Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla niin tyhmä, että luulee julkisen sektorin palkkojen nousevan sillä, että kielletään ulkomainen työvoima?

Vierailija
26.05.2023 |

Ei keskiluokka suostu enää veronkorotuksiin. Kyllä me voidaan ne omat lapsemme ja vanhuksemme yksityisilläkin hoidattaa, mutta teillä persuilla ei siihen ole rahaa. Teiltä vaan loppuu ne palvelut, jos ei ole tekijöitä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousee tai laskee, mutta mä en jaksa enää yhtään kielitaidotonta hoitajaa mun työpaikalla.

Vierailija
2/9 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousee tai laskee, mutta mä en jaksa enää yhtään kielitaidotonta hoitajaa mun työpaikalla.

Sulleko on kivempi, että teet vaan suoraan ne kahden työt. Ei palkata ketään sulle sinne kaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet julkisen sektorin työntekijöistä lasketaan keskiluokkaan kuuluviksi mm. tulojensa puolesta. Siellä on jopa tutkinnosta enemmän hyötyä kuin yksityisellä puolella, kun tutkinnolla on nimikesuoja.

Vierailija
4/9 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisethän sitä tuontiväkeä haluaa. Kokoomusyrittäjät, keput ja jopa persut. Julkisella esim hoitsujen palkat on korkeammat kuin yksityisellä. Sen takia tällä viikolla oli yksityisten alojen työtaistelu.

Trollaa paremmin, persu.

Vierailija
5/9 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulleko on kivempi, että teet vaan suoraan ne kahden työt. Ei palkata ketään sulle sinne kaveriksi.

onhan meillä omaakin reserviä, kun työolosuhteet laitetaan kuntoon. Se on enemmänkin sellainen tahdon asia. Koulusta pukkaa uutta väkeä. Pitää käyttää omat reservit ensin ja vasta sitten täydentää mùualta. Pätee kaikilla aloilla.

Vierailija
6/9 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen sektorin palkat nousee vain ja ainoastaan sillä että työpaikat julkisella vähenee. Yhteensä julkisen kulut pitää saada pudotettua alle puoleen BKT:sta, ja se on vasta vähennyksiä. Sen jälkeen voidaan miettiä palkkojen korotuksia sikäli kun kulut pysyy tuon määritelmän alla.

Vierailija
7/9 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan kiristetään myös ihan KAIKKIEN tukia niin, että saadaan työttömät töihin. Sieltä se reservi löytyy. Vuoden työttymyystuki, sitten suoraan sossun rahoille ja ja vuokrakatto.

Vierailija
8/9 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoala ja lääkäri on niitä harvoja aloja joissa vaaditaan muutakin kuin vain halu saada rahaa.

Vierailija
9/9 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan kiristetään myös ihan KAIKKIEN tukia niin, että saadaan työttömät töihin. Sieltä se reservi löytyy. Vuoden työttymyystuki, sitten suoraan sossun rahoille ja ja vuokrakatto.

Työttömiä haukkuva hullutrolli löytyi taas palstalle kuulemaan sen saman mitä hänelle on miljoonassa eri ketjussa jo todettu. Työttömät alkaa rikollisiksi ja se tulee maksamaan yhteiskunnalle moninkertaisesti enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi