Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tilasi äsken Hesburgerista kotiinkuljetuksella kaksi kerrosateriaa. Kysyin, onko toinen minulle...

Vierailija
27.05.2023 |

Sanoi että ei, tilaa itse omasi. Sitten kesti 5 minuuttia kun oli syönyt jo molemmat...

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
22/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä provoa on testailtu täällä aiemminkin.

ja aina se on uponnut. Eipä tuota tänäänkään kukaan kyseenalaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä, tilasi hesestä eikä kysynyt sinulta siinä vaiheessa mitä haluat? Voiko noin törppöä ihmistä olla olemassa.

Seuraavan kerran kun laitat ruokaa niin laita sitä vain itsellesi. Jos siitä jää yli, niin sano että ei sitä saa ottaa, koska se on sinun lounas seuraavalle päivälle.

Tulin kampaajalta ja kaupoilta, olin koko aamupäivän asioilla. Kun tulin kotiin niin Foodoran lähetti pyöräili samalla pihaan. Ajattelin että jes kiva, lounasta.

Ap

Suomeks sanottuna olit käynyt myös syömässä siellä asioilla ollessasi kaupungilla.

Ei oo viel yhtää kaveria tullu vastaa joka ei olis kampaajalla ja kaupoilla käydessä ollut käymättä myös syömässä ulkona.

Vierailija
24/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes kuvitella tuollaista tilannetta omassa parisuhteessa. No, mulla onkin hyvä mies. Ehkä ap:kin ansaitsisi sellaisen?

Vierailija
25/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Samat sanat, kun tulet ensin, sano miehelle että hoitaa itse itsensä loppuun.

Sitten on turva valittaa, kun käy naapurin luona hoitamassa itsensä loppuun

Huutonaurua! Jo on miehellä harhat.

Vierailija
26/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Samat sanat, kun tulet ensin, sano miehelle että hoitaa itse itsensä loppuun.

Ahaa, miehenkin on sitten turha valittaa, kun nainen käy naapurilla hoitamassa itsensä loppuun joka kerta seksin jälkeen. Yleensä nimittäin mies saa joka kerta ja homma loppuu siihen ja nainen jää ilman. On hienoa tietää, että se oikeuttaa naisen pettämään säännöllisesti.

Vierailija
27/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä, tilasi hesestä eikä kysynyt sinulta siinä vaiheessa mitä haluat? Voiko noin törppöä ihmistä olla olemassa.

Seuraavan kerran kun laitat ruokaa niin laita sitä vain itsellesi. Jos siitä jää yli, niin sano että ei sitä saa ottaa, koska se on sinun lounas seuraavalle päivälle.

Tulin kampaajalta ja kaupoilta, olin koko aamupäivän asioilla. Kun tulin kotiin niin Foodoran lähetti pyöräili samalla pihaan. Ajattelin että jes kiva, lounasta.

Ap

Mitä sinä tuosta välität. Toimi itse samaan malliin. Teet/ tilaat vaan itsellesi ruokaa ja peset vaan omat pyykkisi. Olette siis niin hyviä ystäviä. Miettisin kannattaako jatkaa . En ainakaan tekisi jäkikasvua, koska ne saisit itse elättää ja hoitaa. Mies sanoisi, että sinähän ne pykelsitkin.

Vierailija
28/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi edes kuvitella tuollaista tilannetta omassa parisuhteessa. No, mulla onkin hyvä mies. Ehkä ap:kin ansaitsisi sellaisen?

Roikotin vastaamista liian pitkään. Perun koko kommentin, luulin alunperin että olette molemmat siellä kotona vaan oleilleet. Eipä tuossa mitään niin ihmeellistä tuossa vaiheessa. En olisi itse halunnut viedä toiselta täyden aterian (hänelle se 2x on varmaankin sellainen mistä saa sen roskatuoka täyttymyksen) iloa missään nimessä, jos itse olisin tullut kotiin vasta kun ruokakin jo on tullu.

Vierailija
29/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, miehenkin on sitten turha valittaa, kun nainen käy naapurilla hoitamassa itsensä loppuun joka kerta seksin jälkeen. Yleensä nimittäin mies saa joka kerta ja homma loppuu siihen ja nainen jää ilman. On hienoa tietää, että se oikeuttaa naisen pettämään säännöllisesti.

Ihan sama minulle jos mies antaa siihen luvan :D

Nimenomaan tuossahan sanottiin, että sano miehelle, että hoitaa itse itsensä loppuun. Niinhän se yleensä silloin menee ennemmin tai myöhemmin jos noin rupee tekemään, että se tyydytys sitten haetaan jostain muualta. Turha siinä vaiheessa enää valittaa. Muutenkin ajat on muuttunut siitä, kun ennen naiset uhkailivat parisuhteessa, että jos ei mennyt asiat naisen mielen mukaan, että sit ei anna. No nyt tänä päivänä, kun se ei enää tepsi, kun miehet on iloisia, kun nainen ei anna. Voi käydä sit luvan kanssa vieraissa

Vierailija
30/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuten ainut mies, joka tuota teki. Mun entinen mies harrasti samaa. Tosin aikana ennen foodooraa ja muita lähettipalveluita. Asuttiin silloin yhdessä ja muutamaan otteeseen ihmettelin kun ovikello soi ja kävin avaamassa. Mies oli tilannut itselleen ruokaa ja kerran kävi niin ettei ollut maksanut edes. Kävin hakemassa miehen ja hän sanoi lähetille, että ei hänellä ole rahaa just nyt mut mamma kuulemma maksaa. Kävin hakemassa oman lompakkoni ja totesin miehelle, että käyppäs kysymässä siltä mammaltasi, että maksaako. Minä en maksa.

Tuo oli itseasiassa se kohta kun laitoin kamat omaan kasaan kämpästä (viisi matkalaukullista, vaikka suurin osa oli mun) ja lähdin kaverille. Huikkasin miehelle ovelta, että kiitos näistä vuosista, oli opettavaista. Hoidin asunnosta muuton silloin seuraavana päivänä maksulliseen varastoon. Mies jäi ihmettelemään, että mikä nyt tuli. Vastasin, että en jaksa ihmisten itsekeskeisyyttä ja hän on tiennyt sen alusta alkaen. Ja on tiennyt myös sen, että minä sanon asioista vain kerran ja olen puolivuotta ennen tuota sanonut, että jos ruokaa tilaa niin tietää mistä minä tykkään (ainakin pitäisi) ja tilaa samalla. Sitä ennen vuosi sanoin, että ei ole lapsia, en ole kenenkään mamma.

Vierailija
31/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
32/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuten ainut mies, joka tuota teki. Mun entinen mies harrasti samaa. Tosin aikana ennen foodooraa ja muita lähettipalveluita. Asuttiin silloin yhdessä ja muutamaan otteeseen ihmettelin kun ovikello soi ja kävin avaamassa. Mies oli tilannut itselleen ruokaa ja kerran kävi niin ettei ollut maksanut edes. Kävin hakemassa miehen ja hän sanoi lähetille, että ei hänellä ole rahaa just nyt mut mamma kuulemma maksaa. Kävin hakemassa oman lompakkoni ja totesin miehelle, että käyppäs kysymässä siltä mammaltasi, että maksaako. Minä en maksa.

Tuo oli itseasiassa se kohta kun laitoin kamat omaan kasaan kämpästä (viisi matkalaukullista, vaikka suurin osa oli mun) ja lähdin kaverille. Huikkasin miehelle ovelta, että kiitos näistä vuosista, oli opettavaista. Hoidin asunnosta muuton silloin seuraavana päivänä maksulliseen varastoon. Mies jäi ihmettelemään, että mikä nyt tuli. Vastasin, että en jaksa ihmisten itsekeskeisyyttä ja hän on tiennyt sen alusta alkaen. Ja on tiennyt myös sen, että minä sanon asioista vain kerran ja olen puolivuotta ennen tuota sanonut, että jos ruokaa tilaa niin tietää mistä minä tykkään (ainakin pitäisi) ja tilaa samalla. Sitä ennen vuosi sanoin, että ei ole lapsia, en ole kenenkään mamma.

Hitsi, kun on taas voima fantasiat ilmassa :)

Miten se meni todellisuudessa?

Sinä maksoit kiltisti pitsan ja ukko lähti toisen matkaan puolen vuoden päästä ja jäit itkemään mielikuvitus fantasioineen, että näin olisi pitänyt tehdä silloin puolis vuotta sitten, kun se lähetti siellä kyseli rahojaan?

Vierailija
33/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ajatteli, ettet ehdi tulla kotiin ennen kuin hän on jo ne syönyt. 

Vierailija
34/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö lukenut viestiä missä kysyttiin kauan sulla kestää?

Vierailija
35/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
36/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riideltäisi taas.

Vierailija
37/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisuuden kannalta; sun ei tarttenut kokkailla ukolles.

Vierailija
38/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sen 89-vuotiaan Matin?

Vierailija
39/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kompastuit omaan näppäryyteesi. Mitä luulet kumpi tulee ennemmin mies vai nainen? 😅

Vierailija
40/51 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi, kun on taas voima fantasiat ilmassa :)

Miten se meni todellisuudessa?

Sinä maksoit kiltisti pitsan ja ukko lähti toisen matkaan puolen vuoden päästä ja jäit itkemään mielikuvitus fantasioineen, että näin olisi pitänyt tehdä silloin puolis vuotta sitten, kun se lähetti siellä kyseli rahojaan?

Tai sitten koetat rauhoitella itseäsi ajattelemalla, ettei sulle käy noin.

Minä tein niin, että lainasin auton ja peräkärryn, otin kamani ja muutin pois. Asunto oli mun nimissä määräaikaissopimuksella, jota en jatkanut, joten äijä joutui pihalle puolen vuoden päästä.

Hyvä että lähti sovinnolla, muuten minä olisin ollut ongelmissa, mutta avioeroprosessi oli juridisena tukena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän