Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herranjestas onpa vaatteet nykyään kalliita

Vierailija
25.05.2023 |

Huhhuh

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa viime vuosikymmeninä ollut, jokin erityisen edullista?

Vierailija
2/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huomasin minäkin

Ylppärijuhlat tulossa ja täytyy sanoa että pakko vaan tyytyä vanhaan mekkoon

Ei kyllä oo rahaa 200 - 400 uuteen mekkoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA Menee rikki nopeasti. ennen vaatteet kesti jopa 8 vuotta käyttöä. minulla on vielä seppälän paitoja joissa ei yhtään reikää

Vierailija
4/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa...

En ole asiaan kummemmin kiinnittänyt huomiota, koska ostan mitä ostan silloin kun siltä tuntuu.

Vierailija
5/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ostan vaatteet kirpparilta.

Vierailija
6/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä ostaa. Mä ostan Zalandon ja Booztin aleista ja out leteistä, Bon Prixiltä ja muista edullisista verkkokaupoista. Eipä ne nyt paljon maksa. Juhlamekon saa helposti alle satasella.

Vierailija
7/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten farkut joissa riittävä vyötärö 120e. Siis jos ei halua että puristaa tai kiristää lantiota, vyötärön korkeudelle ei edes yllä se. Saisikohan miesten puolelta edullisemmat. 

Vierailija
8/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukakin haluaa ostaa. Tarjoustalosta saa t-paidan 2€:lla ja Stockmannilta Monclearin 200€:lla. Väliin mahtuu varmaan jotain aloittajankin lompakolle sopivaa.

Vierailija
9/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JA Menee rikki nopeasti. ennen vaatteet kesti jopa 8 vuotta käyttöä. minulla on vielä seppälän paitoja joissa ei yhtään reikää

Seppälän vaatteet olleet yllättävän kestäviä! Vasta siivosin vaatekaappia, ja mietin KUINKA VANHOJA muutamat Seppälä vaatteet ovat...?!?

Ja mietin kehtaako edes viedä kirpparille niitä mitä ei enää käytä :D

Vierailija
10/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle jotakin kirjoitti:

Mitä kukakin haluaa ostaa. Tarjoustalosta saa t-paidan 2€:lla ja Stockmannilta Monclearin 200€:lla. Väliin mahtuu varmaan jotain aloittajankin lompakolle sopivaa.

Muistan kasarilla, kun kulutusjuhlat olivat huipussaan. Siistin ylppäripuvun sai 500 markalla ja City-lehti kirjoitti kavereista, jotka ostelivat 5000 markalla Armanin pukuja.

Vierailija
11/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse säästän kaikki ajattomat vaatteet. Suoria housuja pari, jakku,paitoja, puseroita muutama ja kaksi vyötä.

Hyvä kangasmatsku ja sopii koon puolesta vieläkin, vaikka ovat 28v vanhoja vaatteita.

Vierailija
12/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinakauppa Shein myy miljardeilla niitä lasten ompelemia rytkyjä kiitos sen että ihmiset hakevat halvempaa vaihtoehtoa.😩

Vierailija
13/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo huomasin minäkin

onko näihin ylppärijuhliin joku erikoinen pukukoodi? Kävin juuri ostamassa paikallisesta suositusta kivijalkamyymälästä mekon juhliin ja maksoin alle satasen, liike oli täynnä vähän alle ja vähän yli 100 euroa maksavia upeita mekkoja.

Vierailija
14/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo huomasin minäkin

onko näihin ylppärijuhliin joku erikoinen pukukoodi? Kävin juuri ostamassa paikallisesta suositusta kivijalkamyymälästä mekon juhliin ja maksoin alle satasen, liike oli täynnä vähän alle ja vähän yli 100 euroa maksavia upeita mekkoja.

Köyhät eivät halua näyttää köyhiltä ja varakkaat eivät välitä.

Vierailija
15/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sellanen, että osteli just armanin ja ck, diesel farkkuja. Noi maksaa tosi paljon. Se kiroili, kun farkut ei kestä yhtään käyttöä enää. Sit se osti prismasta tumsiniset hienot farkut. Oikeasti tosi hienot ja ne makso 12e, niin mies sanoi ettei ne hajoo mitenkään. Sen parhaat farkut makso 12e.

Vierailija
16/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 100e on kyllä kallis. Alke 50 mekkoon on varaa mutta pidän sitäkin kalliina.

Vierailija
17/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sellanen, että osteli just armanin ja ck, diesel farkkuja. Noi maksaa tosi paljon. Se kiroili, kun farkut ei kestä yhtään käyttöä enää. Sit se osti prismasta tumsiniset hienot farkut. Oikeasti tosi hienot ja ne makso 12e, niin mies sanoi ettei ne hajoo mitenkään. Sen parhaat farkut makso 12e.

Minulla kyse ei koskaan ole ollut hinnasta tai kestävyydestä vaan istuvuudesta. Halpisfarkuissa on usein omalle kropalleni huono leikkaus. Valitettavasti

Vierailija
18/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes lipilapeja en löytänyt tänään alle 30€. Ehkä semmoset ois ollu halvemmat joissa naru hiertämässä varvasväliä, mutta semmosia en osaa käyttää. Joskus muutama vuosi sitten lipilapeja sai 5-10 eurolla.

Vierailija
19/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Prismasta. Hyviä vaatteita siellä.

20/32 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokos ainakin nostanut hintoja ihan törkeästi

tätönen 23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi