Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tilasi äsken Hesburgerista kotiinkuljetuksella kaksi kerrosateriaa. Kysyin, onko toinen minulle...

Vierailija
27.05.2023 |

Sanoi että ei, tilaa itse omasi. Sitten kesti 5 minuuttia kun oli syönyt jo molemmat...

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä, tilasi hesestä eikä kysynyt sinulta siinä vaiheessa mitä haluat? Voiko noin törppöä ihmistä olla olemassa.

Seuraavan kerran kun laitat ruokaa niin laita sitä vain itsellesi. Jos siitä jää yli, niin sano että ei sitä saa ottaa, koska se on sinun lounas seuraavalle päivälle.

Tulin kampaajalta ja kaupoilta, olin koko aamupäivän asioilla. Kun tulin kotiin niin Foodoran lähetti pyöräili samalla pihaan. Ajattelin että jes kiva, lounasta.

Ap

Suomeks sanottuna olit käynyt myös syömässä siellä asioilla ollessasi kaupungilla.

Ei oo viel yhtää kaveria tullu vastaa joka ei olis kampaajalla ja kaupoilla käydessä ollut käymättä myös syömässä ulkona.

Kaksoisnegaatio muutti merkityksen päinvastaiseksi. Luet vähän, kirjoitat huonosti.

Vierailija
42/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi edes kuvitella tuollaista tilannetta omassa parisuhteessa. No, mulla onkin hyvä mies. Ehkä ap:kin ansaitsisi sellaisen?

Roikotin vastaamista liian pitkään. Perun koko kommentin, luulin alunperin että olette molemmat siellä kotona vaan oleilleet. Eipä tuossa mitään niin ihmeellistä tuossa vaiheessa. En olisi itse halunnut viedä toiselta täyden aterian (hänelle se 2x on varmaankin sellainen mistä saa sen roskatuoka täyttymyksen) iloa missään nimessä, jos itse olisin tullut kotiin vasta kun ruokakin jo on tullu.

Muuttuuko se roskaruuaksi silloin, kun vaikkapa lautaselta kasataan salaatti, tomaatti, mahdollinen kastike, pihvi sen vieressä olevan sämpylän väliin ja kaadetaan ne ranskalaiset lautaselta pahvitörppöön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Samat sanat, kun tulet ensin, sano miehelle että hoitaa itse itsensä loppuun.

Sitten on turva valittaa, kun käy naapurin luona hoitamassa itsensä loppuun

Ai sen 89-vuotiaan Matin?

Jos mieltymys sinnepäin niin miks ei?

Vierailija
44/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mies teki sitä ja tätä provo. Keksisit jotain oikeaa tekemistä.

Vierailija
45/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä, tilasi hesestä eikä kysynyt sinulta siinä vaiheessa mitä haluat? Voiko noin törppöä ihmistä olla olemassa.

Seuraavan kerran kun laitat ruokaa niin laita sitä vain itsellesi. Jos siitä jää yli, niin sano että ei sitä saa ottaa, koska se on sinun lounas seuraavalle päivälle.

Tulin kampaajalta ja kaupoilta, olin koko aamupäivän asioilla. Kun tulin kotiin niin Foodoran lähetti pyöräili samalla pihaan. Ajattelin että jes kiva, lounasta.

Ap

Suomeks sanottuna olit käynyt myös syömässä siellä asioilla ollessasi kaupungilla.

Ei oo viel yhtää kaveria tullu vastaa joka ei olis kampaajalla ja kaupoilla käydessä ollut käymättä myös syömässä ulkona.

Kaksoisnegaatio muutti merkityksen päinvastaiseksi. Luet vähän, kirjoitat huonosti.

Ja sinä olet idiootti

Vierailija
46/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Samat sanat, kun tulet ensin, sano miehelle että hoitaa itse itsensä loppuun.

Nyt kompastuit omaan näppäryyteesi. Mitä luulet kumpi tulee ennemmin mies vai nainen? 😅

Voihan nainen sanoa kesken kaiken, että aika loppui.

Vierailija
47/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen "mies tilasi"? Sinun oma aviopuolisosi vai joku random tyyppi kadulla vai baapurin setä?

Mikä on sinun suhteesi tähän mainittuun mieheen js miksi hänen olisi pitänyt tilata sinulle mitään?

Paheksutko tässä avauksessasi sitä, että mies syö noin valtavan määrän roskaruokaa ja lihoo vaiko sitä, että sinulle ei annettu roskaruokaa syödäksesi vai sitä, että mies toimk vastoin yleistä oletusta, jonka mukaan miehen kuuluu tarjota naiselle elanto?

Vierailija
48/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 ateriaa.? Ei se minunkaan mies jaksa kahta ateriaa. Kuinka iso miehesi oikein on?

Olisiko 140 kiloa. On kyllä lähes kaksimetrinen ja lihastakin on.

Ap

BMI 35. Tosin on niin pitkä etten tiedä toimiiko laskuri oikein.

Entäs kalu?

Vierailija
49/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sinä olet idiootti

Iigorilla meni tunteisiin :D

Vierailija
50/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi edes kuvitella tuollaista tilannetta omassa parisuhteessa. No, mulla onkin hyvä mies. Ehkä ap:kin ansaitsisi sellaisen?

Roikotin vastaamista liian pitkään. Perun koko kommentin, luulin alunperin että olette molemmat siellä kotona vaan oleilleet. Eipä tuossa mitään niin ihmeellistä tuossa vaiheessa. En olisi itse halunnut viedä toiselta täyden aterian (hänelle se 2x on varmaankin sellainen mistä saa sen roskatuoka täyttymyksen) iloa missään nimessä, jos itse olisin tullut kotiin vasta kun ruokakin jo on tullu.

Muuttuuko se roskaruuaksi silloin, kun vaikkapa lautaselta kasataan salaatti, tomaatti, mahdollinen kastike, pihvi sen vieressä olevan sämpylän väliin ja kaadetaan ne ranskalaiset lautaselta pahvitörppöön?

Roskaruoan nimi tulee siitä pahvijätteestä mihin ne pakataan.

Eli kyllä.

Vierailija
51/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on turva valittaa, kun käy naapurin luona hoitamassa itsensä loppuun

Ai sen 89-vuotiaan Matin?

Matti antaa hyvät suuhoidot, kun ottaa tekohampaat pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi