Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt rikastua 28 ikävuodesta eteenpäin. Hyvin palkattu työ jo hankittu. Mistä lähteä liikkeelle seuraavaksi?

Vierailija
26.05.2023 |

Minulla on turhaan otettua velkaa 30t mutta maksan sen kahdessa vuodessa pois helposti.
Olen hankkinut nyt hyvän työn, bruttotulot ovat noin 4000-5000€/kk. Teen välillä toistakin työtä.

Tällä hetkellä laskuihin menee näiden lainanlyhennyksien sekä asumisen vuoksi n. 1400€/kk.
Elämiseen noin. 400-500€.
Käteen jäävä summa on noiden maksujen jälkeen noin 1000-1500€ riippuen paljon teen töitä. Tuo kaikki menee säästöön. Maksan lainat mahdollisimman nopeasti pois yksi kerrallaan ja niin ollen, kuukausittaiset laskut hupenee ja "säästöön" jää enemmän.

Haluan tässä alkaa kerryttämään rahaa tulevaisuutta varten.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuravaksi naimakaupoille!

Vierailija
2/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet

nainen, tee onlyfans tili ja ala vähentää vaatteita.

mies, mene töihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qt Group

https://www.kauppalehti.fi/porssi/porssikurssit/osake/QTCOM

Arvonmuutos aikavälillä (5 vuotta): +1130,55 %

Vierailija
4/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita näistä:

- älä koskaan missään tilanteessa osta mitään moottoriajoneuvoa

- älä muuta samaan talouteen naisen kanssa

- älä luota naisen huolehtivan ehkäisystä

Tuossa jää jo rahaa reippaasti jemmaan, jos muuten et ole tuhlailuun taipuvainen.

Vierailija
5/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Saaralta ja Meriltä.

Vierailija
6/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellistä työtä tekemällä ei voi rikastua. Hyvät tulot mahdollistaa rahan laittamisen poikimaan, suosittelen velkavipua vapaavalintaisiin sijoituksiin. Riski on olemassa, mutta jos ei olisi, kaikki täällä olisi miljonäärejä.

Vierailija
7/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Qt Group

Niin, viisi vuotta tähän hetkeen asti. Harmi kun kauppalehdessä ei näy noita prosentteja viisi vuotta eteenpäin.

Vierailija
8/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Qt Group

Eikös tämä vinkki tule 5v liian myöhään?

Vierailija
9/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita näistä:

Tuossa jää jo rahaa reippaasti jemmaan, jos muuten et ole tuhlailuun taipuvainen.

En ajatellut hankkia autoa, nähtäväksi jää mutta toistaiseksi olen sillä kannalla, etten tarvitse, sillä kaupungissa asun. Pääsen kävellen ja pyörällä hyvin liikkumaan, joskus julkisilla.

Olen hetero. Hommaan ehkä miehen ja perustan perheen, sekin jää nähtäväksi. Tai sitten en.

Kyllä minä rahaa säästän. Kaiken mitä voin.

-ap

Vierailija
10/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaadi mitään poppakonsteja. Laitat joka kuukausi 110% tuloistasi kiinni osakkeisiin ja muutamassa tunnissa voit jo siirtyä eläkkeelle syljeskelemään kattoon.

Vierailija
11/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä. Elä nuukasti. Tee hulluna töitä. Laita mahdollisimman paljon rahaa sijoituksiin. Aloita heti.

Vierailija
12/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita näistä:

En ajatellut hankkia autoa, nähtäväksi jää mutta toistaiseksi olen sillä kannalla, etten tarvitse, sillä kaupungissa asun. Pääsen kävellen ja pyörällä hyvin liikkumaan, joskus julkisilla.

Olen hetero. Hommaan ehkä miehen ja perustan perheen, sekin jää nähtäväksi. Tai sitten en.

-ap

Osta oma kämppä, niin et anna rahaa kenellekään muulle. Osta velalla lisää kämppiä, kerää rahat vuokralaisilta. Remontoi paskimmat ja myy voitolla, hanki rahoilla kaksi kämppää ja yksi vuokralainen lisää.

Vierailija
13/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita näistä:

-ap

Joudut valitsemaan varallisuuden kartuttamisen ja perheen välillä, ainakin jos puolisosi on samaa tai alempaa palkkaluokkaa.

Vierailija
14/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo raha tee onnelliseksi. Aika menee nopsaan.

Vierailija
15/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita näistä:

-ap

Osta oma kämppä, niin et anna rahaa kenellekään muulle. Osta velalla lisää kämppiä, kerää rahat vuokralaisilta. Remontoi paskimmat ja myy voitolla, hanki rahoilla kaksi kämppää ja yksi vuokralainen lisää.

Ehkä paskin vinkki ikinä, laskevien asuntohintojen ja nousevien korkojen vuosina.

Vierailija
16/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita näistä:

-ap

Ehkä paskin vinkki ikinä, laskevien asuntohintojen ja nousevien korkojen vuosina.

Ei tuota oo pakko tehdä tänä vuonna. Joko muuten asuntojen hinnat Helsingissä tai Tampereella laskevat?

Vierailija
17/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo raha tee onnelliseksi. Aika menee nopsaan.

Aika menee vielä nopeammin, jos päättää rikastua vasta huomenna.

Vierailija
18/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000 brutto jääkö tuosta 3 tonnia nettoa?

Vierailija
19/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellistä työtä tekemällä ei voi rikastua. Hyvät tulot mahdollistaa rahan laittamisen poikimaan, suosittelen velkavipua vapaavalintaisiin sijoituksiin. Riski on olemassa, mutta jos ei olisi, kaikki täällä olisi miljonäärejä.

TÄMÄ! Jos olisin ap niin loisin uran jolla voi liukua hyviin tienesteihin ulkomaille.

Vierailija
20/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4000 brutto jääkö tuosta 3 tonnia nettoa?

Ei ihan, mutta kaksikin tonnia vuodessa sijoituksiin on ihan hyvä määrä. Miljoonaan vaatii odottaa seuraavaan nousukauteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä