Kumpi liittymä? Telia vai Elisa?
Otsikko! Kannattaako päivittää Telian liittymä vai siirtyä suoraan Elisan asiakkaaksi?
Kommentit (47)
Mun miehellä ja lapsella toimii moi liittymät hyvin. Itse olen pinttynyt Elisan asiakas vaikka maksaa enemmän kuin moit.
Vierailija kirjoitti:
Elisa, maksan 20e kk 4g-liittymästä. Telia huijaa aina oman kokemukseni mukaan.
Elisa, maksan 10,90€/kk 4g-liittymästä. Elisa huijaa "vakio" asiakkaitaan. Myymälässä voi käydä kysymässä tarjousta.
Telialla huono kuuluvuus, sekä isejä ja ulkomaalaisia syrjivät mainokset.
Vierailija kirjoitti:
Telisa
Siis Elisa, jostain tee hyppäs tohon.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Telia ole kohta konkassa 😂
Ei varmasti. Tekee häiriöitä ja kun soittaa vikailmoitukseen niin tulee äkkiä 20€/puhelu lisämaksua.
Vierailija kirjoitti:
Elisalla huono kuuluvuus, sekä valehtelee mainoksissa.
Kysy kaikilta parhain tarjous, soita ensin dna ja Elisa. Sitten päätä jatkatko telialla. Itse sain dna halvimman rajattoman liittymän. Minusta telia ollut aina kallein.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan elämäni aikana maksamut yhdestäkään puhelinliittymästä tai netistä, työnantaja on aina tarjonnut kaiken.
Maksat veroedun, muistaakseni puhelimesta esimerkiksi 20€... Jos näin ei ole, kyseessä on veropetos.
Vierailija kirjoitti:
Suosi suomalaista. Siis Elisa
Tai Moi. Toki käyttää DNA:n verkkoa
ÄLKÄÄ missään nimessä ottako ELISAA
Kuuluvuus paska, toimii kaupungeissa..
nyt kun lopetin Elisan 2 kk sitten, edelleen laskuja tulee korotettuna
Et pääse Elisasta eroon vaikka haluaisit
Väittävät että on sama viite, pankissa ei näy laskunumerot, vain viite , vaikeaa seurata mikä maksettu
Asiakaspalvelu toimii chatissa kuin olisi jotain vammaisia tyhmiä palvelijoita, joko koulutettu sellaisiksi tai synnynnäisiä
pyytävät luomaan aina vaan tunnusta, vaikka haluan eroon koko PASKASTA enkä olla enää missään tekemisessä
en tehnyt liittymällä mitään koska alueelta ei pystynyt enää edes soittamaan, lyhyt kokeilu ja nyt laskua tästä 2 viikon kokeilusta liki 100€
eivät kykene lähettämään paperista lopetuslaskua
chat vastailijoita monta, kun katkaisevat tulee aina uusi hlö jolle taas selittää asia uudelleen ja uudelleen ja taas seuraavalle uudelleen -jonkinlainen aikalooppi
menee se ilta näinkin.
paska elisa,
ei enää koskaan
ei enää koskaan
anna luoja armoa, ei enää elisaa koskaan
EI Elisaa, jos joku joskus vi tuttaa, niin tämä niin paljon että heikompi ampuis ittensä
Aina kannattaa suosia suomalaista 👍
Telian rajaton ja puhut pohjoismaihin samalla kiinteällä kuukausi hinnalla rajattomasti.
Telia. Elisa on firmana ihan perseestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisalla huono kuuluvuus, sekä valehtelee mainoksissa.
ELISA ON PASKISTA PASKOIN
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on kulkua kaupunkien ulkopuolella niin Telia on parempi. Elisa ei kuulu haja-asutusalueilla, esim kesämökeillä.
Ei se Elisa kuulu kunnolla Helsingin kantakaupungissakaan. Lisäksi laskuttavat erikseen mobiilivarmenteesta eli kansalaisten tietoturva rahastuskohteena.
Eikös Telia ole kohta konkassa 😂