Jos saisit kutsun kadullasi asuvan poikamiehen puutarhajuhliin niin menisitkö?
Kutsussa on mahdollisuus ottaa avec mukaan mutta lapsia ei saa ottaa mukaan.
Kommentit (40)
Olen ikäloppu mummeli ja jos joku kotikadun poikamies kutsuisi puutarhajuhliinsa menisin. Olen hyvä juttelemaan monenlaisesta ja kiinnostunut ihmisistä, niin pitäisin poikamiestä hyvin fiksuna älytessään pyytää minut mukaan. Joka puutarhajuhlissa pitäisi olla se persoonallinen, taiteellinen mummeli aina mukana ison lierihattunsa ja värikkään huivinsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kadulla asuu vain sellaisia joilla on vara hulppeisiin asuntoihin, joten tottakai. Ottaisin miehen mukaan.
Statushårå.
Tästä nyt tuli mieleen se vanha ketju. Sivistynyt liikehdintä puutarhakutsuilla.
Jos minulla olisi mielikuva hänestä mukavana ihmisenä, menisin.
Vierailija kirjoitti:
Menisin! Tosin ei täällä päin taida poikamiehiä olla.
Ajatella kun kutsuttaisiinkin joihinkin rentoihin puutarhajuhliin niin lyhyen matkan päästä että olisi mahdollista! Oli sitten kutsuja nainen tai mies, mummeli tai papparainen tai mitä tahansa.
Eipä ole kymmeniin vuosiin tullut kutsua mihinkään. Tai ei nyt oikeastaan muilta kun suvulta koskaan.
Kai se olisi kiva vielä jotkut kemut nähdä ennen kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa sitten ilman kutsua. Kutsun sitten vain ystäviä enkä ollenkaan naapureita.
ap
Tuollahan noita porukassa juhlijoita näkee puistoissa ennen keskipäivää. Omat muovipussit mukanaan.
Muuten hyvä mutta meidän kadulla ei asu yhtään poikamiestä.
En. Olen introvertti ja vietän vapaa-aikaani vain oman perheeni/harvalukuisten hyvien ystävieni kanssa. Töissä tapaan ihan riittävästi tuntemattomia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa sitten ilman kutsua. Kutsun sitten vain ystäviä enkä ollenkaan naapureita.
ap
En kyllä muutenkaan tulisi juhliisi vaikka kutsuisitkin?
Onko luvannut esitellä 'puutarhakurkkua'?
Ei kiitos. En kaveeraa naapurien kanssa
Ehkä saattaisin mennä mieheni kanssa tuohon meidän pihalle. Rivitalon pihoilla ei kyllä puutarhajuhlia oikein järjestellä. Meidän kadulla ei ole kuin meidän taloyhtiön kerrostalot ja sitten yksi rivitaloyhtiö.
En menisi. Vihaan ihmisiä. Mieluummin teen jotain kivaa.