Enää 4,5 kiloa normaalipainoon!! Olen niin onnellinen!
Painoin enimmillään 94,5 kiloa ja nyt olen vuoden aikana tehnyt täydellisen elämäntaparemontin. Liikun 2-4 kertaa viikossa, syön vähän vähemmän mutta huomattavasti terveellisemmin ja paino oli tänä aamuna 72,5 kg! Mun normaalipainon raja on 68 kiloa. Olen niin onnellinen! Haamuraja on jo näköpiirissä. 😀
Mulla on paljon parempi olo, enää ei tule kylmä hiki, vapinaa ja huonoa oloa jos en syö koko ajan. En ajattele ruokaa koko ajan, joka iltaiset ahtajaiset on jääneet taakse. Syön herkkujakin, mutta oikeasti kohtuudella ja ekan kerran varmaan elämässäni viime viikolla UNOHDIN, että mulla on vähän karkkia kaapissa. 😄 Näytän niin paljon paremmalta ja nyt voi pukeutua nätteihin vaatteisiin ja korostaa vartaloaan. Mulla on viimeinkin vyötärö!!!
Mutta parasta on se, että jaksaa tehdä paljon enemmän. Jaksan lähteä sinne lenkille ja treeneihin, enkä ole niiden jälkeen ihan kuolemanväsynyt. Olen pirteämpi ja iloisempi. Aloin käydä treffeilläkin.
Mikä ihana kevät! 😀
Kommentit (28)
Onnea! 😊 Sama homma itselläkin, olen pudottanut painoa nyt 4kg ja olen taas normaalipainoinen, mutta en koe oloa parhaaksi ylärajoilla joten keventäminen jatkuu vielä. On mukavaa kun kunto kohenee ja on energisempi ja voi paremmin. Jatka samaan malliin ja ole iloinen saavutuksesta! Se ei ole helppoa aina, mutta on palkitsevaa. Ja kun pääsee tavoitteeseen, on siinä huomattavasti helpompaa pysyä kuin laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse mies 40v ja ylimääräistä 10kg. Nyt oon rajoittanut ruokailut kahteen per päivä ja yritän sillä tavalla laihduttaa. Pari kilometriä tulee päivittäin hyötyliikuntaa. Mutta onneks olkoon aplle se on hieno suoritus päästä tavoitteeseen ja terveempi elämä palkintona.
Tuo on ehkä huonoin mahdollinen tapa yrittää laihduttaa. Syö monta pientä ateriaa äläkä näännytä itseäsi. Retkahtaminen on tuossa tyylissä väistämättä edessä. Ruokailukertoja ei tarvitse vähentää, muuta sitä mitä syöt. Vähennä eläinrasvoja, lisää kasviksia ja kuituja.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin vuoden alussa 163cm/105kg, nyt painan 117kg.
Koen oloni aivan hyväksi ja syön mitä lystään.
Minusta muodokas vartalo näyttää paremmalle.
Minä painoin enimmilläni tuon saman 117 kg/165cm. Olen saanut painon nyt 94 kiloon ja vielä on matkaa tavoitepainoon. Olin tuolloin terve myös, mutta 2-tyypin diabetes hiipi salaa minulle. Myös polvet kärsi painostani
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun se tavoitepaino on saavutettu, niin alkaakin se kaikkein vaikein vaihe, eli painon pitäminen siinä saavutetussa painossa. Yllättävän harva siinä onnistuu.
Minä laihdutin viime vuoden alkupuoliskolla 10 kg ja nyt olen yli puoli vuotta pitänyt tätä painoa. Ihan helppoa on ollut. Nyt tiputtelen seuraavaa kymppikiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mies 40v ja ylimääräistä 10kg. Nyt oon rajoittanut ruokailut kahteen per päivä ja yritän sillä tavalla laihduttaa. Pari kilometriä tulee päivittäin hyötyliikuntaa. Mutta onneks olkoon aplle se on hieno suoritus päästä tavoitteeseen ja terveempi elämä palkintona.
Tuo on ehkä huonoin mahdollinen tapa yrittää laihduttaa. Syö monta pientä ateriaa äläkä näännytä itseäsi. Retkahtaminen on tuossa tyylissä väistämättä edessä. Ruokailukertoja ei tarvitse vähentää, muuta sitä mitä syöt. Vähennä eläinrasvoja, lisää kasviksia ja kuituja.
Mikä tämä retkahtaminen on? Minä en ole koko laihdutusaikana retkahdellut mihinkään vaikka minäkin usein syön tuon pari ateriaa.
Onnea! Mulla 2 kg normaalipainoon ja 5 kg tavoitepainoon. Lähtötilanne oli marraskuussa 83kg. Nyt 70 kg. Tavoitteena on saada karistettua vikat kilot kesän aikana.