mietin mihin käyttäisi sunnuntain.
Onko ollut krapula, vatsatauti vai eikö vain maistu muu nyt? Pääasia että jotakin hengen pitimiksi. Jaffa kuulostaa hyvältä, en ole muuten maistellut sitäkään itseasiassa vuosikausiin. Mitäs sunnuntaiajatuksia on noussut mieleen? Olisko siivouspäivä kun olet kerran levännyt ahkerasti?
Ei vain maistu ruoka. Krapulaa ei ole. Jaffaan on tullut joku merkintä että maku olisi taas entistäkin aidompi. Sunnuntaina voisi käydä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivän lämpimiä halauksia ja suukkoja mun unelmieni naiselle 🤗🤗🤗😘😘😘
Viimeksi(kin) kun kohdattiin ja moikattiin, niin tuli sellainen jännä tunne, en osaa oikein kuvailla sitä. Mitähän mahtaa olla.. olisko jotain 💕
Kiitokset ja anteeksi, kun tulin vasta nyt, antamaan sulle halauksia ja suukkosia takaisin. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘 Aika on mennyt nopeasti näin ekana lomapäivänä.
Niin...joka hetki ihmiselle on ainutlaatuinen. Kun tuokio on tullut, kohta menneen huomaat sen.
Tämä tuli mieleeni kun viimeksi kohdattiin.
Oli kiva nähdä, mut, ois se hetki kyllä saanut olla vähän pitempi, koska minäkin huomasin sen saman jännän tunteen ja mua jännitti jännästi, kuten aina sun seurassa.
Mitähän mahtaa olla..jotain jännää on.
Ps. Kiitos loma toivotuksista. Mukavaa lomaa myös sulle
Toivon, että sun loma tunnelmat paranee.
Laitan sulle tähän varmuudeksi jo hyvät yöt, halauksen ja suukkon, kun kummasti alkoi väsyttämään. Pieni ikävä.
Rankkaa on tämä lomailu kaipailukin.
🤗😘💕
Hyvää yötä Muikkuseni.
🧡 Nuppunen
Mua itseasiassa loukkaisi ja suututtaisi, jos edelleen usuttaisit lähestymään ja juttelemaan sen jälkeen miten olet aiemmin toiminut mun niin tehdessä. Ajattelen todella, että ainoa mahdollinen låhestyminen tulee sun taholta ja siihen mä lähtisi kyllä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin halaus vai kiinteä katse?
Molemmat, kiitos!
Luuletko nainen etten tiedä että rakastat mua. Turha pelailla mitään pelejä😉
No voitais olla jo panohommissa, mutta sinä haluat mieluummin vain selata kännykällä nettiä ja elää virtuaaliunelmissa kuin tuntea aidon kosketuksen.
Parrakkaan halaus, niin ihanaa. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Rakkaallakin tulee raja vastaan, jos toisen tunteita käyttää väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaallakin tulee raja vastaan, jos toisen tunteita käyttää väärin.
en rakasta, tykkään. kaksi eri asiaa. eri
Vierailija kirjoitti:
En pelaa pelejä. En täällä, enkä irl. Ihastunut voi olla ilmankin, että haluaa mitään sen enempää. Elämäni on liian solnussa nyt, että kykenisin mihinkään deittailuun. En silti ole sokea, kun vastaan astelee silmiä hivelevän komea mies.
Ei mitään sinulta. Koen, että olen laittanut itseni emotionaalisesti likoon suhteessa sinuun lukuisia kertoja. Koetko kohdelleesi sitä riittävästi arvostaen? Minä koen, että sinä et ole tehnyt niin vastavuoroisesti juurikaan. Nytkään sinusta ei kuulu mitään. Olen siihen todella väsynyt. Mennään sitten tällä sinun tyylilläsi. Eli ei juuri mitenkään😢
Hyvää yötä, tärkeä<3