Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytäisin hyvän kotona käyvän pianonsoitonopettajan ?

05.03.2006 |

Asumme Itä-Helsingissä ja etsin 7-vuotiaalle tyttärelleni opettajaa. Löytyisikö esim. Sibelius akatemian kautta? Onko kokemuksia ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siis aikuinen, mutta olen harrastanut pianonsoittoa lapsesta saakka. KÄyn yksityisesti tunneilla, hinta 34 euroa kerta. Olen itse nuorempana myös antanut pianotunteja, mutten siis ole ammattilainen vaikka edistynyt harrastelija toki olenkin. Kävin silloin myös kodeissa ja osa kävi minun luonani. Sibelius-Akatemian kautta, esim. ilmoitustaulun kautta, saattaisi löytyä opiskelijoita.

Vierailija
2/3 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on opettanut minua liki lapsesta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saimme vuosi sitten tutun kautta kuulla yhdestä pianisti-tytöstöä, joka käy täällä päin kotiopettamassa. Otimme yhteyttä, mutta hänelle ei mahtunut lisää oppilaita, mutta onneksi hän suositteli kaveriaan ja tämä kaveri (pianistityttö hänkin) on käynyt nyt meillä vuoden verran (ei tosin kesällä) kerran viikossa. Opettaa kahta lastamme, kumpaakin puoli tuntia kerrallaan. Maksaa aina 25 euroa kerta (12,50 per lapsi).

Todella, todella kätevää, kun opettaja käy kotona. Ei tarvi lähteä mihinkään, meilläkin kun on useampia lapsia, joita pitäisi raahat mukana.

Lapsemme eivät luultavasti ole mitään musiikkineroja eivätkä varmastikaan haaveile pianistin urasta,vaan tarkoituksena on vaan oppia soittamaan jonkin verran pianoa. Niinpä musiikkiopisto ei tullut meille kysymykseenkään.