Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enää 4,5 kiloa normaalipainoon!! Olen niin onnellinen!

Vierailija
25.05.2023 |

Painoin enimmillään 94,5 kiloa ja nyt olen vuoden aikana tehnyt täydellisen elämäntaparemontin. Liikun 2-4 kertaa viikossa, syön vähän vähemmän mutta huomattavasti terveellisemmin ja paino oli tänä aamuna 72,5 kg! Mun normaalipainon raja on 68 kiloa. Olen niin onnellinen! Haamuraja on jo näköpiirissä. 😀

Mulla on paljon parempi olo, enää ei tule kylmä hiki, vapinaa ja huonoa oloa jos en syö koko ajan. En ajattele ruokaa koko ajan, joka iltaiset ahtajaiset on jääneet taakse. Syön herkkujakin, mutta oikeasti kohtuudella ja ekan kerran varmaan elämässäni viime viikolla UNOHDIN, että mulla on vähän karkkia kaapissa. 😄 Näytän niin paljon paremmalta ja nyt voi pukeutua nätteihin vaatteisiin ja korostaa vartaloaan. Mulla on viimeinkin vyötärö!!!

Mutta parasta on se, että jaksaa tehdä paljon enemmän. Jaksan lähteä sinne lenkille ja treeneihin, enkä ole niiden jälkeen ihan kuolemanväsynyt. Olen pirteämpi ja iloisempi. Aloin käydä treffeilläkin.
Mikä ihana kevät! 😀

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno saavutus! Iloista kevättä ja kesää sinulle.

Vierailija
2/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno saavutus! Iloista kevättä ja kesää sinulle.

Kiitos samoin! 🥰

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, onnea tuloksista!! 😊 Ja ihan tarttuu tuo ilo!

Minulla vähän sama juttu, laimeampi versio vaan, bmi 30 -> vähän yli 25 viime kesästä. Vielä noin kilo normaaliin painoon. Mun kroppa on sen mallinen, että täytyy saada vielä joku kilo senkin jälkeen, plus haluan vanhat vaatteet takas päälle, mutta tuntuu jo nyt ihanalta kun ei väsy ja hikoile joka kävelyllä.

Vierailija
4/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava saavutus!

Itseäni harmittaa kun paino on nyt jäänyt junnaamaan 2,5 kg normaalipainon yläpuolelle. Toki arvelin että ei samaa vauhtia putoakaan kuin alussa, mutta suorastaan raivostuttavaa että ei suostu laskemaan.

Vierailija
5/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viesti, mun lähtöpaino on 98 kg/170cm, sama matka edessä....

Tänään päätetty muuttaa aamupala terveellisemmäksi. Marjat, luonnonjogurtti ja täysjyvämysli maistuivatkin hyvältä!

Vierailija
6/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vuoden alussa 163cm/105kg, nyt painan 117kg.

Koen oloni aivan hyväksi ja syön mitä lystään.

Minusta muodokas vartalo näyttää paremmalle.

Vierailija
7/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään päätetty muuttaa aamupala terveellisemmäksi. Marjat, luonnonjogurtti ja täysjyvämysli maistuivatkin hyvältä!

täysjyvämysli? Really? Miksi et suoraan kauhonut sokeria pussista lautaselle?

Vierailija
8/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täysjyvämysli? Really? Miksi et suoraan kauhonut sokeria pussista lautaselle?

Kyllä, me syömme nyt erittäin terveellisesti kun syömme tuotteita joissa lukee ei lisättyä sokeria. :D

Vierailija
9/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

61 % TÄYSJYVÄKAURAHIUTALE, resistentti maltodekstriini, auringonkukkaöljy, TÄYSJYVÄVEHNÄJAUHO, 6,4 % kuivattu VEHNÄNALKIO, riisijauho, luontainen Bourbon vanilja-aromi, suola.

Tosi luonnollista :D 

Vierailija
10/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, onnea tuloksista!! 😊 Ja ihan tarttuu tuo ilo!

Minulla vähän sama juttu, laimeampi versio vaan, bmi 30 -> vähän yli 25 viime kesästä. Vielä noin kilo normaaliin painoon. Mun kroppa on sen mallinen, että täytyy saada vielä joku kilo senkin jälkeen, plus haluan vanhat vaatteet takas päälle, mutta tuntuu jo nyt ihanalta kun ei väsy ja hikoile joka kävelyllä.

Hieno saavutus sinullakin! On tämä tosi vaikeaa ollut ajoittain ja varmasti tulee monesti olemaan tulevaisuudessakin. Mullakin painonpudotus hidastunut ja menee vähän sykäyksittäin. Välillä vähän nousee, junnaa, laskee, junnaa, miten milloinkin. Mäkin haluaisin saada painoa jonkin verran alle normaalipainon rajan, mutta en siinä kohtaa enää pidä mitään varsinaista tavoitetta. Ajattelen, että jos jatkan terveellistä elämää niin kroppa löytää kyllä hyvän painon ja en enää stressaa kiloista siinä kohtaa.

Kaikista kivointa on ollut huomata lenkillä, että koko ajan jaksaa hölkätä vähän pidemmän matkan tai mennä pikkuisen kovempaa. Siinä huomaa ehkä parhaiten miten kunto oikeasti kasvaa ja tapahtuu muutosta. Ja kun painoa on vähemmän, hölkkääminen ei ole enää sellaista tuskaa joka askeleella.

ap

Vierailija
11/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu!! Pienestä se lähtee, kaikkea ei voi muuttaa kerralla.

Älä välitä noista virnuilijoista, niitä täällä on aina, sanoi mitä tahansa. Olet jo päässyt hyvään alkuun. :)

ap

Vierailija
12/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti vain trollaat, mutta noilla mitoilla et ole kyllä enää muodokas vaan lähinnä pallo. Sinuna alkaisin oikeasti miettiä terveyttäni, koska olet sairaalloisen lihava. Teet hidasta itsemurhaa.

Vierailija
13/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun se tavoitepaino on saavutettu, niin alkaakin se kaikkein vaikein vaihe, eli painon pitäminen siinä saavutetussa painossa. Yllättävän harva siinä onnistuu.

Vierailija
14/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun se tavoitepaino on saavutettu, niin alkaakin se kaikkein vaikein vaihe, eli painon pitäminen siinä saavutetussa painossa. Yllättävän harva siinä onnistuu.

Eiköhän se ole kaikilla tiedossa. Miksi on ihan pakko tulla lannistamaan joka kerta kun joku iloitsee jostain? Oikein suomalaiskansallinen ominaisuus. Ollaan kateellisia ilostakin, ihan niin kuin se olisi itseltä pois. Pakko keksiä aina joku kulma, millä sitä voi vähän nakertaa.

Vierailija
15/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä on tullut ajatus, että pallo on imerteleva vartalomalli?

Vierailija
16/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Onnittelut ja mahtavaa sinnikkyyttä sinulta. Hyvä, että muistat olla ylpeä itsestäsi. Minulla sinnikkyyttä tällä hetkellä uupuu, mutta olen varma, että vielä pääsen vielä laihtumiseen käsiksi. Olen hirveän onnellinen puolestasi :)

Vierailija
17/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle! Minulla 8 kiloa tavoitteeseen. Tarkoitus on siis lihoa vähintään normaalipainon alarajalle. Noin 1, 5 kg noussut parissa kuukaudessa.

Vierailija
18/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla, Onnittelut! Minulla on painon pudotus vasta alkamassa. Ei pudotettavaa ole onneksi reilut 10-15 kg, mutta ei se helppoa ole, kun syön aika hyvin nytkin.

Vierailija
19/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, kiva kun jaoit meillekin tämän, se kaunnustaa muita. Nyt nauti itsekurista ja pidä toi :) Ihanaa kesää!

Vierailija
20/28 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on maailma erilainen meille kaikille. Sinä riemuitset ja mua taas vituttaa, kun on ainakin 3 kiloa tullut normipainon päälle ylimääräistä eikä sitä meinaa saada pois millään. Tunnen itseni täysin läskiksi luuseriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä