Nyt leikataan asumistuesta, työttömyysturvasta, kehitysavusta ja monesta muusta
Kommentit (945)
Niinpä.ei taida suomi olla niin avoin ku kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla eläkeläisistä saattaa olla homeista ruokaakin jääkaapissa, jos ei omaiset siivoa.
Kuinka moni omainen joka käy 40 h viikko töissä jaksaa alkaa säännöllisesti siivoamaan eläkkeellä olevan vanhempiensa talon, osalla asuu lapsetkin vielä kotona. Moni saa lapsi vielä lähemmäs 40 - vuotiaana.
Mä en kyllä jaksaisi alkaa siivoamaan 2 taloa, leikkaamaan ruohikoita ja kolaamaan lumia, jos kävisin 40 h viikko töissä. Mutta nuo kaikki palvelut on eläkeläisille maksullisia. Jos eläke on 1000 euroa eikä saa verovähennystä palveluista niin aika heikoilla on. Mitään ilmaispalveluita kun ei ole olemassa.
Ja suuri osa eläkeläisistä hoitaa nuo ihan itse. Ja käy välillä hoitamassa lapsenlapsia, jotta vanhemmat saa vapaata.
Ilmeisesti joku täällä kuvittelee, että sinä siunaaman hetkenä, kun eläke alkaa juosta, muuttuu henkilö täysin autettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veemäiset ajat on jo valmiiks, oon totutellu jo hernekeittoon ja näkkäriin. Ehkä herkkupäivänä perunoita ja silliä, tosin ei se mitään halpaa oo.
Puuro tulee jo korvista.
Loistavaa, loistavasti menee!!!! Hienoa suomi!!!
(Paitsi että tää on kohta kehitysmaa.)
Mutta mitäs se nyt köyhiä,sairaita, lapsia ja vanhuksia, vammaisia haittaa.
Kuolkoon pois vaan, turha kuluerä.Kannattaa kerätä luonnosta salaattia, esimerkiksi nokkosta ja voikukanlehteä.
Menepä sä eka. Oon nivelreumaa sairastava 50+ nainen ja toi on sun neuvos? Mun tekis mieli tönästä sut sinne nokkospuskaan ja nauraa röhönaurut jos voisin
Idiootti
Miksi on niin salaista asiaa että kaikki viranomaiset,lehdistöt ja poliitikot on hys,hys??
Ja se asia on etää EU antanut huomautuksen suomelle enemmän kuin kerran siittä että perusturvan taso on liian alhainen.
Mikä mättää??