Anna-Maja meinasi pyörtyä!
– En ollut ehtinyt syödä koko päivänä ja siksi olin aivan poikki, kun puheenjohtajien kokous oli ohi.
– Kun oltiin puheenjohtaja-pöydässä valmiita illalla niin tuntui että pyörryn.
Hän totesi lopulta kotimatkaltaan Pietarsaareen saaneensa jo syödä, ja ”verensokeri on matkalla ylöspäin”.
https://www.verkkouutiset.fi/a/rkpn-anna-maja-henriksson-ei-tullut-lehd…
Limuautomaatti takaisin heti! Välipalaa tarjolle, kampaviinereitä! Raikkaita voikkuleipiä!
Kommentit (30)
Perskokkareet yrittää tappaa vähemmistön nälkään kansan silmien edessä! Tästä ei voi kuin mennä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Anna-Maja on jo vanha. Me viisikymppiset ollaan.
On 59 eli kuuskymppinen. Itse asiassa olisin luullut ylikin 60-vuotiaaksi.
Olen pyörtynyt lentokoneen käytävälle, hautausmaalla, 2 x raskaana ollessa, saunanpesuhuoneessa, Israelissa kirkossa, Haifan lähellä
Riikka höykyttää vanhaa naista vapaa-ajaltaan töihin ruoatta. Empatia ei todellakaan kuuluu Riikan erityisosaamisalueisiin.
Eikö ne nykyään enää säätytalolla uskalla somemyrskyn ja toimittajien takia syödä ja tarjoilla vaikka pizzaa. Tekevät kuitenkin kansalaisten ja yhteiskunnan hyväksi tärkeää työtä.
Tähänkö on tultu, k.edustajat eivät ehdi syödä ja tekevät tärkeitä yhteiskunnallisia päätöksiä nälässä ja verensokerit alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Riikka höykyttää vanhaa naista vapaa-ajaltaan töihin ruoatta. Empatia ei todellakaan kuuluu Riikan erityisosaamisalueisiin.
Eikös Riikka julkisesti kertonut, ettei empatia kuulu hänelle ja politiikan tekemiseen. Kylmää kyytiä tulossa jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna-Maja on jo vanha. Me viisikymppiset ollaan.
On 59 eli kuuskymppinen. Itse asiassa olisin luullut ylikin 60-vuotiaaksi.
Onhan tuo kuin tatti lokakuussa: kallellaan ja toukkien syömä.
Missä Persut, siellä nälkä ja katasrofi.
Persut yrittävät tap paa nälkään, ihan konkreettisesti, kun eivät saa valtaa. Meno on kuin Venäjällä. Onni onnettomuudessa, ettei tiputtaneet ikkunasta.
Ei kai saa sanoa. Vähän väsähtäneeltä hän vaikuttaa. Tuskin liittyy ikään.