Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tikkurilassa on taas eilen illalla/viime yönä joku tippunut partsilta

Vierailija
26.05.2023 |

Ja siis taas siinä samaisessa taloyhtiössä jossa se nainen kuoli aiemmin kevättalvesta kun meni lasista läpi.

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaitseeko se talo siinä pinkun vieressä?

Vierailija
42/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo talo on? Kun eihän tuossa näy ranskalaisia parvekkeita ainakaan samalla puolella taloa kuin nuo parvekkeet, joilta yhdestä se nuori nainen putosi.

Vai sanotaanko noitakin ikkunan vieressä olevia pieniä kaiteita ranskalaisiksi parvekkeiksi?

Sama talo, mutta toinen puoli.

Siksi kysyinkin talon sijaintia. Olisin yrittänyt katsoa näkyykö jossain katunäkymäpalvelusta talon toista puolta.

Minusta nuo ikkunan edessä olevat kaiteet ei täytä ranskalaisen parvekkeen määritelmää, mutta saatan olla väärässäkin. Niin korkealla tuo kaide tosin on, että saa ottaa jo omasta takaa ison riskin, jos horjahtaa yli.

Siksi kiinnostaisi tietää onko talon toisella puolella minkälaisia parvekeratkaisuja. Kaikki lehtikuvat on vaan tuosta toiselta puolelta.

Kartasta olisit helposti nähnyt sen ainoan vaihtoehdon mikä Tikkurilan Prisman vieressä on. No selvitin itse, Unikkotie 11.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä ranskalaisilla parvekkeilla ainakin nojailee porukkaa tupakalla. Onko mennyt itse yli, horjahtanut vai kaide pettänyt taas? Jos kaiteessa vika niin kyllä on pskaa rakentamista. Vajoaakohan kohta koko talo, kun sen takiahan se edellinenkin purettiin..

Silloin, kun tuota rakennettiin mietin, että tuohon paikalle olisi kiva muuttaa. Onneksi en muuttanut.

Oikeasti? Tuohan on ihan hirveässä paikassa ja vielä harvinaisen ruma talokin vaikka niinhän ne on kyllä kaikki aika kaameita mitä tiksiin tätä nykyä rakennetaan.

Vierailija
44/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijaitseeko se talo siinä pinkun vieressä?

Joo, pinkun ja prisman välissä.

Vierailija
45/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko talossa joku joka tönii naapureita alas parvekkeilta?

Henkiolento, näkymätön predator?

No mulla kävi heti mielessä, että noinkohan tämä kenen luona viimeksi oltiin kylässä oli nyt itse kylässä jonkun naapurin luona..

Vierailija
47/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin lehdissä ollut juttua, että asukkailla kova hinku parvekkeelle. Oma vika jos sinne menee.

ja vaikka menisi pakkoko nojata lasiin

Vierailija
49/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuko talossa joku joka tönii naapureita alas parvekkeilta?

Henkiolento, näkymätön predator?

No mulla kävi heti mielessä, että noinkohan tämä kenen luona viimeksi oltiin kylässä oli nyt itse kylässä jonkun naapurin luona..

Siinä sitä olisikin jo selittämistä sattumaksi.

Vierailija
50/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis talo sijaitsee tikkurilan prisman vieressä? Osaketaloja. Ei siellä huumeporukkaa asu. Miten sen kävi,kerrotaanko se jossain?

tupakka on huume

Vierailija
51/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, kun oli parvekkeet kielletty niin ihmiset on nojailleet liikaa ranskalaisiin parvekkeisiin ja näin kävi. :(

Vierailija
52/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
53/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo talo on? Kun eihän tuossa näy ranskalaisia parvekkeita ainakaan samalla puolella taloa kuin nuo parvekkeet, joilta yhdestä se nuori nainen putosi.

Vai sanotaanko noitakin ikkunan vieressä olevia pieniä kaiteita ranskalaisiksi parvekkeiksi?

Sama talo, mutta toinen puoli.

Siksi kysyinkin talon sijaintia. Olisin yrittänyt katsoa näkyykö jossain katunäkymäpalvelusta talon toista puolta.

Minusta nuo ikkunan edessä olevat kaiteet ei täytä ranskalaisen parvekkeen määritelmää, mutta saatan olla väärässäkin. Niin korkealla tuo kaide tosin on, että saa ottaa jo omasta takaa ison riskin, jos horjahtaa yli.

Siksi kiinnostaisi tietää onko talon toisella puolella minkälaisia parvekeratkaisuja. Kaikki lehtikuvat on vaan tuosta toiselta puolelta.

Rakennusyhtiö Laptin sivuilla on ainakin jotain kuvia ja tuo on siis nimeltään Asunto Oy Vantaan Tikkurilan Center. Samalla nimellä voi löytyä varmaan myytäviä asuntojakin oikotiestä tai vastaavasta. Osoite on Unikkotie 11.

Kiitos!

Pelkällä Prisman vieressä sijaintitiedolla ei kyllä löytynyt, koska katukuvat oli aika vanhoja.

Mutta samanlaisia nuo ranskalaisen parvekkeen tekeleet näyttäisi olevan talon toisellakin puolella. Joko siis kaide pettänyt tai sitten on ollut omaa temppuilua mukana.

Vierailija
54/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä ranskalaisilla parvekkeilla ainakin nojailee porukkaa tupakalla. Onko mennyt itse yli, horjahtanut vai kaide pettänyt taas? Jos kaiteessa vika niin kyllä on pskaa rakentamista. Vajoaakohan kohta koko talo, kun sen takiahan se edellinenkin purettiin..

Silloin, kun tuota rakennettiin mietin, että tuohon paikalle olisi kiva muuttaa. Onneksi en muuttanut.

Niin eli ei olisi liioiteltua kyseenalaistaa onko perustukset/paalutus tehty kunnolla?!?

No koko Tikkurilahan on rakennettu suolle ja siinä Talvikkitien varressahan yksi kerrostalo piti kanssa purkaa ja rakentaa tilalle uusi kun ei se entinen enää ollut korjattavissa. Tai siis ainakaan se ei enää olisi ollut mitenkään taloudellinen ratkaisu. Eikä siis ollut edes mitenkään vanhimpia taloja se.

Onnea vaan idealle rakentaa malmin vanha lentokenttä täyteen taloja. Se nimittäin on vieläkin veltompaa maapohjaa mitä tikkurilassa.

Vierailija
55/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli ei olisi liioiteltua kyseenalaistaa onko perustukset/paalutus tehty kunnolla?!?

No koko Tikkurilahan on rakennettu suolle ja siinä Talvikkitien varressahan yksi kerrostalo piti kanssa purkaa ja rakentaa tilalle uusi kun ei se entinen enää ollut korjattavissa. Tai siis ainakaan se ei enää olisi ollut mitenkään taloudellinen ratkaisu. Eikä siis ollut edes mitenkään vanhimpia taloja se.

Onnea vaan idealle rakentaa malmin vanha lentokenttä täyteen taloja. Se nimittäin on vieläkin veltompaa maapohjaa mitä tikkurilassa.

Eiköhän sillä ehditä ensin tienata rahat ihmisiltä.

Vierailija
56/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenteissa vikaa. Ei ole mahdollista, että samassa talossa vähän ajan sisällä olisi kaksi samanlaista itsemurhaa.

Järkyttävää kuinka huonoja uudet talot nykyään on! Kuvittelin, että noi parvekelasit on jotain superlujaa lasia kun niitä niin kovasti käytetään uusissa taloissa. Mutta väärässäpä olin.

Vierailija
57/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhasta talosta?

https://asunnot.oikotie.fi/talo/unikkotie-11-vantaa/94564

Joo, siellä oli se vanha talo vielä kuvissa. Tuolla laptin sivuilla on uudesta kuvia.

Vierailija
59/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Tuohan on ihan hirveässä paikassa ja vielä harvinaisen ruma talokin vaikka niinhän ne on kyllä kaikki aika kaameita mitä tiksiin tätä nykyä rakennetaan.

Niin kuin sanoit itsekin, kaikkihan ne nykyään on kaameita (kaikkialla, ei vain tiksissä), mutta monessako on kauppa suoraan oven vieressä, terveyspalvelut ja juna-asema kävelymatkan päässä?

Ihmisillä on katsos erilaisia tarpeita elämässään. Itse viihdyn maalla, mutta työni takia olisi miljoona kertaa kätevämpää asua tuossa kuin satojen kilometrien päässä synnyinseuduillani. Noh kyllä minä sinne palaan kunhan on raha-asiat mallillaan.

Vierailija
60/173 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän meininki, seuraavaksi ihmiset kaatuilee portaissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi