Paljain jaloin kävely ja ruoan syöminen sormin
Kommentit (5)
Ehkä 6 vuotta sitten kävelin viimeksi paljain jaloin tiellä. Mun tuurilla 99% paljain jaloin kävellen viillän johonkin terävään jalkapohjan auki. Oli se sitten kasvimaa, hiekkatie tai asfaltti. En edes rannoilla uskalla olla paljain jaloin. Just potkin urheilukentän laidallakin sadevesiränniin lasinsiruja, ihan pientä murusta kaikki. Koirien tassuja enemmän mietin siinä kun omia jalkoja. Oli mulla kengät jalassa.
Olen juuri nyt paljain jaloin. Talven olen villasukat jalassa (ja joskus kävelen ulkona lumessa villasukilla). Syön sormin, jos ruoka on sellaista, että se on sormin syötävää, keitot ja puurot esimerkiksi syön lusikalla.
Pizzan ja hampurilaisten syöminen aterimilla pitäisi ainakin kieltää lailla.
En kulje paljain jaloin muuta kuin sisällä nykyään(punkit).Sormin syöminen ehkä sipseissä tai karkeissa menettelee kun pesee ensin kädet mutta ei noin joka ruuassa.En ymmärrä muutenkaan tuota sormi syömistä varsinkaan pienillä lapsilla jotka muutenkin pitelevät kaikkea räkäsin /bakteerisin käsin ja sitten syövät vielä niillä käsillään ruokaa suuhunsa.Se on eriasia jos kädet pestään/desinfioidaan ennen syömistä.Bakteerit ovat hyvä saada jossain määrin liika on aina liikaa varsinkin kun kaiken näköisiä muilta mailta tuotuja tauteja löytyy.
Usein. Kotona olen aina paljain jaloin, ja olisin ulkonakin jos se ei kaupungissa olisi niin vaikeaa. Syön usein sormin.