Tikkurilassa on taas eilen illalla/viime yönä joku tippunut partsilta
Ja siis taas siinä samaisessa taloyhtiössä jossa se nainen kuoli aiemmin kevättalvesta kun meni lasista läpi.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä hölistään. Eikö kukaan siellä Tikkurilassa Unikkotiellä asuva tajua kertoa, onko se parveke ranskalainen nyt ehjä, mistä on ihminen ns pudonnut vai onko se parveke rikki. Näkeehän sen kun kulkee ohi.
Jos on ehjä , niin joku huumeissa tai muuten sekaisin oleva on ihan itse tai toisen avustaman kipannut siitä yli. Näinollen vika ei ole ollut siinä ranskalaisessa parvekkeessa.
Kukahan tässä hölisee. Jos ei ole tiedossa, onko parveke rikki vai ei, niin aivan turha arvailla tämmöisiä kuin mitä esität.
Tietojen mukaan rakenteet ovat ehjiä, joten syy ei löydy rakennuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Etkö osaa itse etsiä? Taidat olla kapasiteetiltasi samaa tasoa näiden hyppijöiden kanssa.
En kyllä ala etsimään lähteitä. Se on asiasta kertojan tehtävä, jos haluaa keskustelua asiasta. Näin akateemisissa piireissä toimitaan, mikä sinulle taitaa olla vierasta.
Pääkaupunkiseudun ihmiset on tuommosia. En ihmettele, että putoilevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhasta talosta?
https://asunnot.oikotie.fi/talo/unikkotie-11-vantaa/94564Unikkotie 11B osoitteella löytyy oikotiestä uudestakin kuvia ja taitaa näkyä tuollainen "ranskalainen parvekekin" joka kyllä on niin heppoisen näköinen viritys, että oikeastiko tuohon joku edes uskaltaa nojata..
Ja huhhei, mikä hinta! 25,5 neliötä 3. kerroksessa maksaa vain 170 050 euroa.
Onko tiksi tosiaan noin arvokasta ja haluttua aluetta? Vähän yllättävää.
Minäminä en halua asua lähellä kiskoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa taloyhtiössä alkaa kummitella kun siellä kuolee ihmisiä traagisesti tippumalla parvekkeilta.
eihän tuossa uutisessa sanottu, että tämä viimeisin tippuja kuoli. Eilen tosin luin uutisen, joten voihan olla, että tilanne on nyt muuttunut
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi harkita rivitaloasumista, jos ei osaa olla tippumatta parvekkeelta. Ihme jengiä.
niinpä... tosin rivitalossa voi tippua katolta, tai vaikka tuolilta ja heittää siinä henkensä. Kuolema vaanii meitä joka nurkan takana, pitää vain osata elää siitäkin huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?!
Uutisoitiin että lasitettu parveke ja toisaalla taas, että ranskalainen parveke.
Parvekkeita riittää, ei parvekkeita voi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?!
Uutisoitiin että lasitettu parveke ja toisaalla taas, että ranskalainen parveke.
Ja katot pitää kieltää, jossakin nuoriso kiivennyt monikerroksisen talon katolle.
Venäläisiä asumassa......
Terv. PUTLER
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä hölistään. Eikö kukaan siellä Tikkurilassa Unikkotiellä asuva tajua kertoa, onko se parveke ranskalainen nyt ehjä, mistä on ihminen ns pudonnut vai onko se parveke rikki. Näkeehän sen kun kulkee ohi.
Jos on ehjä , niin joku huumeissa tai muuten sekaisin oleva on ihan itse tai toisen avustaman kipannut siitä yli. Näinollen vika ei ole ollut siinä ranskalaisessa parvekkeessa.
Kukahan tässä hölisee. Jos ei ole tiedossa, onko parveke rikki vai ei, niin aivan turha arvailla tämmöisiä kuin mitä esität.
No sittenhän se on ihan selvä asia. Tyyppi on joko itse halunnut typätä kuolemaan tai kaveri on tyrkännyt. Mitä kummallista tuossa on. Näitähän löytyy.
Ovatko pudonneen venäläisiä? Asuuko heitä enemmänkin tuossa taloyhtiössä?
Vierailija kirjoitti:
Rakenteissa vikaa. Ei ole mahdollista, että samassa talossa vähän ajan sisällä olisi kaksi samanlaista itsemurhaa.
Järkyttävää kuinka huonoja uudet talot nykyään on! Kuvittelin, että noi parvekelasit on jotain superlujaa lasia kun niitä niin kovasti käytetään uusissa taloissa. Mutta väärässäpä olin.
Googlemaps löytyy kuvaa kun talot rakennusvaiheessa ja ihan näin maallikon silmäänkin herättää huono laatu ja rakennustapa ihmetystä. Nykyään ilmeisesti joku pakko tehdä kaikki aivan minimaalisen halvalla ja järkkyhuonoista raaka-aineista. Lisäksi rakentajien ammattitaito hyvin heikkolaatuista myös. Tärkeintä saada megamäärä voittoa yhtiöille (sijoittajille).
On siirrytty jonnekin uuteen aikaan jossa tällaisessa pohjoismaisessa demokratiassakaan kuten suomi ei tunnu olevan sääntöjä ja määräyksiä rikotaan mennen tullen. Tai on omistajien ja rikkaiden säännöt jossa voittojen maksimointi ainoa päämäärä.
Onko sen edellisen turman jäljiltä annettu sanktioita?? En ole kuullut, miksi??
Parvekkeelta putoamista voitaneen alkaa kutsua nimellä "Tikkurilalainen ilmaveivi".
tästä tapahtumasta en tiedä tarkemmin mutta lasi ja metalli voi reagoida lämpötiloihin. en pidä lasilevyjä turvallisena materiaalina. 80-90 luvuilla rakennettujen lasikatosten tiedän pettäneen,sastamalassa paikallisen ostoskeskuksen ,lasi tippui metallikehysteisestä isosta kattoikkunasta, jouduttiin korjaamaan. onneksi ketään ei kuollut.samoin olen nähnyt työpaikalla, että katosta tippui metallikaide. oli kattoikkunan rakenne osa.ei ollut ketään alla kun yöllä pudonnut.tästä ostoskeskusikkunasta oli juttu paikallislehdessä.ennen sentään oli suomalaiset rakentajat joilla joku koulutus niin mitä sit epämääräiset porukat ulkomailta ilman koulutusta rakentanut.lasirakenteet ja parvekkeet on haastavia. kaikki materiaalit reagoi lämpötiloihin,kosteuteen voi olla betonierät viallisia ym.suunnittelijoiden toivoisi käyttävän sellaisia rakenteita jotka ovat kestäneet vuosikymmeniä. vanhojen hyvien ja toimivien rakennusten tutkiminen olisi tärkeää suunnittelijoille.toivoisi että kestävä perinne rakentaminen saisi uuden nosteen,myös rakennuspaikat on nykyään vääriä.savipellot,kaatopaikat. vesistön rannat on aikaisemmin ollut kartettuja just vajoamisriskin ja tulvariskin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuuko talossa joku joka tönii naapureita alas parvekkeilta?
Henkiolento, näkymätön predator?
Ei ole sama talo. Taloyhtiöllä on useita eri taloja.
Sama talo ja sama rappukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuuko talossa joku joka tönii naapureita alas parvekkeilta?
Henkiolento, näkymätön predator?
No mulla kävi heti mielessä, että noinkohan tämä kenen luona viimeksi oltiin kylässä oli nyt itse kylässä jonkun naapurin luona..
Hmmm. Ainakin nämä putoamiset on ilmeisesti tapahtuneet samassa rapussa.
Vierailija kirjoitti:
Parvekkeelta putoamista voitaneen alkaa kutsua nimellä "Tikkurilalainen ilmaveivi".
Vantaalainen veivinheitto tai veivinheitto vantaalaisittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?!
Ja katot pitää kieltää, jossakin nuoriso kiivennyt monikerroksisen talon katolle.
Ovat olleet Kalasataman tornitalon katolla 124 metrin korkeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän se on ihan selvä asia. Tyyppi on joko itse halunnut typätä kuolemaan tai kaveri on tyrkännyt. Mitä kummallista tuossa on. Näitähän löytyy.
Copycat?
YLE:n mukaan kyseessä on nimenomaan "sama kerrostalo".