Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tunnette, niin ilmiantakaa salametsästäjät!

Vierailija
26.05.2023 |

Kyllä on oksettavaa toimintaa tämä ilmi tullut salametsästys Savon tienoilla. Jo 40 epäiltyä, ja osa vielä luottamus- ja vastuutehtävissä. Kokee varmaan olevansa kovinkin miehekkäitä miehiä. Yök.

Jos tunnette tällaisia ihmisiä, niin ilmiantakaa poliisille. Parantaa huomattavasti kunnollisten metsästäjien mainettakin, kun tällaiset räkäklimpit saadaan pois.

Ja jos joku tietää, niin voisiko selittää, että miksi ihmeessä on tapettu joutsenia, korppeja ja haukkoja? Mitä harmia niistä ihmisille on?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6abbc403-4660-4883-9be0-ef0c643451b1

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäänpä että moni metästäjä saattaa virallisesti olla näiden kaverusten toimintaa vastaan, mutta sisimmässään ovat kateellisia ja ihailevat kun toiset ovat ampuneet harvinaista saalista. Niin tai näin niin omissa silmissäni tuollaiset persereikäihmiset pilaavat myös rehellisten metsästäjien maineen. Aseet pitäisi ainakin ottaa rikollisilta pois pysyvästi.

Vierailija
2/5 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa juu ilmiantaa. Meillä oli joutsen lentänyt sähkölinjaan ja makasi kuolleena pellolla. Mökilleen mennyt mies soitti poliisille, että täällä on salametsästetty ja nimesi poikani (17v) tekijäksi. Poliisi paikalle ja piti luovuttaa aseet (laillisia aseita, minun nimissäni, asekaapissa) ja sitten katsomaan joutsenta. Se tietenkin "pussitettiin" juhlallisesti ruumispussiin ja poliisi totesi, että tästä tulee sitten pojalle käsky käräjille ja minulle sakot, ei auttanut selittää, että ei ole todisteita. Mökkiläinen tietty oli mukana selittämässä, miten hän näki kaiken, tuolta se poika ampui jne.

2 vko myöhemmin tuli tieto, että aseet saa hakea pois, joutsenen kuolinsyyksi oli todettu lento sähkölinjaan.

Että kiitos vaan, avuliaat naapurit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näillä muitakin tuttuja kuin metsästysporukat, joissa varmasti on sellaisia, jotka tietävät ainakin jotain näistä puuhista. Sellaisia ilmiantajia on tainnut tulla esiin nyt tämän keissin yhteydessä. Kiitos heille! Nyt koko maassa saisi jotain tietävä porukka tehdä samoin.

Ap

Vierailija
4/5 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa juu ilmiantaa. Meillä oli joutsen lentänyt sähkölinjaan ja makasi kuolleena pellolla. Mökilleen mennyt mies soitti poliisille, että täällä on salametsästetty ja nimesi poikani (17v) tekijäksi. Poliisi paikalle ja piti luovuttaa aseet (laillisia aseita, minun nimissäni, asekaapissa) ja sitten katsomaan joutsenta. Se tietenkin "pussitettiin" juhlallisesti ruumispussiin ja poliisi totesi, että tästä tulee sitten pojalle käsky käräjille ja minulle sakot, ei auttanut selittää, että ei ole todisteita. Mökkiläinen tietty oli mukana selittämässä, miten hän näki kaiken, tuolta se poika ampui jne.

2 vko myöhemmin tuli tieto, että aseet saa hakea pois, joutsenen kuolinsyyksi oli todettu lento sähkölinjaan.

Että kiitos vaan, avuliaat naapurit.

Tällaisen yksittäiskeissin takia siis pitäisi muiden olla tekemättä mitään? Eihän se varmaan kivaa ollut, mutta tässä on kyse paljon isommasta asiasta.

Ap

Vierailija
5/5 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja moni muu vie ampujalle kossu tai konjakki pullon he puollustavat meidän tavisten etuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan