Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa seksitarinoita - Kokemuksia kutkuttavista kohtaamisista!

Vierailija
26.05.2023 |

Tosi kova himo päällä ja mies nukkuu yövuoroaan pois. Kertokaa jotain juttuja.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on muutama vuosi aikaa. Kummitytön konfirmaatiosta tulossa nätissä mekossa ja kohtasin kadulla miehen liikennevaloissa, joka sai puheäänellään jo sukat pyörimään jaloissa. En tiedä mikä muhun meni, mutta pyysin häntä luokseni. Ihan vieras ihminen suoraan kadulta suurinpiirtein viiden minuutin katukeskustelun jälkeen joi kahvia vastapäätä minua asunnollani. Leikkisää jutustelua, vähän pikkutuhmaan edeten ja hän tulee viereeni, kumartuu ja suutelee. Kysyin, onko hänellä kiire. Sanoi, ettei ole. Kantoi mut suoraan siitä keittiön tuolista makuuhuoneeseen ja laski sängylle kuin prinsessan. Pano oli kuitenkin kaikkea muuta kuin hellä, paitsi alussa, jolloin hän otti mut rauhassa ja totutti kokoonsa. Minua ei ole koskaan pantu niin sitkeästi ja väsymättä kiihkeän kovaa, vielä lopussa entisestään kiihdyttäen todella vaativaksi. En ollut koskaan tuntenut sellaista täyttymisen tunnetta ja painetta. Orgasmi oli kuin räjähdys, minulle yhdynnässä ensimmäinen, eikä siihen tarvittu kuin alistuminen suoraan lähetyssaarnaajaan ja tiiviiseen sellaiseen hänen kanssaan. Kuuma vartalon paino päälläni, kädet koukussa pääni yllä. Uskomaton iltapäivä ja koko kiihkeä suhde hänen kanssaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä