Lasten suusta (omien) se totuus kuuluu...
Hejsan kaikki lapselliset!
Piti vain tulla piristämään kaikkien meidän ja teidän lapsiperheellisten ja suurperheellisten päivää oman esikoisen kommentilla!
Eli siis tarina menee näin.
Keskimmäinen lapsista tarvitsee apua tavaroidensa kannossa yläkertaan ja huutaa isosiskoaan apuun! Isosisko kuittaa nopeaan, että: "en voi auttaa sinua, kun minulla on vain kaksi kättä!" , ja lisää., että "mene äidin luo..."
Joo... heräsi kysymys, että montako kättä on äidillä?
Eipä muuta tällä kertaa.
Laittakaahan muutkin piritystä päivään, jos teillä on hyviä sloganeja...
Terveisin, Riesa ja Pien'
Kommentit (4)
Pakko kantaa korteni kekoon ;)
Meillä 4,5 v ja 6 v pojat, joista tulossa isotveljet 3 viikon päästä (suunniteltu sectio edessä silloin).
6 v tiiraili paljasta massuani yhtenä päivänä, ja tuumasi, että "äiti, sun mahasi näyttää ihan rantapallolta" :D (totta, mahani on valtava ;) )
Samoinen poika lohdutti mua, että "äiti, älä sitten ole siellä sairaalassa huolissasi meistä, kyllä isä pitää meistä täällä kotona hyvää huolta, ja emme me unohda sua ja vauvaa sinne sairaalaan" ;`)
Nuorempi poika kun näki ultrakuvat, kyseli, että "hei, kuka sen vauvan on tuonne sun mahaasi pudottanut?" :D
Eilen iskivät "viisaat päänsä yhteen", ja miettivät, miten vauvat saavat alkunsa :D....
Isompi tuumaa, että "no, siemenestä kasvaa vauva" ;)
Pienempi tuumaa tärkeänä, että "niin, meidän vauva on syönyt siemeniä" :D
Tämä nuorempi poika taitanee olla varsinainen sovinistin alku...;)
Tuumasi mulle tuossa jokin aika sitten, että "äiti, et sä ole ihminen" ;O
Minä sitten, että "ai, olenko joku eläin tai tavara?" ;)
"Ei, vaan sä olet _vain nainen_" :D :D :D Apua! :D
Nämä tuli nyt mieleeni, vaikka hauskoja kommentteja on vuosien saatossa tullut lukuisia ;)
t: Muumimamma-72, rv 36+1
varoituskylttiä, jossa ilmoitettiin painorajan olevan 120kg. Hieman hätääntyneenä tyttö kääntyi minuun päin ja kysyi: "Painatko sä äiti alle 120kg? Muuten sä et pääse tänne!"
Hieman ympäristöäkin huvitti, kun olen pitkä ja hoikka, vaikka rv olikin tuolloin 32, maha oli vain pieni pallo edessä :)
Samainen tyttö neuvoi meitä vanhempia ennen rakautta, että "teidän pitää harrastaa seksiä YÖLLÄ, ei sitä vauvaa muuten ala kasvamaan".
Olen rv 37 ja toissa päivänä pidin paitaani niin, että paljas maha näkyi. Silloin vajaa 5-v poikamme sanoi, että nyt heti se maha piiloon, ettei pidä kun se näkyy. No, minä sitten siihen että onhan isilläkin iso maha :) Mutta poikamme oli sitä mieltä, että se ei haittaa ja mun maha ei saa siksi näkyä kun mulla on pitkä tukka ja isot tissit ja isillä ei :)
yritin saada uhmaikäisen 3,5v pojan päiväunille. Poika vaan pelleili sängyssä peittonsa kanssa ym. Menin ties-kuinka-monennen-kerran sanomaan, että "Nyt päiväunille!", johon poika tyynesti: "Ei kiitos!". Mitäpä siihen sitten lisäämään; kohteliaisuus ennen kaikkea! ;) Ja samainen kaveri nukkui hetken kuluttua tyytyväisenä sänkynsä alla peittoineen kaikkineen...