Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
28.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (1257)

Vierailija
461/1257 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa tiennyt ,että sinäkin olit kotona juhannuksen...oltais voitu käydä ulkona..n/m

Vierailija
462/1257 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitkästä aikaa ruiskaunokkeja. Ilahduin. Sinne ne jäi toisien ohikulkijoiden iloksi. Ajatukseni lensivät sinun silmiisi...💙

Nähtäispä! 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1257 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisesta sisustuksesta pidät omassa kodissasi? Kerro hyviä sisustusvinkkejä!

Tarkoin hankittu vain ne mitä tarvitsee, ei kauheasti värejä ja siisteys.

Vierailija
464/1257 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljetussa ketjussa kysyttiin, että toimiiko suhde, jossa toinen on viinaanmenevä. Toinen lähes absolutisti. Ei toimi pidemmän päälle. Liian vähän yhteistä. Mä jätän sellaset miehet rannalle ruikuttaa.

Vierailija
465/1257 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suljetussa ketjussa kysyttiin, että toimiiko suhde, jossa toinen on viinaanmenevä. Toinen lähes absolutisti. Ei toimi pidemmän päälle. Liian vähän yhteistä. Mä jätän sellaset miehet rannalle ruikuttaa.

Joo ,ei sellaista kyllä jaksa,että pitäisi selvänä känniääliötä kuunnella  ja katsella.

sivu

Vierailija
466/1257 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kippis 🍻

Vierailija
467/1257 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ,ei sellaista kyllä jaksa,että pitäisi selvänä känniääliötä kuunnella  ja katsella.

sivu

Ei niin, mutta vähän voi ottaa. Itse ostin juhannukseksi erästä suositeltua suosikkijuomaa, mutta niin vain jäi juomatta. Onko tuo tommonen puolen litran lonkero tölkki. Saunakalja silloin tällöin on ok, kunhan ei ole humalahakuista. 

Vierailija
468/1257 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on viinaanmenevä? Onko se kossu viikossa, punkku kuukaudessa vai olut päivässä?

Vierailija
469/1257 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisesta sisustuksesta pidät omassa kodissasi? Kerro hyviä sisustusvinkkejä!

Elektisestä, kauniista, uuden ja vanhan yhdistelmistä.

Vierailija
470/1257 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellu noita videoita kun ihmiset pelastavat eläimiä.Tulee niin hyvä mieli kaiken sen pahoinvoinnin ja yleisen huonon keskellä mitä näkee joka päivä.

Usko ihmisen hyvyyteen palaa...edes vähän.

Kiitos kaikille ihanille ihmisille.

Vierailija
471/1257 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositarkoituksella terkkuja sulle mies! 😊

Voidaan jutella ketjuun kirjoittelustani (jos vain haluat), kun nähdään...

...Keikalla tavattu aikoinaan.

K

Vierailija
472/1257 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kaksi ketjua..tämä ja se missä 3 sivua

Vierailija
473/1257 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii se jos kumpikaan ei ole tuomitseva ja kontrolloiva toisen eri tapoja kohtaan. Sama kuin missä tahansa asiassa. Riidan saa aikaan vaikka eri unirytmistä tai puhetyylistä. Erilaisuus on ongelma usein vain jos siitä sellaisen tekee.

Vierailija
474/1257 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivu

Kaikki eivät ole kännissä ääliöitä. Toisaalta jotkut sietävät myös ääliöitä jostain syystä aika hyvin. Että ihan tapauskohtaista sekin. Sivusta.

Vierailija
475/1257 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivu

Kaikki eivät ole kännissä ääliöitä. Toisaalta jotkut sietävät myös ääliöitä jostain syystä aika hyvin. Että ihan tapauskohtaista sekin. Sivusta.

Tästä olen eri mieltä. KAIKKI on kännissä ääliöitä. Siis aivan kaikki kun ovat riittävän kännissä. sivu

Vierailija
476/1257 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä sua. Voisinpa soittaa nyt ja kuulla äänesi...

Vierailija
477/1257 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on selvinpäinkin ääliöitä.

Vierailija
478/1257 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikävä sua. Voisinpa soittaa nyt ja kuulla äänesi...

Mulla myös. Soita ihmeessä.

Vierailija
479/1257 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää nimipäivää ihana🤎

(EI Jorma eikä Jarmo)💚

Vierailija
480/1257 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt se uusin official?