Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
28.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (1257)

Vierailija
401/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa taas. Mammojen suurin ongelma juontaa perisyntiin ja siitä johtuvaan asiaan. Naiset ei hyväksy, että nainen luotiin miehelle, eikä miestä naiselle ajatusta ja tuo johtaa naisen kärsimykseen luomakunnassa.

Kohta olis tarjolla ruotsalaisia uusia perunoita ja savulohta, parsaa unohtamatta.

Welcome a board!

Vierailija
402/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-  🤪 Moi! ööö...öööö.

-  🧐 ??

-  😰  Eimitn

(harjoittelua irl)

Lisää harjoittelua, rutkasti!

T. Opettaja

Suoritatko läksykuulustelun jälkikäteen?

T.miesoppilas sivusta

Kyllä. Ja jätän sinut jälki-istuntoon, jossa joudut pisteen sijaan tuijottamaan minua silmiin.

Jännitän jo etukäteen.

Jälki-istunto on ok, mutta eikö olisi vaihtoehtoja sen sisällölle?

Ei. Tuo on kohtalo jos ei läksyt ole hallussa.

Ok, taidan jättää lukematta.. 🤔

Täällä sit jo odotan

👩🏻🏫

Muista olla tiukkana ja vaativana.

Mihin luokkaan tulen?

Tottakai. Heti pääovesta oikealle.

Huh! Been there, done that.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa joskus kiva tulla pyydetyksi treffeille jonkun naisen taholta. Taidan kaivata ihmettä elämääni.

Moni Mies on niin nössö, että niillä menee vetelät housuun, jos nainen ehdottaa näkemistä. Vaikka ihan kaverina.

Se mies jota minä pyysin kahville, ei vastannut mitään :D Myöhemmin pyysi anteeksi ja kertoi olleensa silloin parisuhteessa, niin ei halunnut alkaa säätämään, vaikka olikin kiinnostunut (olin aistinut hänen olevan kiinnotunut, en ihan puskista yhtäkkiä pyytänyt kahville). Ja eron jälkeen piti kuulemma etsiä itseään jonkin aikaa, niin ei heti ottanut yhteyttä. En tiedä, mutta pointtina vaan, että ei se kysyminen johda välttämättä mihinkään, mutta syynä ei myöskään ole välttisti nössöys ja housuun baskominen. :D

No mites teidän jatko menee,joko on tarpeeksi tutustunut itseensä tämä eronnut?

sivu

Tuskin on, sen verran traumaattinen tausta että vaatii aikaa. Minä olen täällä ketjussa kaipaamassa kaivattua.

Vierailija
404/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä on ruoka ja vaatteet, saamme olla tyytyväisiä. Herra on sanonut, että raha on kaiken pahan alku ja juuri ja ne, jotka sitä janoavat lävistävät itsensä monilla suruilla. He saavat nähdä vilauksen helvettiä.

Vierailija
405/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu ei ole sanonut mulle mitään kaunista irl. Ketjussa kyllä. 😊

Kahmaisen omakseni tämän.

Vierailija
406/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa joskus kiva tulla pyydetyksi treffeille jonkun naisen taholta. Taidan kaivata ihmettä elämääni.

Moni Mies on niin nössö, että niillä menee vetelät housuun, jos nainen ehdottaa näkemistä. Vaikka ihan kaverina.

Se mies jota minä pyysin kahville, ei vastannut mitään :D Myöhemmin pyysi anteeksi ja kertoi olleensa silloin parisuhteessa, niin ei halunnut alkaa säätämään, vaikka olikin kiinnostunut (olin aistinut hänen olevan kiinnotunut, en ihan puskista yhtäkkiä pyytänyt kahville). Ja eron jälkeen piti kuulemma etsiä itseään jonkin aikaa, niin ei heti ottanut yhteyttä. En tiedä, mutta pointtina vaan, että ei se kysyminen johda välttämättä mihinkään, mutta syynä ei myöskään ole välttisti nössöys ja housuun baskominen. :D

Jep ja sä uskot kaiken. :D :D :D

Mitä tuossa oli sellaista, mitä ei lähtökohtaisesti pitäisi uskoa? Tunnen kyseisen miehen, eikä ole syytä epäillä sanojaan. 

:D

Eli et itsekään osaa sanoa, mikä tuossa olisi jo lähtökohtaisestikin sellaista mikä ei voisi olla totta. Niin arvelinkin. 

Älä sitten suotta vaivaa itseäsi vielä kysymällä. Vai epäilitkö kuitenkin? Vähän ehkäpä? :D

Ei tuossa tilanteessa näin sen eläneenä ja tilanteessa olleena ollut mitään epäiltävää, mutta sinä et näköjään osaa itsekään sanoa mitä epäuskottavaa tuossa lähtökohtaisestikaan olisi, vaikka koit ulkopuolisena tarvetta tulla implikoimaan sellaista... 

Tietysti minä arvaan mitä sinä katkerana ja kyynisenä palstailijana tuossa näkisit, mutta en voi tietää varmaksi ennen kuin itse sen sanot. :D

Mitä vttua sinä vielä jäät selittämään. Dorka. :D

Eli kyynikko ei tule näköjään toteamaan edes niitä itsestäänselviä kyynikoiden läppiä tähän väliin (toki sellaista tapahtuu oikeastikin joillekin, ei siinä - ei saa silti myrkyttää itseään sen perusteella)

Joidenkin paskahousuus aina välillä yllättää ylittäen sen minkä olen inhimilliseksi maksimiksi kuvitellut. Sivusta.

Jep, ei seisota sanojensa takana ja perustella niitä mitenkään.

Aivan siis kamalaa!

Liittyy varmaan kasvatukseen. Meillä keskusteltiin paljon ja opetettiin, että sanansa täytyy aina pystyä perustelemaan. Huomiota ja läheisyyttäkin sai niin paljon, ettei tarvitse sitä netissä rölläilemällä hakea. Katto Kassis-läppää en ymmärrä, kun en niin piitannut siitä eikä jäänyt mieleen mitä Katto Kassinen touhusi, muistan vain sen erikoisen talon Astrid Lindgren Världistä kun siellä lapsuuden lomilla käytiin. 

Hyvin menee, jatka vain. Kyllä se siitä vielä aukeaa.

Sun ajatusvinouma on ollut muille kirkkaana loistaen näkyvissä alusta asti. Sinä et itse ymmärrä sen olevan vinouma vaan pidät muita tyhminä ja itseäsi nokkelampana kun tosiasiassa sua on koko ajan viety kuin litran mittaa ja olet siinä ihan itse ollut aloitteellinen. Kukaan ulkopuolinen ei voi estää kun joku ehdoin tahdoin nolaa itsensä, näemmä. Ainakaan jos nolaantujan ego tai ymmärrys ei kykene sisäistämään neuvoja muilta. Tässä ei siis aukea mikään muu kuin mahdollisesti se että tajuat itse oman erehdyksesi ja myönnät sen tai edes vaikenet jos on yhtään häpyä. Aiempi sivustahuutelija.

Nyt käy mieli kierroksilla. Anteeksi mutta tunnetaanko me jostakin? Luitko kirjoittamani viestit? Ne pari hassua riviä?

Vierailija
407/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💗💗💗

💙💙💙💙💙

Vierailija
408/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten voima on hengessä, ei lihassa.

Vierailija
409/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💗💗💗

💙💙💙💙💙

🧡🧡🧡🧡🧡

Vierailija
410/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💗💗💗

💙💙💙💙💙

🧡🧡🧡🧡🧡

💗💗💗💗💗

Vierailija
411/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kehoa ei pidä unohtaa vaikken kilpailekaan fyysisessä voimassa miesten kanssa. Kokemusta synnyttämisestä ei ole, mutta väittäisin kyseessä olevan varsin fyysisen suorituksen samoin, kuin uuden elämän kasvattaminen sisällään muutoinkin. 

Vierailija
412/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen liha on hyvää kun se on elossa. 👍

Vierailija
413/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kehoa ei pidä unohtaa vaikken kilpailekaan fyysisessä voimassa miesten kanssa. Kokemusta synnyttämisestä ei ole, mutta väittäisin kyseessä olevan varsin fyysisen suorituksen samoin, kuin uuden elämän kasvattaminen sisällään muutoinkin. 

Tuon uskon. Varmaan kamalaa katseltavaa ja kuunneltavaa kun rakasta kidutetaan.

Vierailija
414/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen liha on hyvää kun se on elossa. 👍

Joskus naista kuitenkin täytyy ojentaa kovaäänisesti.

Vierailija
415/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalamies on aktivoitunut 

Vierailija
416/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalamies on aktivoitunut 

Kala on terveellistä ja hyvää.

Vierailija
417/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalamies on aktivoitunut 

sekopäistä ja pelottavaa

Vierailija
418/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon uskon. Varmaan kamalaa katseltavaa ja kuunneltavaa kun rakasta kidutetaan.

Olen itsekin nainen, mutten ole valitettavasti äiti. Siksi ei kokemusta synnyttämisestä eikä myöskään vierestä seuraamisesta ja kanssaelämisestä. Odotuksena kyllä olisi, jos synnyttäisin, että mies on tukena ja mukana synnytyksessä (jos nyt vielä ehdin parisuhteeseen synnytysiässä). Eihän rakkaan kärsimys ole koskaan mukavaa katsottavaa tai kuultavaa, etenkään jos ei voi vähentää kipua.

Vierailija
419/1257 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalamies on aktivoitunut 

sekopäistä ja pelottavaa

Naisen elämässä pelko on ikuista ja jatkuvaa😊

Vierailija