Herranjestas onpa vaatteet nykyään kalliita
Kommentit (32)
Jep. Ite ostin juuri takin ja kahdet housut ja meni tonni siihen.
Itse ostin just Tokmannilta yhdet housut ja kolme paitaa. Tosin ne saattavat olla yhden pesun jälkeen nukkaisia. Myös Prismasta voi löytää jotain kivaa tavallista edullisemmin. (Ai, tuolla on toinenkin kommentti Prisman puolesta.)
Vierailija kirjoitti:
JA Menee rikki nopeasti. ennen vaatteet kesti jopa 8 vuotta käyttöä. minulla on vielä seppälän paitoja joissa ei yhtään reikää
Seppälän vaatteet oli halpoja ja kesti vuosia. Nyt samalla hinnalla saa HM vaatteita, jotka kestää muutamia pesuja hyvinä. En osta niitä enää. Riitti, kun muutamia osti viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA Menee rikki nopeasti. ennen vaatteet kesti jopa 8 vuotta käyttöä. minulla on vielä seppälän paitoja joissa ei yhtään reikää
Seppälän vaatteet olleet yllättävän kestäviä! Vasta siivosin vaatekaappia, ja mietin KUINKA VANHOJA muutamat Seppälä vaatteet ovat...?!?
Ja mietin kehtaako edes viedä kirpparille niitä mitä ei enää käytä :D
Kirppareilta löytyy vielä Seppälää ja aina ne on hyväkuntoisia.
Ostan nykyään vain kirpputoreilta tai Torista. Laadukkaita ja vähänkäytettyjä merkkivaatteita, joissa materiaalit ovat kestäviä. Yhtäkään pikamuotikaupan rättiä en enää huoli nurkkiini. Samoin second handina ostetut vaatteet, joista en enää pidä tai eivät enää sovi, laitan myyntiin kirppikselle.
Ööö. Vaatteet ovat olleet kalliita jo +15 vuotta sitten. Rytkyt ovat halpoja nykyäänkin, mutta kestävät ehkä kaksi pesua. Yleensä eivät yhtäkään. Hyviä housuja ei saa alle 50 eurolla, kuten ei ennenkään. Se ei ole yksistään iso hinta, siis 50 €, mutta kun tarvitsee muutamat housut, takkia, paitaa, kenkää... niin helposti menee 400-600 €, jos kerralla ostaa (Zalandon koriin lisäilen aina kaikkea ja siellä näkyy summa.) Vaikka kuinka poistelisi vaatteita niin aina hinta on useissa satasissa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi ostan vaatteet kirpparilta.
Sieltä saa vielä laadukkaita ja kestäviä vaatteita
Löytöjä teen UFF:n tasarahapäiviltä. Eikä näistä tartte maksaa alveja
https://www.sellpy.fi/
https://vahankaytetty.fi/