Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyt salilla/treenaat/urheilet?

Vierailija
27.05.2023 |

Mikä laji? Kuinka usein/säännöllisesti ja miten pitkään olet urheillut? Onko sinulla tavotteita?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ulkonäön vuoksi. Minulle on tärkeää miltä näytän. Pelkästään itseni takia koska tunnen itseni paremmaksi kun olen hyvässä kunnossa, vahva, suorituskykyinen ja terve. Vaatteet istuu paremmin ja näyttää hyvältä. Hyvää kuntoa ja ulkonäköä ei voi ostaa. Se on todellista statusta. Hyvä kunto ja ulkomuoto viestii muille,.että hallitsen itseni ja elämäni. Sitten on terveyspuoli. Haluan elää täysipainoista elämää juuri nyt. Jos haluan kiivetä jonnekin, pystyn. Jos pitää tasapainoilla jossain, se onnistuu, jos pitää nostaa painavia esineitä. Se onnistuu, enkä tarvitse siihen yleensä kenenkään apua. Olen myös esimerkki lapsilleni. Omaan kuntoon ja ulkonäköön sekä terveyteen voi vaikuttaa. Viimeisenä vaan ei vähimpänå syynä ehkä se, että tykkään liikkua. Treenaamisen tavoitteellisesti antaa elämään sisältöä ja tavoiteltavaa. Treenaamisen ja itsensä haastaminen on mahtavaa. On hienoa nähdä mihin oma keho pystyy. Aktiivinen elämä on mahtavaa. Passiivinen elämä on kamalaa.

Vierailija
22/28 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä ei kannata ikinä aloittaa kysymystä sanalla miksi. Ihmiset jostain syystä olettavat silloin, että vaadit heiltä selitystä mielestäsi typerään toimintaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä ei kannata ikinä aloittaa kysymystä sanalla miksi. Ihmiset jostain syystä olettavat silloin, että vaadit heiltä selitystä mielestäsi typerään toimintaansa.

Puolustuskannalle meneminen kertoo heikosta itsetunnosta

Vierailija
24/28 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin vuosia pelkkiä kestävyyslajeja, koska se oli itselleni mukavin tapa liikkua. Vaihdoin kuitenkin jatkuvien ylirasitustilojen vuoksi voimatreeniin, ja osin myös ulkonäkösyistä. Aika nopeasti tykästyin. Edelleen harrastan osittain ulkonäön takia, mutta suurin syy on kuitenkin se, että treenaaminen on vaan älyttömän kivaa.

Vierailija
25/28 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadakseni jonain päivänä ensimmäistä kertaa Tinder mätsii.

Vierailija
26/28 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nuorena myös juhlien jälkeen seksiä komeiden ja hauskojen poikien kanssa

Vierailija
27/28 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta kroppa pysyisi kunnossa eikä olisi vaivoja. Tällä hetkellä olen raskaana, ja treeni tähtää helpottamaan raskausvatsan kantamista, synnytystä ja toki synnytyksestä palautumista.

Vierailija
28/28 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko nuorena myös juhlien jälkeen seksiä komeiden ja hauskojen poikien kanssa

Sen yhden vain. Koulun suosituin poika ja oma pitkäaikainen poikaystävä. Lauloi bändissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi